בשבוע שעבר חשפה עדן פינס את בן זוגה החדש, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן (27), שמשחק בקבוצת דינמו מוסקבה. השניים הכירו לפני למעלה מחודש ביוון, שם צילמה הדוגמנית את הריאליטי "לאב איילנד", אותו היא מנחה.
"הוא פשוט אני בבן, אולי קצת פחות מוגזם", סיפרה לנו פינס אתמול (ג'), בהשקת חנות הקונספט החדשה של IL MAKIAGE בקניון עופר רחובות, והודתה שהיא מרגישה "פרפרים בבטן".
הנחית עכשיו ריאליטי אהבה ביוון - והנה, קיבלת גם את חשק לאהבה. "קרה ככה. דיברנו קודם כל, קצת טלפון, אינסטגרם והוא פשוט הופיע״.
איך זה יעבוד עם המרחק? "עכשיו נגלה. אני עכשיו בנחיתה בבית אחרי חודשיים. בכלל אני צריכה - בלי קשר לזוגיות - לחזור לסנטר שלי ולהבין מה קורה. חודשיים זה מרגיש קצת, אבל זה היה המון".
2 צפייה בגלריה
איל מקיאג'
איל מקיאג'
"הדבר הכי חשוב לי זה להקים משפחה". עדן פינס
(צילום: רפי דלויה)
נזכיר שלפני שהכדורגלן הנורווגי נכנס לחייה, פינס יצאה עם השחקן האיטלקי סימון סוסינה, מה שגרם לנו לתהות מה יש באותם בחורים - שאין בגברים הישראלים. "אומרים שלישראלים יש את החוצפה - ועדיין לא תפסה אותי החוצפה בישראלים. החוצפה דווקא באה מבחוץ. איך מישהו מעז ועדיין ג'נטלמן. אני מסתכלת על נשמה, אני לא מסתכלת מאיפה הוא מגיע ומה הוא ומה יש לו ומה אין לו, חשוב לי מה הוא מביא לשולחן כבן אדם".
חשבת על חתונה עם גבר לא ישראלי? "אני אשקר אם אגיד שלא. אני אמנם צעירה אבל הדבר שהכי חשוב לי זה להקים משפחה.
"אני מסתכלת על אדם כאדם, כנשמה, אם הוא אדם טוב. אבל אני גם אדם מאוד מאמין, אז יש קונפליקט עם עצמי כל פעם. כרגע אני רואה בנאדם מדהים מולי, יש לו מעלות מטורפות. הוא טוב לאחרים ואליי וזה מה שחשוב". צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה!
2 צפייה בגלריה
איל מקיאג'
איל מקיאג'
משיקים. יהונתן מרגי ופינס
(צילום: רפי דלויה)