במסגרת שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה הטילה נטע אלחמיסטר פצצה, כזו שגם אנחנו לא יכולנו להתעלם ממנה.
הדוגמנית ואשת העסקים בת ה-30, שנמצאת בחודשי היריון מתקדמים, נשאלה על ידי העוקבים האם גם השנה תצטלם לקמפיין בגדי הים של "בננהוט", וכך השיבה: "אני לא מאמינה שאני כותבת את זה אבל השנה, לראשונה אחרי עשור, אני לא אצטלם לקמפיין הכי גדול שלנו".
בסטורי הסבירה אלחמיסטר שהיא ונועה בני, השותפה שלה לעסק, החליטו לשנות כיוון: "נועה ואני החלטנו שזה הזמן לעשות שינוי ולבחור שתי דוגמניות שיובילו את קמפיין הספרינג שלנו".
אלחמיסטר ובני הקימן את מותג בגדי הים "בננהוט", שהתחיל בתקציב של 1,000 שקלים מהוריהן - כששוויו כיום מוערך ב-2.5 מיליון שקלים, עם מעל 50 בוטיקים ברחבי העולם ושתי חנויות בישראל.
סימנים מוקדמים להחלטה אפשר היה כבר למצוא כשאלחמיסטר התארחה בפודקסאט "הברזייה" של בר זגה, שם נשאלה על הנושא.
את חושבת על היום שבו אולי תצטרכי פרזנטורית אחרת ל"בננהוט"?
"וואו, איזו שאלה מדויקת. חד משמעית כן. זה מצחיק, כי בשיחות האחרונות שלנו זאת השאלה המרכזית, וזה עיקר התעסוקה שלנו, ואנחנו חושבות שהיום 'בננהוט' כבר עומד בפני עצמו. נכון שאני ונועה היינו הפנים של המותג מתחילת הדרך, אבל יש איזושהי בגרות מסוימת שעסק עובר, ואני ונועה כבר לא צעירות. אני אימא, גם נועה במקום אחר בחיים שלה ואנחנו כן רוצות להוריד את התלות בנו, כי בסוף המותג הזה צריך לצמוח בפני עצמו, ואני מסתכלת על עוד עשר שנים ועוד עשרים שנה, קהל היעד הוא לא יהיה אותו קהל יעד, אז לגמרי זו מחשבה אסטרטגית שמהיום אנחנו מדברות עליה, ולדעתי כבר שנה הבאה יהיו דוגמניות אחרות. זו תהיה סגירת המעגל ענקית בשבילנו".