המשפיענית והדוגמנית קייסי זפטה התארסה לבן זוגה ב-11 שנים האחרונות, גיא עוז, במהלך חופשה רומנטית של השניים שאליה יצאו לכבוד יום הולדתה ה-28 של זפטה.
"It's always been you", כתבה זפטה לצד שלל תמונות ששיתפה בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלה מהצעת הנישואים בארץ המגף.
זפטה ועוז הכירו עוד כשהיו בני 17, ומאז שמרו על מערכת יחסים יציבה ואוהבת הרחק מאור הזרקורים, ואף צלחו משבר לא פשוט בשנה האחרונה שהוביל אותם לטיפול זוגי, כפי שזפטה שיתפה בחודשים האחרונים.
פורסם לראשונה: 14:35, 24.06.26





