השנה הייתה 2010, אז מיכל ויצמן הוציאה לאור את קלטת הילדים "מיכל הקטנה", שהפכה להצלחה מסחררת. פאסט פורוורד 13 שנה קדימה ומדובר באחת מכוכבות הילדים המפורסמות והעסוקות ביותר בארץ.
השבוע התארחה כוכבת הילדים בתוכנית הרדיו של בר זגה וסיפרה איך היא מצליחה לג'נגל בין קריירה מצליחה לאימהות, מה באמת קורה בינה לבין בעלה, איש העסקים ניר ויצמן, וכמה ילדים היא רוצה.
2 צפייה בגלריה
בר זגה מיכל הקטנה
בר זגה מיכל הקטנה
מיכל הקטנה מתארחת בתוכנית הרדיו של בר זה
(צילום: פרטי)
לאחרונה החלה לשתף ויצמן את העוקבים שלה בטיקטוק בהתנהלות הביתית הכוללת גיהוץ ונקיונות, וכעת היא מסבירה איך בנוסף לגידול שישה ילדים והופעות בכל רגע פנוי היא מצליחה לעשות הכל: "אני לא צופה בטלוויזיה, אני ניזונה רק מהרשת ולא תראה אותי יושבת בפאן עם חברות בבית קפה". לשאלה האם למעשה אין לה חיי חברה, היא מבהירה: "יש לי חיי חברה מאוד מלאים, אבל לא בצורה שאנחנו מכירים. אני מדברת בטלפון ותוך כדי עושה דברים - ככה אני מתחזקת את החברויות שלי".
השאלה המתבקשת היא האם אין לך עזרה? למה שתקפלי כביסה אם מישהו יכול לעזור לך בזה? "אני חולת שליטה, זה משהו שמרגיע אותי. מגיל 12 חלמתי להיות אמא, זה משהו אני רוצה אותו, אני אוהבת אותו. הייתי בסיבוב הופעות עכשיו בארה"ב והקדמתי את החזרה בשבוע, כי התגעגעתי לילדים שלי. כשאני מגהצת זה הרגע הזה שאני נרגעת עם עצמי, זו סוג של תרפיה. ברור שיש לי עזרה, אי אפשר אחרת, אבל עזרה היא בגדר עזרה, היא לא במקום אמא".
שישה ילדים בבית זה עדיין ג'וב מאוד קשה. אני רואה הורים עם ילד או שניים שלא מסתדרים. "ילד אחד זה הכי קשה בעולם, שניים זה בלגן, שלושה קטסטרופה, ארבעה זה מתחיל להיות מאוזן, חמישה תבדוק שיש דופק ושישה, שבעה, שמונה זה כבר...".
אז את ממליצה להביא שישה ילדים, שם מתחיל הרוגע. "אני ממליצה להביא עשרה ילדים, מלא ילדים, זה שמחה וזה כיף. אני יכולה כל שעה ללדת, זה מהמם ואני עברתי הכל בלידות. הייתי בסכנת חיים עם התאומים שלי, עברתי קיסרי חירום ואחרי חמישה ימים עליתי על הבמה".
הרצון של מיכל לבית מלא בילדים הוא לא סוד. כבר אחרי שילדה את בתה הראשונה יולי, סיפרה בכל הזדמנות כי היא חולמת על הרבה ילדים וכעת היא חושפת: "יש לי 18 עוברים מוקפאים". היא מוסיפה: "אני רוצה להמליץ לכל אישה באשר היא, ללכת ולהקפיא ביציות. אני הקפאתי כשהייתי בת 34, זאת אומרת שהעוברים שלי צעירים וטובים והרחם שלי מעולה, הכל תקין, המכונה עובדת".
איך ניר עם שישה ילדים? "זה מה שאני רציתי וככל שהוא לא רצה - אני עוד יותר רציתי. בסוף אמרתי לו 'אתה לא תחרוץ את גורלי, זה מה שאני רוצה וזה מה שיהיה'. בסוף הוא אמר לי סבבה".
ובכל זאת - לא הכל היה פשוט. " עברתי הפלה, כל מיני עניינים כאלה. פתאום כשאני בביוץ ואני בלחץ ועכשיו צריך אז הוא פתאום לא בארץ ולא יכול. אז אמרתי לו 'תקשיב, אל תשחק איתי משחקים, תביא לי את הזרע שלך ואני אתמודד, תודה'. הלכתי למעבדה ועכשיו אני לא תלויה. אם אני אגיע לעשרה ילדים, זה כמו לזכות מקום ראשון באירוויזיון".
כמה ניר חלק מזה? "ניר לא חלק מזה, הוא עובד מאוד מאוד קשה. הוא פחות מעורב ממני בדברים האלה. זה היה הדיל וזה בסדר וזה מקובל עליי ואני אוהבת את זה. הוא חלק מזה אבל הוא לא פעיל, הוא מכור לבנות הקטנות".
בדצמבר 2021 החלו לצוץ שמועות על משבר בחיי הנישואים של השניים. מיכל, כהרגלה, תמיד הייתה מאוד פתוחה עם התקשורת, וגם עכשיו היא לא מסתירה. "ניר ואני יחד 25 שנים. כשהכרתי אותו הייתי בת 18, מלצרית, והיום אני בכלל 'מיכל הקטנה', דמות ציבורית. אתה מתקדם בחיים. שנינו עובדים בעבודה מאוד תובענית, קרייריסטים, שישה ילדים. המשבר האחרון שיצא, זה לא המשבר היחידי שהיה לנו. המשברים שלנו מגיעים רק מהמקום שאנחנו פותחים כל פעם פער. שנינו שוחרי שלום, אין אצלנו צרחות, זה לא שם".
את מאמינה שאתם תזדקנו יחד? "אני אעשה הכל כדי שהילדים שלי יקבלו אמא מאושרת ואני מאמינה שהוא יעשה הכל כדי שהוא יהיה אבא מאושר. אני לא מאמינה בדבר הזה של להישאר ביחד בגלל הילדים".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של בר זגה.
2 צפייה בגלריה
"לא מאמינה בלהישאר יחד בגלל הילדים". מיכל וניר ויצמן
"לא מאמינה בלהישאר יחד בגלל הילדים". מיכל וניר ויצמן
"לא מאמינה בלהישאר יחד בגלל הילדים". מיכל וניר ויצמן
(צילום: אמיר מאירי)