9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
בר זומר אביב כהן
(צילום: ערן לוי)


אם מישהו חשב שבר זומר ואביב כהן, מהפאוור קאפלס הגדולים שידעה הביצה בשנים האחרונות, מתכננים לצאת בערב השנה החדשה - הם פה כדי להבהיר שאין להם תוכניות גדולות למאורע. "היינו אמורים לטוס לברצלונה עם חברים, אבל זה כבד עליי עכשיו כי אנחנו לפני מעבר דירה", אומרת זומר. "אביב התבאס אבל נסתפק במסעדה טובה". כהן מחווה אחריה ומוסיף: "איזה לחגוג? לאכול במסעדה, ללכת לישון בשעה עשר ולהבין בבוקר שעברה שנה".
כן, בר זומר בת ה-29 ובעלה בשלוש השנים האחרונות, אביב כהן (32), אולי משדרים כלפי חוץ שהם מהזוגות הנוצצים של ביצת הרכילות, ואפשר לראות אותם דופקים לוקים זוהרים לאירועי השקה ופרמיירות, אבל אם רק תתנו להם את ההזדמנות להיות עם טרנינג על הספה, הם לא יחשבו פעמיים. "אנחנו זוג מאוד ביתי. לא רק נטפליקס, אנחנו מנויים להכל. אנחנו רואים חמש או שש סדרות במקביל. זה הבילוי המרכזי שלנו", אומר כהן וזומר מבהירה שהכל בגללה: "הוא התבאס עליי בהתחלה שאני זקנה באופי שלי אבל הוא התרגל".
כהן: "מבילוי של דרינק זה הפך למסעדות ובית וחברים, אני חי עם זה בשלווה ושלום ואני גם מאוד עייף".
זומר וכהן שמככבים על השער האחרון של Pplus לשנת 2022 הכירו לפני עשור בחיפה, עיר הולדתם. הוא התחיל איתה במסיבה והיא לא הייתה בעניין, אבל אחרי כמה חודשים שלחה לו הודעה בפייסבוק. הדייט הראשון שלהם בבית קפה היה לא משהו בלשון המעטה, ("הוא המשיך אחרי זה למשמרת כברמן, אז הוא בא עם החולצה של העבודה"), אבל זומר מכריזה כי היא התאהבה בו מהרגע הראשון והוא מודה כי מההתחלה היה ברור ש"זה זה".
פאסט פורוורד לימינו, השניים כאמור הם מהזוגות המוכרים והמצליחים בתעשיית הבידור המקומית. היא התפרסמה ב"הישרדות" בשנת 2017 ומאז שמרה על מקומה בפסגה, הופיעה ב"רוקדים עם כוכבים", ב"להיות איתה" של החבר אסי עזר (ועוד נגיע אליו), דגמנה למותגים מוכרים והיא גם כתבת השטח של "נינג'ה ישראל", אך יותר מהכל, היא מנכ"לית ובעלים של מותג האיפור ברביז, שהשנה עשה קפיצה משמעותית כשנכנס לרשת סופרפארם. כהן מנגד, אוהב לשמור על מרחק סביר מאור הזרקורים ומתחזק קריירה בהייטק אחרי הסבה מתואר במשפטים. "אני לא רגיל להיות מול המצלמות", הוא מודה בכנות, "אני אוהב את האינסטגרם והדינמיקה הזוגית שלנו שם היא סופר מצחיקה, ואנחנו מקבלים הרבה פידבקים שזה כיף, אבל להתראיין ולהתכונן ופריימים ואיפור... זה ממש יותר מדי בשבילי".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"אני יושבת בפגישה ואנשים מסתכלים עליי ואומרים לי 'לא האמנו שתשב מולנו אשת עסקים כזאת'"
(צילום: ערן לוי)
אתה בעצם עושה עכשיו יום בחייה, רואה איך שהיא עוברת את השגרה שלה.
זומר: "עכשיו תראה איזה קשה זה, נראה אותך גיבור. צוחק עליי כשאני חוזרת הביתה 'מה את עייפה, מה את מתבכיינת, מה כבר עשית?' בוא נראה איך תרגיש אחרי היום הזה".
כהן: "עם כל הכבוד, לא עבדת פה קשה מדי, בואי! את יושבת, מסדרים לך את השיער...", הוא צוחק ואז מרצין: "האמת שאנחנו כל כך הרבה שנים ביחד, וברובן היא בתוך התעשייה, אז אני מכיר קצת יותר מהדאחקה הזאת, זו גם לא פעם ראשונה שאני בתוך יום צילום שלה. אמנם פעם ראשונה שאני חלק ממנו, אבל יצא לי לא פעם לבקר ובאמת, הכבוד במקומו מונח".
