3 צפייה בגלריה
יהודית באומן קארין באומן
יהודית באומן קארין באומן
קארין באומן בבית החולים
(צילום פרטי)
קארין באומן אושפזה הלילה (בין ראשון לשני) בבית החולים איכילוב, בעקבות דלקת ריאות חזקה שהובילה לקריסת מערכות. כזכור, באומן בת ה-35, הייתה בעברה דוגמנית וחלתה באנורקסיה. בשנים האחרונות היא נלחמת בכל כוחה במחלה הקשה ורק מנסה לשרוד. הבוקר (ב'), דיברנו עם אמה, יהודית באומן, שהודתה בבכי כי "אם היא תמות אני לא אחזיק מעמד".
באומן, אשתו של שימי תבורי, סיפרה ל-Pplus: "אני במצב רוח נוראי, קראו לי שוב אחרי שכל הלילה היינו פה והנשימו אותה והרדימו אותה הבוקר. היינו שם משעה שתיים ועכשיו קראו לנו דחוף, אמרו לנו שהמצב הדרדר, כולי פחד. אני בהתקף לב, לא יודעת אם אשרוד בעצמי, אמרו שהמצב החמיר. היא חטפה דלקת ריאות מאוד חזקה, יש לה קריסת מערכות נוראית בגלל המצב הפיזיולוגי. בגלל שלא שמעו לי ולא הקשיבו לי, זלזלו במה שביקשתי ואמרתי, זה רק אומר כמה המדינה הזו עסוקה עם עצמה וגם משרד הבריאות שם פס עלינו".
כאמור, באומן מתמודדת עם אנורקסיה כבר שנים, ולפני שנה החליטה להפסיק לעבור טיפולים - והודיעה על כך לאמה במכתב קורע לב: "אמא, אני אוהבת אותך מאוד ומכבדת אותך מאוד, גם בטוב וגם ברע ואני רוצה בפעם האחרונה להגיד לך מכל הלב שלי באמת ובכנות אמיתית שהחלטתי להפסיק סופית לנסות להילחם במחלה. אני לא מסוגלת להילחם יותר ועברתי כבר מספיק קשיים בחיים ועדיין אני עוד עוברת מסע של קשיים ומצוקה נפשית", כתבה באומן המיוסרת. "נמאס לי כבר לעשות שיחות, נמאס כבר לנסות למצוא פתרונות למצב שלי, נמאס כבר לדבר ולקטר".
את המכתב סיימה קארין בבקשה נוספת: "אני יודעת ומודעת לכך שבתוך הלב שלך את יודעת הכל ופשוט שותקת כדי לגרום לי להיות חזקה. את אמא טובה מאוד. שתינו סובלות ואני חושבת שהגיע הזמן שנוותר על המלחמות ושכל אחת תחייה את החיים שלה בשקט וברוגע".
3 צפייה בגלריה
יהודית באומן קארין באומן
יהודית באומן קארין באומן
מחודש מאי האחרון
(צילום פרטי)
3 צפייה בגלריה
יהודית באומן קארין באומן
יהודית באומן קארין באומן
מה נגיד, רק בריאות
(צילום פרטי)