"הפתעה: שיר אלמליח בהיריון שלישי", זו הייתה הכותרת לאייטם ההיריון שעלה בחודש דצמבר האחרון, ונראה שלא רק אנחנו הופתענו. "זה לא היה מתוכנן", סיפרה לנו הדוגמנית על סט הצילומים של IL MAKIAGE לכבוד קמפיין המייקאפ לוולנטיינ'ס.
אלמליח, שנמצאת בחודשים האחרונים בזוגיות עם דותן שטרן, סיפרה: "רציתי לחכות שנהיה שנה ביחד ואז נחליט - אבל זה פשוט קרה. זה באמת קרה בטעות והחלטנו להשאיר את ההיריון. זו לא הייתה החלטה שהיה לנו קשה לקבל".
איך הגבת כשגילית? "בפעם הראשונה שקיבלתי את התוצאות של הבדיקה הייתי בשוק. יש לי תינוק בבית, לא הייתי מוכנה לזה. רציתי שהקטן יהיה בן שנתיים וחצי ואז לעבוד על עוד ילד וגם לבחון את הזוגיות עוד קצת, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה ואיך יהיה. דיברנו על זה, הבנו שזה קרה והחלטנו שנשאיר את התינוק".
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח
שיר אלמליח
שיר אלמליח
(צילום: שי פרנקו)
אז איך זה להיות בהיריון שלישי, יש משהו שונה? "זה מרגיש טוב. הייתי בטוחה שהיריון שלישי יהיה קשה, זה גם היריון עם בת - משהו שעוד לא חוויתי. חשבתי שזה שונה, אבל זה דווקא כיף. אפילו קל יותר מההריונות הקודמים. אבל מבחינת החשקים זה שונה, עם הבנים תמיד רציתי שוקולד וקינוחים, והפעם אני יותר בקטע של פירות ודברים קרים".
איך ההיריון השפיע על הזוגיות? "בגלל שזה היריון ראשון של דותן, אני חושבת שהוא נהנה מכל התהליך. זה נורא ריגש אותו לראות את הדופק בפעם הראשונה. בהמשך השבוע אני צפויה לעבור בדיקת מי שפיר, בדיקה שלא עברתי בהריונות הקודמים ויש בה סיכון. צריך להיות במנוחה מוחלטת שלושה ימים - אז גם לי זה יהיה חדש, מקווה לעבור את זה בשלום. חוץ מזה שהתחלנו להרגיש תנועות עובר, זה חדש לו, זה מגניב".
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח
שיר אלמליח
מצפה לבת
(צילום: שי פרנקו)
סיפרתם לילדים? "ברור! הקטן שלי עדיין לא מבין, הגדול כל הזמן מלטף את הבטן ורוצה כבר שהיא תהיה בחוץ. כשגבריאל נולד הוא לא התייחס אליו, עכשיו הוא יותר גדול, אז זה כיף. ועכשיו זו בת, אז זה שונה. הציפייה היא שונה. כשנכנסתי להיריון קיוויתי שזו תהיה בת, שאחווה משהו שונה. אעצב חדר ורוד ואקנה פפיונים, זה מרגש לצפות למשהו שאין".
אלמליח, שנמצאת כבר בחודש החמישי להריונה, הוסיפה וסיפרה על החוויה ההריונית תוך כדי מלחמה, שמחה שמהולה בעצב ודאגה. "זה מאוד מתעתע, יש סימן שאלה של מה יהיה איתנו, זו תקופה לא רגילה. אנחנו רגילים למלחמות, לבלת"מים כמו קורונה או מבצעים כאלה ואחרים, אבל את מה שקרה ב-7 באוקטובר אף אחד לא צפה ואני חושבת שעד שהחטופים יחזרו בשלום, ועד שהלוחמים יחזרו הביתה מהמלחמה - אנחנו לא נהיה בשגרה רגילה. יש כל הזמן את הצביטה הזו. המחשבה על משפחות אחרות עושה לי מאוד רע. יש בהיריון בתקופה הזו משהו עוצמתי גם, אבל לא מפסיק לכאוב לי הלב על משפחות שאיבדו את היקרים להם".
יש פחד בלהביא ילד לעולם בתקופה הזו? "ברור שיש. אחנו נמצאים בתקופה שאנחנו לא יכולים לדעת מה הולך לקרות. ככל שהימים עוברים זה נראה כאילו עוד רגע תפרוץ מלחמת עולם. מדברים על הפסקות חשמל ודברים שעלולים לקרות במידה והמלחמה תתרחב. מרגיש כאילו אנחנו בימי אנו באנו, זה מוזר ממש. שום דבר לא אותו דבר, לא בטלוויזיה, לא בחיים, וגם בידיעות שאתה קורא - הכול כאילו השתנה".
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח
שיר אלמליח
"נראה כאילו עוד רגע תפרוץ מלחמת עולם"
(צילום: שי פרנקו)
לאלמליח יש כאמור שני ילדים מנישואיה הקודמים למייקל זנזורי: רפאל (3) וגבריאל חיים (שנה ועשרה חודשים), שנולד אחרי שהשניים נפרדו. "מייקל שמח בשבילנו, איחל לנו מזל טוב", אמרה. "שנינו המשכנו בחיים שלנו וברור לי שיהיו לו עוד ילדים. אני לא רציתי עוד ילדים, אבל תמיד אמרתי שאם אכיר מישהו ללא ילדים והוא ירצה - במידה והוא יהיה הגבר המושלם אז אעשה זאת. הכול מלמעלה. כל פעם שאני אומרת שאני רוצה משהו - קורה ההיפך, אז אולי הכול לטובה".
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח
שיר אלמליח
בקרוב אמא לשלושה
(צילום: שי פרנקו)