שלוש שנים לאחר שהחלימה מסרטן השד, מלכת היופי לשעבר מירית גרינברג הודיעה שחלתה בסרטן בלוטת התריס.
בפוסט שהעלתה היום (ב'), היא כתבה: "טוב, אני הולכת לבאס קצת. הגיעו התוצאות ולצערי זה סרטני. אז אני נכנסת שוב לסרט של בית החולים (מזל שבסרטן בלוטת התריס אין כימותרפיה) וניתוח להורדת הבלוטה. איכילוב, הנה אני חוזרת. וכן, אני ללא מצב רוח אז תסלחו לי אם אני לא מגיבה".
גרינברג בת ה-45, שזכתה בתחרות מלכת היופי של ישראל בשנת 1997, עוד בטרם גיוסה לצבא, בישרה ביולי 2020 כי חלתה בסרטן: "מתה מפחד, אבל יודעת שאני חזקה, מתחילה מלחמה. גם סרטן זה סוג של 'חוויה' אם מסתכלים על זה בצורה הנכונה. מחר מתחילה מלחמה", כתבה.
2 צפייה בגלריה
מירית גרינברג
מירית גרינברג
מירית גרינברג
(צילום: אמיר מאירי)
גרינברג עברה ניתוח להסרת השד וכשנה וחצי אחרי גילוי המחלה התבשרה שהחלימה. בראיון ל"לאשה" לפני כחודשיים, היא סיפרה על התחושה בזמן הגילוי של המחלה: "לא יכולתי לנשום. הלב שלי ישר ירד לתחתונים. התחלתי לבכות ולרעוד ואז נכנסתי לחדר השינה. הדבר הראשון שעשיתי היה לכתוב לטל מן ומירית הררי. היה לי חשוב באותו רגע לדבר עם מישהי שמבינה ועוברת את זה. שתיהן הרגיעו אותי. אחרי זה אני ומירית המשכנו להיפגש בטיפולים בבית החולים והקשר בינינו התהדק מאוד".
היא גם סיפרה: "הסרטן חיזק אותי וגרם לי להבין שאני יכולה לחזק נשים אחרות. הרבה פעמים בעלי מצא אותי ערה בחמש בבוקר אחרי טיפול. הוא אמר לי 'למה את לא הולכת לישון?'. אמרתי לו: 'מישהי בדיוק כתבה לי באינסטגרם שהיא התחילה טיפול, כל השיער נושר לה והיא לא יודעת מה לעשות. אני חייבת לענות לה'. עד היום אני עוזרת לנשים שכותבות לי, בכל מה שאני יכולה. חברות שלי כל הזמן מתייעצות איתי על סרטן השד - מתי ואיך בודקים. חלקן אפילו מבקשות ממני שאבדוק אותן באופן אישי, כי אני יודעת היטב איך עושים בדיקה עצמית. אני בודקת אותן, מלמדת אותן איך לבדוק את עצמן וכמובן, תמיד מפצירה בהן להיבדק באופן מסודר".
2 צפייה בגלריה
גרינברג עם בעלה יניב, בסבב הטיפולים הקודם
גרינברג עם בעלה יניב, בסבב הטיפולים הקודם
גרינברג עם בעלה יניב, בסבב הטיפולים הקודם
(אינסטגרם)