3 צפייה בגלריה
ריס וויתרספון ג'ים טות'
ריס וויתרספון ג'ים טות'
היה ונגמר. ריס וויתרספון וג'ים טות'
(צילום: Christopher Polk/GettyImages)
ריס וויתרספון ובעלה, סוכן השחקנים ג'ים טות', מתגרשים אחרי 12 שנות נישואים, כך הודיעה הלילה (ו') השחקנית. "יש לנו כמה חדשות אישיות לחלוק... מתוך זהירות והתחשבות רבה קיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש", כתבה וויתרספון בפוסט באינסטגרם.
"נהנינו מכל כך הרבה שנים נפלאות יחד ואנחנו מתקדמים הלאה באהבה גדולה, טוב לב וכבוד הדדי למה שייצרנו ביחד. העדיפות הגדולה ביותר שלנו היא הבן שלנו וכל המשפחה שלנו - בזמן שאנחנו מנווטים לפרק הבא. העניינים האלה אף פעם אינם קלים והם אישיים ביותר. אנחנו באמת נעריך אם תכבדו את הפרטיות שלנו בזמן הזה". נציין כי וויתרספון חסמה את האופציה להגיב על הפוסט, שנכון לכתיבת שורות אלה צבר למעלה מ-250 אלף לייקים.
3 צפייה בגלריה
ריס וויתרספון ג'ים טות'
ריס וויתרספון ג'ים טות'
פוסט פרידה
(צילום: אינסטגרם)
הבשורה המפתיעה על הגירושים מגיעה יומיים לפני שהשניים היו אמורים לחגוג את יום נישואיהם ה-12 שיחול ב-26 במרץ.
"הם באמת החברים הכי טובים וזו החלטה מאוד חברית", מסר מקורב לזוג למגזין People. "הם כל כך מחויבים להורות משותפת. הם משקיעים את כל מה שאפשר במשפחה שלהם ומנסים לעשות את זה כמה שיותר חלק עבור כולם".
וויתרספון וטות' החלו לצאת יחד בפברואר 2010, הכריזו על אירוסיהם בדצמבר של אותה השנה - והתחתנו שלושה חודשים לאחר מכן. בספטמבר 2012 נולד בנם המשותף טנסי ג'יימס טות'. לוויתרספון יש שני ילדים נוספים מבעלה ריאן פליפה.
3 צפייה בגלריה
ריס וויתרספון ג'ים טות'
ריס וויתרספון ג'ים טות'
פייר, לא ראינו את זה בא
(צילום: Pascal Le Segretain/GettyImages)