2 צפייה בגלריה
שיק שוק
שיק שוק
עולה להתקפה. אורטל עמר
(צילום: אמיר מאירי)
רגע אחרי שהאקס שלה, בן אל תבורי, חשף כי הוא מאובחן עם מאניה דפרסיה, זאת חודשים אחדים לאחר שנחשפה הקלטתו שזיעזעה את המדינה, אורטל עמר עולה להתקפה ברוח יום המאבק באלימות נגד נשים.
"בוקר טוב לכל הצבועים והצבועות ששיתפו פוסטים הבוקר על אלימות במשפחה. בוקר טוב לאלה שנזכרים לתמוך רק כשזה נוח", כתבה עמר בפתיחות בסטורי שלה. "וברגע האמת רובם בכלל לא שם. בוקר טוב לאלה ששומעים אלימות אמיתית באוזניים ואז מנסים לתרץ אותה ולחפש תשובות".
עמר המשיכה: "בוקר טוב לאותם אנשים שמאפשרים לגברים לשבת בפריים טיים ולעודד אלימות במסווה שזו דעה. בוקר טוב לאותן נשים שגם השנה ימשיכו להירצח כי אין פה חוקים אמיתיים להגן על נשים שחוות אלימות", וסיכמה: "ובוקר טוב לי, שכולכם שמעתם רק קמצוץ ממה שעברתי בלי שרציתי. בלי אישור שלי. בלי הצד שלי ועוד זכיתי לחטוף שאני אשמה. אל תצפו מאף אחת לדבר".
כזכור, חודש וחצי לאחר לידת בנם, הזמר בן אל תבורי ובת זוגו אורטל עמר נפרדו. מאותו יום השניים נפגשו בבית משפט ונהגו לכבס את הכביסה המלוכלכת שלהם ברשתות החברתיות, עם חילופי דברים קשים אחד כלפי השנייה. לרגע מסוים הם ניסו לשקם את היחסים ביניהם, אך ללא הצלחה ובחודש אוגוסט האחרון נחשפה בכלי התקשורת הקלטה ששלח תבורי לעמר, שבה הטיח בה ובבנו מילים קשות שזיעזעו את כל מי ששמע אותן. לפני כשבועיים, חשף תבורי כי הוא אובחן במאניה דיפרסיה שפגעה בו לאורך הדרך והתנצל על המילים הפוגעניות.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של אורטל עמר
הסטורי של אורטל עמר
"אל תצפו מאף אחת לדבר"
(מתוך האינסטגרם)