3 צפייה בגלריה
אסף הרץ הדר קניאל
אסף הרץ הדר קניאל
מזל טוב. אסף הרץ והדר קניאל
(צילום: באדיבות איציק אוחנה ״כיכר השבת״)
לאחר שחשף מוקדם יותר השנה כי הוא חזר בתשובה, השחקן אסף הרץ ("אליפים", שכונה") נישא הערב (א') לבת זוגו הדר קניאל כדת משה וישראל לעיני בני המשפחה והחברים הטובים באולמי "טרמינל" בפתח תקווה. מי שחיתן את הזוג הטרי היה הרב חיים יוסף גינזבורג, ראש ישיבת חב״ד ברמת אביב.
3 צפייה בגלריה
אסף הרץ הדר קניאל
אסף הרץ הדר קניאל
חתן וכלה
(צילום: אור גפן)
בחודש פברואר האחרון פרסם הרץ (31) פוסט ברשתות החברתיות ושיתף בתהליך שעבר. "אחרי עשרה ימים אצל הרבי, אין לתאר את התחושות. אנסה לסכם בכמה מילים״, כתב הרץ: ״פנימיות הלב שמרגישה וחווה כל רגע את חסדי השם ונפלאותיו, היציאה מהמיצר למקום הרחב בכל יום מחדש, הפיכת הים הנסתר ליבשה גלויה ופורחת, אף אחד לא אשם, אפשר וצריך לקחת אחריות על כל מצב וסיטואציה, שאתה עובד לשם שמיים אתה בעולמו של מלך מלכי המלכים ובהתבוננות תמידית בזה העולם מתהפך ואתה משתנה, בע׳ה שניראה אלוקות בגילוי בכל צעד וגם כשלא,נזכור את הרגע שראינו בשמחה וטוב לבב. יחי יחי יחי״.
בעשור האחרון כיכב הרץ בסדרות לילדים ולנוער, בהן ״הבנים והבנות״, ״ג׳ינג׳י״ ועוד. כמו כן לקח חלק בפסטיגל, מחזות זמר והצגות תיאטרון, בהן ״אפס ביחסי אנוש״, ״הנחשול״, ״סוד הגן הנעלם״, ״אלאדין והנסיכה יסמין״ ואף קטף את המקום הראשון ב״רוקדים עם כוכבים״ בשנת 2012.
3 צפייה בגלריה
לפני החזרה בתשובה
לפני החזרה בתשובה
לפני החזרה בתשובה
(צילום: אביב חופי אלירן אביטל)