לפני כחודש נודע שאייל גולן ודניאל גרינברג נפרדו שוב - שנתיים אחרי שהתגרשו וחצי שנה אחרי שניסו לתת לקשר שלהם הזדמנות נוספת. גרינברג סיפרה אז בסטורי בדמעות: "אייל ואני החלטנו להפריד כוחות. זה לא דבר פשוט, במיוחד כשיש ילדים בתמונה".
הבוקר (ב׳) הגיעה גרינברג לאירוע השקה של מותג הטיפוח הישראלי FRÉ שמגיע לסניפי סופר-פארם, ובאופן מתבקש עמדה במרכז תשומת הלב התקשורתית. ניצלנו את ההזדמנות כדי לדבר איתה על הפרידה, להבין למה כנראה לא יהיה קאמבק נוסף וגם לשמוע על המטרידן שעוקב אחריה, ושהתלוננה נגדו במשטרה.
דניאל גרינברג ראיון פרידה
(צילום: מיכאלה חזני)
איך ההרגשה אחרי הפרידה? "הכול טוב, כמו שאתה רואה. יש את מי שנפרד ואז מתאבל, ויש את מי שמתאבל בפנים ואז נפרד. התאבלתי לפני, והגענו להחלטה משותפת ממקום של הבנה. וברוך השם, אנחנו במקום יותר טוב היום".
פחדתם שזה אולי יבלבל את הילדים, שאימא ואבא נפרדים, חוזרים ושוב נפרדים? "כן, אני יכולה להגיד שבתור אמא, הדבר שאני הכי רואה לנגד עיניי זה את הילדים שלי. ברור שזה עלול לבלבל, אבל ילדים עלולים להיות עוד יותר מבולבלים כשהם רואים הורים שלא מסתדרים בבית. ואם אתה רוצה לשמור עליהם ולעטוף אותם, אז אתה צריך לקחת אחריות ולא להיות אגואיסט ולשחק להם בנפש. אני חושבת שבמקרה הזה, אני ואייל באמת התנהגנו כמו שני אנשים בוגרים שמגיעים להחלטות משותפות לטובת העתיד של הילדים שלנו, וזה מדהים".
2 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג אייל גולן
דניאל גרינברג אייל גולן
"אני ואייל התנהגנו כמו שני אנשים בוגרים שמגיעים להחלטות משותפות לטובת העתיד של הילדים שלנו". אייל גולן ודניאל גרינברג
(צילום: אינסטגרם)
את מבחינתך המשכת הלאה? "כן, אני חושבת ששנינו המשכנו הלאה, ממקום של הבנה ושכול אחד רוצה את הכי טוב בשביל עצמו ובשביל הילדים, אז מפרגנים".
ואם מחר תגלי שהוא יוצא עם מישהי חדשה? "אני יכולה להגיד שאם יש משהו שהייתי באמת מאחלת לו, זה להיות במקום הכי טוב. ואם אדע שהוא בזוגיות שממלאה אותו ועושה אותו שמח, אז מבחינתי זה שווה עולם. כי אם הוא שמח ומאושר, אז הילדים שלי רואים אבא שמח ומאושר, ובסוף זאת המטרה של הכול. אז אני באמת מאחלת גם לו וגם לי שכול אחד יעשה מה שטוב לו ושעושה לו טוב, וזה הכי חשוב".
היה קאמבק אחד, יכול להיות שיהיה קאמבק שני? "לא. הקאמבק הראשון היה כדי להבין ביחד אם לא החמצנו משהו, אם לא נלחמנו מספיק, באמת לבדוק. כי בסוף יש פה ילדים בתמונה. הנורמלי והרצוי זה אמא ואבא וילדים. אני חושבת שהסבב השני היה באמת כדי לעשות סדר ולהבין אם זה משהו שיכול להיות לתמיד או שלא. אבל אני שמחה שעשינו את זה כדי להבין את הדברים. אנחנו במקום שלם ומפרגן והכול טוב".
היית גם קורבן להטרדות לאחרונה. "במשך משהו כמו שלושה חודשים כל מיני גופים בתקשורת מקבלים תמונות שלי מהמרפסת הפרטית שלי בבית, ואיזה גוף מסוים החליט להגיד שאלו תמונות בעירום. אני פחות יוצאת עירומה למרפסת. מצלמים אותי עם הילדים שלי בגן משחקים, הולכת איתם, זה מפחיד. המשטרה מטפלת בזה, זה כנראה דייר שגר ממול, אבל אין יותר מדי מה לעשות עם זה. הדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה לעבור דירה".
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה!
2 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג
(צילום: שוקה כהן)