2 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
שמחה גדולה בתוך העצב. מעיין אדם בהיריון שני
(צילום: אינסטגרם)
שמונה חודשים אחרי שהפכה לאמא לראשונה, מגישת הטלוויזיה מעיין אדם ובן זוגה יובל צלנר, מבשרים היום (ה'), נר ראשון של חנוכה, על בייבי שני משותף.
בפוסט מרגש, העלתה אדם תמונה של בתה הטרייה תבור עם אחותה הגדולה עמית, כשהן מחזיקות צילומי אולטרסאונד ולובשות חולצה עם הכיתוב: "אחות גדולה".
אדם העלתה תמונה נוספת, בה נראית המצבה של אחותה מפל ז"ל, שנרצחה במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר, ועליה מונחת חולצה עם הכיתוב "דודה שרופה X2". צלנר גם העלה את התמונה וכתב: "אור גדול מאיר הכל".
2 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
לב ענק מאיתנו
(צילום: אינסטגרם)
כזכור, עם תחילת המתקפה על מדינת ישראל ב-7 באוקטובר, מפל אדם, אחותה הקטנה של מעיין, נרצחה בדם קר בידי מחבלי חמאס, בעת שהייתה במסיבה ברעים, כשהיא בת 27 בלבד. בימים שלאחר מכן היא הובאה למנוחות, שם ספדה לה מעיין: "הדמיון הגדול בינינו היה המחמאה הכי גדולה שקיבלתי אי פעם. את הדבר הכי מושלם שקיים. כואב לי שלא תתחתני ולא תגשימי את החלום שלך לבית מלא ילדים. כואב לי שלא תראי את תבורי שלך, שאוהבת אותך, ושהיא תכיר אותך רק מסיפורים. כואב לי שלא נרקוד יותר במסיבות, שלא נעשה סתלבט על ההורים, שלא נטוס, שלא נוכל לקנות לך בגדים. אני לא מאמינה, אני לא מאמינה שאת לא בחיים. אני לא מאמינה!".