ט"ו באב בעיצומו וכדי להמתיק לרווקים והרווקות שבינינו את הגלולה, ריכזנו לכם כמה מפורסמים שיעדיפו לבלות ערב מול הטלוויזיה עם כוס יין או גלידה מפנקת - ולתת לזוגות האוהבים לשבור את הראש איזו מתנה הם צריכים לקנות.
מעדי הימלבלוי, שחוזרה לשוק הרווקות אחרי עשר שנות נישואים, ועד הרווק הטרי ביותר בתעשייה- חנן בן ארי, שמשנה את הסטטוס הזוגי אחרי שש עשרה שנות זוגיות ושבעה ילדים. קבלו את שבעת הרווקות והרווקים הלוהטים של ט"ו באב לשנת תשפ"ד

עדן פינס

7 צפייה בגלריה
שבוע האופנה קורנית 2023
שבוע האופנה קורנית 2023
אם עדיין פנויה הערב - אנחנו מארחים אצלנו ערב פנויים פנויות. עדן פינס
(צילום: ענת מוסברג)
בחודש אפריל האחרון, חצי שנה אחרי שהתארסה לכדורגלן מתיאס נורמן, הדוגמנית הודיעה על פרידה שהרעידה את עולם הבידור, אך גם את שוק הרווקות אליו חזרה.
מאז כבר הספיקה לעורר סערות רבות, אחת מהן למשל הייתה תמונה ללא חלק עליון, אבל עדיין ללא שום קשר רומנטי באופק - על אף שהרזומה שלה כולל רשימת אקסים מוחרת החל מדור רפאלי ועד הכוכב האיטלקי סימון סוסינה.
מה הופך אותה לנחשקת? למרות שזה כמו להסביר למה צ׳יפס זה דבר טעים, עדן היא אחת הבחורות הלוהטות ביותר בביצה. מעבר ליופי ללא עוררין, היא דוגמנית מהמצליחות בישראל, יש לה נתונים פיזיים שיכולנו רק לחלום עליהם והיא קלילה ומצחיקה. מה עוד אפשר לבקש?

חנן בן ארי

7 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
כמות ההודעות שקיבלנו ששאלו אותנו עלייך אחרי הפרידה. חנן בן ארי
(צילום: תמר חנן)
רק בערב שבת האחרון הוא הודיע על הפרידה מאשתו הדס אחרי 16 שנות נישואים, וזו כבר הזדמנות טובה להכריז עליו כגבר פנוי. כלומר, שבעה ילדים לא משאירים הרבה פנאי, אבל אם יש משמורת משותפת אז אפשר למצוא כמה שעות של שקט בשבוע.
אחרי שנים של נישואים וחיי משפחה, לצאת לרווקות זה אתגר רציני - אבל חנן רק בן 36, שבחיי תל אביבי זה עשר שנים פחות, כך שהכל עוד לפניו.
מה הופך אותו לנחשק? הוא מתוק ברמות, מוכשר ומהזמרים המצליחים ביותר במדינה. אין ספק שהעובדה שיש לו שבעה ילדים מחסלת דדי אישיוז כמו פסיכולוג טוב, וגם העובדה שהוא יהיה עסוק בהם ובקריירה מורידה קצת לחץ מהצד השני. אנחנו לגמרי שם!

מאיה קיי

7 צפייה בגלריה
טווינטיפורסבן
טווינטיפורסבן
יש לנו הרגשה שאנחנו לא נצטרך לדאוג לה. מאיה קיי
(צילום: עדי שנפיק)
מאיה קיי - הבחורה שנעה בין מכון פילאטיס לסטודיו לריקוד, משקשקת את הגוף בפריים טיים ב"רוקדים עם כוכבים" וגורמת לצופים להחסיר פעימה, היא אחת הרווקות הלוהטות בביצה.
האקס שלה (לוהט לא פחות) טל מורד עסוק בלסכל שמועות על זוגיות חדשה, בזמן שהיא נהנית מתשומת הלב כרווקה שעפה על החיים. קיי כבר הספיקה לקבל זר פרחים ממחזר אנונימי, היה לה ריבאונד קצר אבל את ט״ו באב היא צפויה לחגוג לבד. רווקה לוהטת כבר אמרנו?
מה הופך אותה לנחשקת? צעדי הקוויקסטפ והצ׳ה צ׳ה צ׳ה על רחבת הריקודים, התנועות החדות והסקסיות וכן, גם היופי שאי אפשר להתעלם ממנו. קיי היא דוגמנית מצליחה שמצטלמת לקמפיינים גדולים ואין ספק שלראות אותה על שלטי חוצות בהחלט מעלה את המנייה.

יפתח רמון

7 צפייה בגלריה
יפתח רמון סהר קורן המירוץ למיליון
יפתח רמון סהר קורן המירוץ למיליון
המבט הזה. יפתח רמון
(צילום: עדי שנפיק)
כוכב "המרוץ למיליון" יפתח רמון מציג תחרותיות, הישגיות וגבריות מתפרצת כבר תקופה ארוכה על מסך הטלוויזיה ואין ספק שכזה גבר הוא חלומה של כל אישה (וגבר).
רק בשבוע שעבר סיפר לנו בראיון ל-Pplus על חיי הרווקות, ואמר: "זה לא נראה לי בדיוק הזמן הנכון עכשיו להיכנס לאיזשהו משהו כזה. אז אני בעיקר עם עצמי", אבל אנחנו עקשנים ויודעים שבהחלט שווה לנסות. מקווים שמבין אלפי ההודעות באינבוקס, תבחין גם בזו שאנחנו שלחנו!
מה הופך אותו לנחשק? "חתיך" זו לא מילה גסה, גם לא "חתיך ברמות על", אבל ליפתח יש הרבה יותר מזה להציע. הוא חכם, ספורטיבי, מציג חברות טובה על המסך, מגיע מבית של ערכים והוא ללא ספק גבר להביא לארוחת שישי, אבל אם הוא פנוי באמצע השבוע, זה גם ממש בסדר. כמו שזה נראה עכשיו, הוא לגמרי לוקח את המיליון ונכון שזה מתחלק לחצי וזה לפני מיסים, אבל אנחנו אנשים של פשרות.

