בחודש אוגוסט האחרון, השחקנית עדי חבשוש רקדה כל הדרך אל הניצחון בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", ורשמה הישג נוסף בקריירה הצומחת שלה. זמן קצר לאחר מכן פרצה המלחמה, ועולם הבידור הושבת כמעט לחלוטין.
בתקופה האחרונה התעשייה מראה סימנים איטיים של חזרה לשגרה, ובכך כלולים גם צילומי קמפיינים חדשים. אתמול (ב') הצטרפה חבשוש לרן דנקר, בצילומי פרסומת לסיבי האינטרנט המהירים של סלקום.
דנקר סיפר שהוא מרוצה מהפרטנרית החדשה: "אני שמח שיש לי זמן מסך עם עדי שמנעימה לי את הלב ואת החיוך. זה הופך את היום צילום ליותר פשוט".
חבשוש, שהתפרסמה בשנים האחרונות כאחת הנשים המצחיקות בטלוויזיה, סיפרה על תחושותיה בחודשים המאוד קשים אלו: "זו תקופה מאתגרת בשבילי מבחינה רגשית ונפשית, כמו כולנו. אני מנסה להתמקד בלהרים לעצמי את המורל, זה לא תמיד פשוט".
אחרי "רוקדים עם כוכבים" בטח הייתה תקווה למנף את הניצחון לפרויקטים חדשים, אבל אז הכל נעצר. חבשוש: "הדבר היחיד שמטריד אותי היום זה שכל החטופים יחזרו הביתה ושכל הדבר הזה יגמר".
בזמן הביקור על הסט, ניצלנו את ההזדמנות לבדוק עד כמה עדי באמת מכירה את הכוכב שלצידה, והתקלנו אותה בבוחן פתע קטן. איך הלך לה? צפו בווידיאו שבראש העמוד.
1 צפייה בגלריה
רן דנקר עדי חבשוש
רן דנקר עדי חבשוש
רן דנקר ועדי חבשוש
(צילום: בקמפיין החדש לסיבים של סלקום)