דנית גרינברג עשתה לעצמה שם באינסטגרם כמי שמשתפת את מאות אלפי העוקבים שלה בכל דבר שקורה בחייה. אבל דווקא בשבועות האחרונים היא שמרה על דממת אלחוט בכל הנוגע לחייה האישיים. נזכיר כי בינואר האחרון דיווחנו כי גרינברג ובעלה ב-10 החודשים האחרונים, ברק חקמט, חווים משבר בזוגיות והיו שדיווחו כי הוא עזב את הבית. יוצרת התוכן לא הגיבה לשמועות והעדיפה לשמור על שקט תעשייתי - עד עכשיו.
"לא התייחסתי לזה בכלל למען האמת", היא מודה ומוסיפה: "אני מקבלת כל יום תגובות של 'מה קורה?' ו'למה את לא מדברת על זה?' אני לא מדברת מהסיבה שאין לי משהו קונקרטי וחד משמעי להגיד. אנשים מחפשים את התשובות, את הכותרות, את החד משמעי, אבל החיים הם לא חד משמעיים, יש המון דברים שקורים, זה לא שחור ולבן. כרגע אנחנו בבין לבין הזה ואין לי מה לחדש או מה להגיד".
התפרסם שהוא עזב את הבית. אז אתם לא ביחד בהגדרה?
"כרגע אנחנו פרודים, אנחנו לא ביחד. מה שהתפרסם זה נכון אבל אני לא יודעת מה יהיה הלאה ובגלל זה אני לא רוצה לצאת בהצהרות".
מרגישה עצבות? באסה? בכל זאת, אם מדובר חלילה בגירושים בפעם השנייה, זה משהו שאת לוקחת בחשבון?
"כן, אבל אני ממש לא רוצה לשים טייטלים ולצאת בהצהרות, אני מאוד אוהבת את ברק, מכבדת אותו, אנחנו בקשר יומיומי טוב. ברור שאני עצובה וברור שזה באסה, כל דבר כזה גורר המון תחושות שלא בא לך להתמודד איתן, אבל אלו החיים, מה נעשה?"
קרו כל כך הרבה דברים בארץ, אבל כולם נורא התעסקו בזה. שאלו, כתבו בכל מקום. כמות ההודעות שקיבלתי זה כאילו אני עברתי משבר ביחסים
"אני חושבת שאנחנו נמצאים בתקופה כל כך קשה מבחינת אווירה, גם במדינה, גם עם הפיגועים הרצחניים האלה, שזה אפילו קצת בריחה להתעסק בנושאים שהם פחות חשובים כמו באמת מה שקורה בחיי האישיים, אני לגמרי יכולה להבין, זו קצת בריחה מהמציאות, קצת אסקפיזם כזה".
עברת כבר פרידה מתוקשרת אחת, יש איזה לקחים שהפקת?
"כן. יותר לשמור אצלי כמו שאני מנסה לעשות. בגלל זה אני לא כזה חושפת ומדברת".
צפו בריאיון המלא עם דנית גרינברג שהתקיים באירוע חשיפת נבחרת השגרירים החדשה של אל-על - בראש הכתבה.
2 צפייה בגלריה
שגרירי אל על דנית גרינברג
שגרירי אל על דנית גרינברג
שומרת על אופטימיות. דנית גרינברג
(צילום: שי פרנקו)
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג תכשיטי דנון
דנית גרינברג תכשיטי דנון
מאחלים לכם כל טוב - ביחד או לחוד. דנית גרינברג וברק חקמט
(צילום: שלומי יוסף)