הפתעה מרגשת נרשמה אמש (ד') בהופעה של מירי מסיקה, כשעל הבמה ולעיני הקהל המופתע זכה הקומיקאי ניקי גולדשטיין להצעת נישואים מבן זוגו אייל שלום, שניצל את חג האהבה כדי לכרוע ברך ולשלוף טבעת יהלום.
"ניקי שלי, אהוב שלי. החבר הכי טוב שלי עוד מהימים שהיינו ממש ילדים. יש משפט שאומר אהבה שאינה תלויה בדבר אינה בטלה לעולם - וככה אני מרגיש לגבי האהבה שלנו", אמר שלום על הבמה. "מתוק אחד, איתך זה מרגיש תמיד יותר יפה, יותר שלם. הכי מרגש, הכי חופשי, הכי מעניין, הכי אפשרי, הכי מצחיק, הכי סקסי, הכי עמוק והכי שטחי. איתך זה מרגיש לי הכי בבית והכי בטוח ואתה אהובי האדם שהייתי רוצה להזדקן לצידו, לטוב ולרע".
עבור השניים מדובר בפרק ב' מוצלח במיוחד - ובעיקר כזה שיכול לספק מספיק חומר לסדרה שלמה. בנובמבר 2020 הודיע גולדשטיין בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו שאחרי 15 שנות זוגיות ושני ילדים משותפים הוא ואשתו שירלי מפרקים את החבילה.
שנה לאחר מכן, בריאיון לדנה וייס, סיפר הקומיקאי על הזוגיות החדשה שלו, עם מי שהיה עד אז רק בגדר חברו הטוב, אייל.
אחרי אותו ריאיון מדובר פרסם שלום פוסט מרגש, וכתב: "ניקי שלי, עכשיו כבר מותר לגלות לכולם כמה שאני מאוהב בך? כמה אתה יפה מבפנים ומבחוץ? איך אפשר שלא להתאהב בך? זה לא היה פשוט בכלל, אבל זה מאחורינו והחיים לפנינו".
3 צפייה בגלריה
מנאייכ
מנאייכ
מזל טוב! ניקי גולדשטיין ואייל שלום התארסו
(צילום: ענת מוסברג)
במאי 2022, בריאיון לכתבת השער של Pplus, סיפר גולדשטיין על החבר הטוב שהפך לבן הזוג - וכעת גם לארוס: "ידעתי שידברו על זה, אבל לא ציפיתי לגל המטורף הזה. זה אפילו הלחיץ אותי ברגעים מסוימים - אבל אנחנו מקבלים תגובות מדהימות ברחוב. אנשים שולחים לי הודעות שנתתי להם השראה והם עזבו עבודה אחרי מיליון שנה, שאנשים עשו משהו בזכותנו כי הם ראו במעשה שלנו משהו אמיץ".
3 צפייה בגלריה
יום הולדת רונן קוחלי
יום הולדת רונן קוחלי
אל תשכחו להזמין לחתונה. ניקי ואייל
(צילום: אמיר מאירי)
3 צפייה בגלריה
מרי לו פרמיירה
מרי לו פרמיירה
מעניין מה תלבשו לחתונה. המאורסים הטריים
(צילום: רפי דלויה)