בן זיני (27) הוא אחד מכוכבי הנוער הגדולים במדינה, אבל כמו לא מעט כוכבים בז'אנר, גם הוא מוצא את עצמו על התפר שבין הקהל הצעיר לבוגר ומנסה למצוא את מקומו בתעשייה לא פשוטה מול קהל שלא תמיד אוהד.
כשהתארח השבוע בפודקאסט "הברזייה" של בר זגה, סיפר זיני: "יש כאלה שתופסים אותי באור אחר ממה שהייתי רוצה, אבל אני חושב שזה היתרון והחיסרון שלי. אומרים 'אין פרסום רע'. פעם לא האמנתי בזה אבל היום אני הרבה יותר מאמין".
איך הופכים את הרע לטוב? "אני משתדל להיות כל הזמן בעשייה ולהראות צדדים אחרים שהם לאו דווקא פרידות ומערכת יחסים וצהוב. אני רוצה להראות יותר ממה שיש לי לתת, לשנות את התפיסה לגבי, כי גדלתי בבית עם ערכים".
מישהי אמרה לי עליך, "אני לא מתה עליו ועל המוזיקה שלו, אבל מחזיקה ממנו. יש לו קהל, הוא עובד קשה". אלו תגובות שאתה מכיר? "אני שומע את זה המון וזה קצת קשה לי. שוכחים שאני מתבגר, כבר לא בן 21-22 וגם המוזיקה שלי מתבגרת. אבל משהו קרה בתחילת שנת 2023, עם השיר 'כל הנשיקות' והשירים החדשים שהוצאתי. פתאום הקהל נהיה קצת יותר בוגר. להופעה שלי ברידינג בשנה שעברה הייתה מכירה צולעת, הגענו לאזור ה600-700 כרטיסים, ועכשיו תוך שלושה שבועות כבר הייתי סולד אאוט וראיתי פרצופים של בני 20 בקהל. משהו במוזיקה שלי נתן ביס בקהל קצת יותר בוגר.
"גם יש בי את הצורך לבגר את התוכן, אני רוצה להתפתח. ההכרה של המבוגרים זה משהו שמעניין אותי, שמסקרן אותי ואני עושה המון בשביל זה, וזה דיסוננס. זה משהו שאני מדבר עליו המון עם עצמי, עם הפסיכולוגית שלי ועם הסוכנת שלי. זו שיחה שעולה כל הזמן - מי אני בעוד חמש שנים?"
מי אתה בעוד חמש שנים? "עדיין אין לי את התשובה, ואם הייתה אז הייתי הולך על זה בכל הכוח. אני עדיין בודק את האפשרויות שלי. אתה לא יכול לעבור בבום מלעשות וולוגים לעשייה של סרט עם עירום וקללות, זה צריך לקרות בתהליך. אני מבגר את התוכן לאט-לאט וצובר קהל.
"יש לי גם חלומות שעדיין לא הגשמתי. פסטיגל למשל, אני ממש מרגיש פספוס שעדיין לא עשיתי. הרי בכל השנים ובכל הסקרים הקהל היה שם בשביל להגיד 'אני רוצה לראות אותו בפסטיגל' וזה לא קרה. אני עדיין רוצהאת זה וזו הסיבה שאני לא עושה את הצעד המשמעותי של לעבור לגמרי לעולם של הבוגרים עם קצת פרובוקציה ולתבל את זה באיזה תפקיד חזק בסדרה למבוגרים".
למה אתה חושב שלא קיבלת עדיין הצעה להשתתף בפסטיגל? "אני באמת לא יודע. אולי הם חשבו שאני לא מתאים מספיק ואני מקבל את זה. אני אמשיך לעבוד קשה ואם מישהו יחשוב שמגיע לי, אז אני לא אגיד לא, אין לי אגו. אני ממשיך לעשות וליצור, ואני ממשיך לגדל פה דור של ילדים דרך היוטיוב. ובאמת המספרים מדברים בעד עצמם, לפני שבועיים חגגתי חצי מיליון סאבים ביוטיוב, בערוץ השלישי בישראל. זה רגע מרגש עבורי".
4 צפייה בגלריה
בן זיני
בן זיני
מגדל דור של ילדים דרך היוטיוב. בן זיני
(צילום: אינסטגרם)
יש גם משהו מפחיד באהבה של הקהל. "היא אכזרית, אכזרית מאוד. במיוחד במדינה שלנו, אתה המלך ומחר 'יאללה ביי', יש לך מחליף".
זה משהו שהרגשת שעשו לך? "כן, ואז אני מצליח להמציא את עצמי מחדש. אני מרגיש שמטאטאים אותי ואז אני מצליח להביא את הקהל עוד פעם, לקרב אותו אלי והרבה בזכות היוטיוב. אני יכול לדבר בעזרתו עם הקהל פעמיים בשבוע ולהביא 300 אלף צפיות. זה לחשוב, לפצח".
אתה גם עם הכי הרבה עוקבים בארץ כשמחברים את כל הפלטפורמות יחד. "בהצטנעות? אלה המספרים. אם אתה לוקח את הפלטפורמות המובילות היום, שזה יוטיוב, טיקטוק ואינסטגרם, סך העוקבים הישראלים שלי הוא הגבוה ביותר. זה לא מזל, זו עבודה קשה".
