אחרי שפיטרה את המטפלת של ילדיה והתרעמה בפומבי כי הגרוש שלה, אייל גולן, הקדיש לאותה מטפלת שיר במהלך הופעה, דניאל גרינברג מסבירה מדוע פיטרה את מאיה זיו וגם משיקה לראשונה את הזוגיות החדשה עם איש העסקים ריצ׳רד אורלינסקי.
"לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל כלפי הילדים שלי. דיווחים חשובים שקשורים לביטחון שלהם. זה קרה פעם אחת כשהייתי בטיסת עבודה. הילדים עברו תאונת דרכים לא תחת המשמרת שלי והרגישו בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי", סיפרה גרינברג על התנהלותה של זיו, כאמור המטפלת של ילדיה רון ומיאל.
"לא עדכנו בדבר כל כך חשוב שהילדים שלי עברו שאני כאמא צריכה לדבר איתם ולעלות להם את המודעות. עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע שחזרתי. לגלות את זה מילד בן שלוש, שמספר לי הכל ואני פשוט מאמתת את זה. לא כיף שמסתירים ממך משהו חשוב לגבי הילדים שלך. יש פה משהו מעבר וזה פגע בסמכות שלי כאמא, שיודעת לקחת את ההחלטות האם צריך לדבר על הדבר הזה או לנרמל את הדבר הזה. פשוט הוציאו אותי מהתמונה - זו הייתה הסיבה".
גרינברג המשיכה: ״לי הרגיש שמשהו התבלבל שם. משהו איבד את התפנית שלו. לוקח את תשומת הלב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסומים כאלה ואחרים בסטורי, לטובת העלאת עוקבים. בחרתי, כשהילדים שלי לא איתי, לפחות שהם יהיו בידיים שאני יכולה לדעת שאין התעסקות אחרת חוץ מלדאוג להם. זאת הייתה הבחירה שלי".
דניאל גרינברג מדברת על בן הזוג החדש
(צילום: אינסטגרם)
בהמשך הסטוריז, דניאל התייחסה לתגובות שקיבלה ועל כך שהטיחו בה כי היא מקנאה בגלל שאייל גולן הקדיש למטפלת שיר, ואמרה: "קיבלתי הודעות על האבא של הילדים שלי, על אחותי והבייביסיטר, וגם ריקושטים שאני מקנאה כי 'הוא העלה אותה לבמה אז פיטרת אותה'. אז לא! יפות שלי, זאת הבמה להגיד שאני לא מתעסקת באב ילדיי, הוא פחות רלוונטי לי בחיים. אני נמצאת בזוגיות מדהימה, זוגיות מיוחדת ואמיתית שמעצימה אותי וגורמת לי לנחת ולשקט ובאמת לצמוח ולגדול, לבנות את עצמי. הדבר האחרון שאני אתעסק בו זה להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה", וכך למעשה השיקה את הזוגיות שלה עם אורלינסקי, כשבסטורי לאחר מכן העלתה תמונות איתו ועם בנה רון.
1 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג בן זוג ריצ'רד אורלינסקי
דניאל גרינברג בן זוג ריצ'רד אורלינסקי
משיקים! דניאל גרינברג, בן הזוג ריצ'רד אורלינסקי ורון
(צילום מסך: אינסטגרם)