3 צפייה בגלריה
שירה איסקוב
שירה איסקוב
הפכה לסמל בעל כורחה. שירה איסקוב
(צילום: רפי דלויה)
שנתיים אחרי שניצלה ממוות בידי בעלה לשעבר שניסה לרצוח אותה בערב ראש השנה - שירה איסקוב (34) חושפת זוגיות חדשה.
בראיון לרינה בן עיון ברדיו צפון סיפרה איסקוב שהיא מאמינה באהבה למרות הטרגדיה הנוראית שעברה וכיום היא בזוגיות שמחה ובריאה. "אני מאמינה בלב שלם באהבה ובמשפחה. יש לי בן זוג מקסים בשנה האחרונה".
הזוגיות של איסקוב הייתה סוד שמור מאוד בביצה והמדור כיבד את בקשתה לא לפרסם דבר בנושא, אך כעת אפשר לספר: בשנה האחרונה איסקוב בזוגיות עם אריה מריאש (43), גרוש פלוס ילד מאזור המרכז. השניים אף בילו סוף שבוע יחד בלונדון לפני מספר חודשים, והעלו מאז מספר תמונות משותפות לחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם, עליהן הגיבו אחד לשנייה במילות אהבה - אך נמחקו במהירות.
3 צפייה בגלריה
שירה איסקוב אריה מריאש
שירה איסקוב אריה מריאש
שירה איסקוב ואריה מריאש
(צילום: אינסטגרם)
"כלום מהזוגיות הקודמת שלי לא נכנס לזוגיות החדשה. התחלנו ממקום נקי ושלם", אמרה איסקוב בריאיון לרדיו, והוסיפה: "כל המדינה מכירה את כל הסיפור של החיים שלי, כולם מכירים את שירה איסקוב, אבל הוא הכיר את שירה. וזה התחיל מידידות מופלאה".
בהמשך, איסקוב אמרה כי בכלל לא חיפשה זוגיות: "את האמת בהתחלה לא כל כך חשבתי על זוגיות, לא רציתי כל כך וגם היו לי את כל העניינים המשפטיים - גם בדיני משפחה וגם בפלילי - וגם הטיפולים, היה כל כך הרבה שמי חשב על זה בכלל?"
כזכור, איסקוב הפכה לגיבורה בעל כורחה כשניצלה מניסיון רצח, כשבעלה דאז, אביעד משה, תקף אותה עשרות פעמים עם סכין וניסה לסיים את חייה. שכנתה, עדי גוזי, באה לעזרתה והצילה את חייה.
התיק של איסקוב נסגר רק לאחרונה, בתקופת החגים, ועד אז לא הרגישה בנוח לצאת עם הזוגיות החדשה שלה לאור.
3 צפייה בגלריה
שירה איסקוב
שירה איסקוב
שירה איסקוב ובן הזוג. מאחלים לכם רק אושר
(צילום: אינסטגרם)