היא משתלמת, קנית כבר דירה. "קניתי דירה בגיל 25, כמעט בלי משכנתא. אני גאה בזה בטירוף. רציתי לקנות עוד אחת להשקעה אבל לא קניתי נטו בגלל הריביות. גם הריבית מהדירה הראשונה עלתה בטירוף, אני משלם פי שניים כמעט. זה מטורף, המדינה שלנו השתגעה".
4 צפייה בגלריה
בן זיני
בן זיני
"זה לא מזל, זו עבודה קשה"
(צילום: אינסטגרם)
מלבד העשייה האומנותית, זיני כיכב לא מעט בכותרות של מדורי הרכילות הודות לזוגיות המתוקשרת שלו עם טיילור מלכוב. הם נפרדו לפני שלוש שנים אחרי שלוש שנות זוגיות שכללה בין היתר שיתופי פעולה מוזיקליים, את הריאליטי "זוג מנצח" ולא מעט תמיהה מצד הקהל לגבי הפרש הגילים ביניהם. הפרידה לא הייתה ממש ידידותית, מלכוב כבר הייתה מאז בזוגיות ארוכה (שהסתיימה לאחרונה) עם הזמר לירן דנינו ולמרות שלזיני אין בעיה לדבר על האקסית – הוא מקפיד שלא לציין את שמה.
עכשיו אתה רווק. "בערך ארבעה חודשים, אחרי ארבעה חודשי זוגיות. מאז האקסית המיתולוגית לא הייתה לי מערכת יחסים שהחזיקה יותר מכמה חודשים, אני עדיין מחפש את האבירה על הסוס הלבן. כשאני מגיע למערכת יחסים אני טוטאלי ואוהב ואני אוהב לאהוב. לא יצא לי עדיין, זה לא קרה לי".
למה? "אולי אני לא אוהב את עצמי מספיק. יש מלא סיבות אפשריות אבל עדיין לא מצאתי את האחת ועד שאני לא אמצא אותה לא אתפשר. אני לא מוכן להתפשר על אהבת חיי. אני רואה מה קורה עם חברים שלי, מתחתנים ושנתיים אחרי זה מתגרשים. מה עשינו בזה?".
איך זה לעבור פרידה כל כך מתוקשרת? "זה לא קל. ברגע שאתה דמות ציבורית וחווה פרידה, כולם מדברים על זה, נכנסים לך ללמה, כמה, איך ופער הגילים. אם נדבר על מערכת היחסים האחרונה שהייתה לי, אז יצאתי עם בחורה שנושקת ל-20 ואני כבר הייתי בן 27, והסיבה לפרידה הייתה בגלל שרציתי אישה לחיים ולהקים משפחה. אני באמת מרגיש שאני כבר בשל לזה, והיא רק תסיים תכף צבא ותצא לחיים שלה. לה יש זמן לבזבז, לי אין. את זה אני יודע והיא יודעת, אבל ברגע שהשיח הציבורי נהיה סביב הדבר הזה, אז זה משפיע גם על ההחלטות שלי וזה מכניס לסטרס ואתה מתחיל אולי לקבל החלטות לא נכונות".
4 צפייה בגלריה
בן זיני
בן זיני
עדיין מחפש את האחת שלו
(צילום: אינסטגרם)
מה אתה מחפש בבת הזוג שלך? "משפחה טובה, שתהיה יפה לטעמי. זה לא אומר שזה על חשבון הפנימי, כי הפנימי מאוד חשוב. חשוב לי שתהיה אדיבה ומדברת יפה. לא רוצה מעשנת, סליחה שאני שם את זה פה אבל זה אחד מהתנאים שלי. שתהיה בן אדם טוב שתאהב אותי, שאני אוהב אותה, שהיא תעוף איתי על החיים, תטוס איתי למלדיביים וניזרק שם על החוף ביחד ולא נצטרך טלפון וכלום פשוט לשבת ביחד. ושתרצה גם להקים משפחה. אתה יודע לצאת שנתיים ולהתקדם".
אני מניח שמתחילות איתך בנות ברשתות. "מתחילות איתי ואני קצת חוטא. אבל לפני זה אני חוקר עליה דרך האינסטגרם. אם יש לה רק תמונות בבגד ים וכל מה שמעניין אותה זה לייקים, אז אני לא אפתח איתה שיחה. זה כמו סינון ראשוני כזה".
איך הדייטים שלך מתייחסות אליך, בכל זאת אדם מפורסם? "מי שנותנת לי יחס שונה, זה מוריד לי. אני מעדיף שיתייחסו אליי כבן אדם רגיל, שיחפשו את בן לפני שהוא התפרסם. שידברו איתי על העבר שלי, על המשפחה שלי, לא רק על היוטיוב. שיהיה לה עניין במה שאני עושה ובמה שאני מתעסק ולא כי אני מפורסם, אלא כי זה מה שמעניין. אני רוצה מישהי שתאהב אותי בזכות בן, ולא בזכות בן זיני".
לריאיון המלא, האזינו לפרק של "הברזייה" שבראש העמוד.
להאזנה בספוטיפיי:
להאזנה באפל:
4 צפייה בגלריה
בן זיני
בן זיני
בן זיני ובר זגה
(צילום: פרטי)