כבר תקופה ארוכה שלירן כוהנר לא נצפתה ביחד עם חברותיה הטובות (לשעבר?) שביט ויזל וליקי רוזנברג. זה ניכר ברשתות החברתיות ובאירועים מתוקשרים, והשמועות על נתק וסכסוך ביניהן עשו להן כנפיים. אתמול (ג') כוהנר סוף סוף הגיבה על הנושא - אבל אל תטרחו לחפש את התגובה, מכיוון שכעבור כמה דקות היא התחרטה ומחקה אותה.
המקרה המוזר התרחש אתמול במהלך סשן "שאלות-תשובות" שכוהנר ערכה באינסטגרם. אחת העוקבות ביקשה: ״לירנקו, תעשי לנו סוף לשמועות. מה קרה עם שביט?״, וכוהנר, שאין ספק שנשאלה על הנושא יותר מפעם אחת, ענתה: "טיפ - תפסיקו להיות מוזנות משמועות על אנשים ולקפוץ על כל פיפס ושטות שמישהו החליט להמציא. תשמרו על המרחב שלכן נקי יותר". יחד עם זאת, היא לא הכחישה את הנתק: "מערכות יחסים משתנות עם החיים", כתבה, וגם התייחסה לשמועות שמקור הבעיות הוא בסכסוך בין בני זוגן: ״לא היה שום דבר דרמטי. לא היה ריב, לא היה סכסוך, אין קשר לבעלים. באופן טבעי עם החיים, יש כל כך הרבה שינויים. אני מבינה שזה מבהיל הרבה מכן, אבל אם אותנו לא, אז הסירו דאגה״.
כאמור, כוהנר לא נתנה לנו ולעוקבות שלה זמן לעכל ולהירגע - מכיוון שאת הסטורי המפורט הזה היא מיהרה למחוק. אבל כידוע: האינטרנט זוכר הכול.
3 צפייה בגלריה
לירן כוהנר סכסוך שביט ויזל
לירן כוהנר סכסוך שביט ויזל
שמה סוף לשמועות?
(צילום: אינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
קורדרוי פרמיירה
קורדרוי פרמיירה
"לא היה סכסוך"
(צילום: ענת מוסברג)
3 צפייה בגלריה
ליקי רוזנברג
ליקי רוזנברג
פעם, מזמן
(צילום: אינסטגרם)