אחרי שעורר סערה בעקבות פוסט שפרסם ובו רמז שיש לו ילד בן שבע - סטפן לגר מתייחס לראשונה לנושא.
"אני רוצה לעצור ולהתייחס לפוסט שהעליתי עליי ועל כריס. כל מה שכתבתי שם היה בכנות שלא העזתי לחשוף מתחילת הקריירה שלי. פה גם הבנתי את הפער הגדול שבין הישראליות שלי לאפריקאיות שבי", פתח לגר, ואז הגיעה ההבהרה: "כריס הוא בן משפחה והוא כמו אח / ילד קטן עבורי. אני מלווה אותו לאורך כל הדרך ונוצר בינינו קשר עמוק, מיוחד ורגיש. אני חש כלפיו אחריות אישית והוא בוטח בי כדמות אבהית. זאת מערכת יחסים שעבור מי שבא מתרבות אפריקאית מובנת מאליו".
3 צפייה בגלריה
סטפן לגר
סטפן לגר
לא התכוון לפגוע. סטפן לגר
(צילום: אינסטגרם)
נעצור כדי לציין כי לאחר שמקורבים לזמר אישרו שאין לו ילד ועל פי גורמים בתעשייה הפוסט נוצר כדי לעורר עניין על מנת לקדם שיר חדש שעתיד לצאת לאור בימים הקרובים - כעת לגר מתייחס גם הוא לשיר שבדרך. "ביום שלישי יחשף השיר, עבורי זה השיר הכי חשוב ואישי שהוצאתי עד היום".
לגר המשיך: "לקראת השיר הרגשתי צורך לפתוח בפניכם משהו שעד היום לא חשפתי, כמו שזה יצא ממני - ככה הגשתי לכם אותו. לא היה כאן שום תעלול יח"צני ויותר מזה - המנהלים שלי לא היו מעורבים במהלך. אבל הפוסט כבר פורסם, הדברים יצאו מפרופורציה ותוך דקות, כמו אש בשדה קוצים, המנהלים שלי ואני הוצפנו בפניות. זאת לא הייתה התעלמות אלא רגע להבין מה קורה. אוהב ומעריך אתכם ואל תרגישו מרומים. אני מתנצל אם מישהו נפגע באופן אישי ובטח שלא הייתה לי כוונה לעשות שימוש ציני ברגשות של אנשים".
3 צפייה בגלריה
סטפן לגר
סטפן לגר
כריס הוא כמו אח עבורו
(צילום: אינסטגרם)
לטובת מי שפספס נזכיר כי אמש פרסם סטפן תמונה שלו לצד ילד קטן בן שבע העונה לשם כריס ורמז בצורה גסה וברורה מאוד כי מדובר בבנו. "מודה שחשבתי מלא זמן על איך אעשה את זה וזה מרגיש לי הזמן הנכון. אז הנה, אני מגלה לכם שכריס שלי היום בן שבע".
כדי לגרום לעוקביו להאמין עוד קצת, הוסיף: "כשאבא שלי ניסה להסביר לי מה זו האחריות הזאת, לא היה לי מושג על מה הוא מדבר - עד שאתה הגעת. אתה זה אני לפני ואני זה אתה אחרי, ההרגשה הלא מוסברת הזאתי שיש בינינו, הדבר הטהור הזה שלא ידעתי שאני יוכל להרגיש בחיים בעצם שייך לי, לנו".
הפוסט של לגר צבר עשרות אלפי לייקים ומאות תגובות נרגשות, עד שהבוקר נודע כי כריס הוא לא בנו וזה בסך הכל ניסיון די נואש לטובת קידום שיר חדש.
3 צפייה בגלריה
סטפן לגר ובנו
סטפן לגר ובנו
"אדוני, אתה לא אבא שלי!"
(צילום: אינסטגרם)