עדן גולן

7 צפייה בגלריה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
הייתה זו אהבה ממבט ראשון. לפחות מהצד שלנו
(צילום: נועה וולפסון )
באירוויזיון האחרון בשבדיה עדן גולן עמדה בגבורה מול קריאות הבוז של הקהל במאלמו, שהתבלבל לרגע וחשב שהוא בהפגנה אנטי ישראלית, אבל זה לא הפריע לזמרת המוכשרת בת ה- 20 להעפיל לשלב הגמר ולסיים במקום החמישי והמכובד בשנה כזו מורכבת.
גולן כמובן הפכה למגה כוכבת ומאז הספיקה לקטוף שני קמפיינים נחשקים, להפוך ליעד יוקרתי עבור צלמי הפפראצי וכמובן למתג את עצמה כרווקה נחשקת במחזותינו. בריאיון שערכנו איתה זמן קצר אחרי האירוויזיון סיפרה הזמרת הצעירה שפשוט אין לה זמן לזוגיות כרגע. "אני מאוד שקועה בעבודה ובלבנות את העתיד שלי. אני לא פוסלת שום דבר אבל אני לא מחפשת. אם יגיע נסיך אז אולי".
מה הופך אותה לנחשקת? הביטחון העצמי, הכוח שהיא משדרת בשירה שלה - מהרגע שהיא עלתה על הבמה באודישן הראשון שלה ב"כוכב הבא" גרמו לנו להתאהב בה ממבט ראשון. גולן היא החבילה המושלמת של מגה טאלנט שאנחנו צופים לה גדולות ואנחנו בדרך כלל לא טועים. אגב, אם תחושת הבטן שלנו לא מטעה אותנו אנחנו גם צופים לה זוגיות בינלאומית. תזכרו מה אמרנו לכם.

עדי הימלבלוי

7 צפייה בגלריה
עדי הימלבלוי קאר רפואה
עדי הימלבלוי קאר רפואה
אנחנו נשלח לך בלונים ופרחים. עדי הימלבלוי
(צילום: אור גפן)
בנובמבר הקרוב, תאמינו או לא, עדי הימלבלוי תחגוג את יום הולדתה ה-40 - והיא עדיין לוהטת ונחשקת כמו בפעם הראשונה שפגשנו אותה בפריים טיים אי שם בשנת 2001 כשזכתה בתואר "נערת פלפל".
מאז הימלבלוי הספיקה לככב במדורי הרכילות וניהלה כמה מערכות יחסים מתוקשרות, אך לבסוף היה זה חבר הילדות נדב פלד שכבש את ליבה. במאי האחרון שיתפה הימלבלוי קבל עם ואינסטגרם שהיא ונדב נפרדים אחרי עשר שנות נישואים ושני ילדים משותפים, הרשת לא נשארה אדישה לפרידה של השניים - ובמיוחד לעובדה שהימלבלוי חזרה לשוק הפנויים פנויות.
מה הופך אותה לנחשקת? חווינו וסיקרנו לא מעט פרידות בביצה לאורך השנים, אבל כמות השאלות והתגובות שקיבלנו כשהימלבלוי סיפרה שהיא חוזרת לישון באלכסון לתקופה הקרובה הציפו לנו את הטלפון והזכירו לנו שהימלבלוי יש רק אחת.

יעל ניזרי

7 צפייה בגלריה
חתונה חן רוזנבלום
חתונה חן רוזנבלום
מעניין מי יוכל להיכנס לנעליו של טדי שגיא. יעל ניזרי
(צילום: ענת מוסברג)
בסוף השבוע האחרון, רגע לפני ט"ו באב, בישרו טדי שגיא ויעל ניזרי בהודעה מסודרת לתקשורת שהם מפרקים את החבילה. "אחרי 14 שנים של חברות אמיתית ואהבה גדולה ביחד, קיבלנו החלטה משותפת להיפרד. יש לנו שישה ילדים אהובים ונהדרים שהם הדבר הכי יקר לנו ואנו נמשיך לגדלם במשותף. ההחלטה שלנו נלקחה יחד ובכבוד הדדי. אנחנו נותרים חברים טובים".
ניזרי, שפרצה לחיינו כשקטפה את תואר מלכת היופי לשנת 2006, נחשבת עד היום ובצדק לאחת ממלכות היופי המדוברות ביותר שידענו לאורך השנים. היא הכירה את שגיא בלונדון ב-2010 במשחק כדורגל ומאז השאר הוא היסטוריה. בארבע השנים בהם היו יחד הביאו לעולם שישה ילדים משותפים.
מה הופך אותה לנחשקת? בגיל 36 ניזרי היא עדיין אחת מהנשים היפות ביותר בארצנו, ולמרות שלא נראה אותה מתמנגלת באירועי השקה (כי היא פשוט מעדיפה את הפאר של דובאי שם היא מתגוררת), היא עדיין תגרום לנו להחסיר פעימה בכל מפגש איתה מחדש. תוסיפו לכל היופי הזה גם את האצילות והפאסון שבאים ביחד איתו ותבינו למה היא נמצאת כאן.