מה העוקבים שלכם לא יודעים עליכם?
זומר: "האמת שאנחנו מה זה חשופים, אנחנו מראים מלא דברים, הכל מהכל, גם יציאות לא במקום של אביב וגם יציאות מצחיקות".
כהן: "יציאות לא במקום תרתי משמע".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"בהבטחה ופניי לשם - אני ממש שואפת להנחות"
(צילום: ערן לוי)
וכאן אולי הרגע לעצור ולהסביר למי שפספס את סרטון הווידאו שזומר העלתה לרשתות החברתיות שלה לפני כמעט חודשיים. בסרטון, רואים אותה ואת בעלה מנסים לעשות אתגר טיקטוק חדש בו היא צריכה לעשות גלגול מעליו. בטייק האחרון – תוך כדי הניסיון שלה להתגלגל – זומר משחררת פלוץ קטן.
זומר: "זה היה מצחיק ברמות".
כהן: "אז את רוצה להתוודות סוף סוף?"
זומר: "מה יש לי להתוודות?"
כהן: "שהפלצת בסרטון".
זומר: "מאמי, זה לא אני הפלצתי".
אז מי הפליץ?
זומר: "זה אביב הפליץ".
כהן: "למי יש פרצוף של מפליץ?"
זומר: "חוץ מזה, זאת לא בושה שבנות מפליצות".
נכון, אז למה את לא מודה?
זומר: "אז בסדר".
עכשיו משסיכמנו את זה, כמה טייקים לקח לצלם את הסרטון?
זומר: "מלא! הוא התעצבן באמצע, קם והלך ואני צועקת עליו 'בבקשה מאמי, פריים אחרון'".
כהן: "אבל היא עשתה משהו גאוני, היא צילמה מלא פריימים ואיחדה לאותו סרטון".
זומר: "איך הוא מרים לי... מה גאוני בזה?"
כהן: "אמרת לי בבית להרים לך לא משנה מה".
בר, את מטפחת תדמית של אשת עסקים רצינית ובסוף את באה ומפליצה בסרטון.
"לאשת עסקים יש כמה צדדים, אתה יודע. לפעמים רצינית, לפעמים שטותניקית. והאמת שזה שבר את האינסטגרם שלי, היו מלא תגובות ובקשות שנעשה עוד דברים כאלה. היו הודעות של אנשים שאמרו לי 'היינו ביום שחור וממש גרמתם לנו לחייך' ואלו ההודעות שאני קוראת ואומרת 'וואי איזה כיף'".
אביב, מה החברים שלך אומרים כשהם רואים סרטונים כאלה?
"יש ויש, רוב החברים הכי קרובים שלי, הם חברים טובים גם של בר מן הסתם, אז הם מבינים מה קורה בבית ומי שולט באתגרים והם מכירים אותנו כזוג שעושה שטויות".
זומר גם מוסיפה: "אני חושב שהפכנו את הביחד שלנו ואת האינסטגרם ממקום שהוא פעם היה כאילו הצלם שלי, ולקחנו את זה למקום מאוד שלנו ומאוד מצחיק וכיפי".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"איזה לחגוג? לאכול במסעדה, ללכת לישון בשעה עשר ולהבין בבוקר שעברה שנה"
(צילום: ערן לוי)
כאמור, את הסרטון העלתה זומר באינסטגרם שלה שמונה כמעט 750 אלף עוקבים, שזוכים לראות אותה גם מדגימה בעקביות את מוצרי הטיפוח של המותג שלה, ברביז, על עצמה ועל חברות. "הוא חוגג שלוש שנים בקרוב", היא מתמוגגת ומוסיפה: "זו המתנה הכי גדולה שלי בחיים".
כהן: השנייה הכי גדולה שלך בחיים".
זומר: "מאמי...אביב הראשון".
כהן: "'המתנה'... איזו הצהרה, מה קורה לך?"
זומר: "אבל אתה יודע את זה. זה הצעד הכי מדהים ומשמעותי שעשיתי בחיי", היא אומרת ומוסיפה מהר לפני שכהן מספיק להשחיל מילה: "אחרי החתונה! תתקדם בבקשה". זומר גם מבהירה שהיא עובדת על עוד מוצרים חדשים. "2023 הולכת להיות טירוף בברביז ויש לי עוד מלא דברים על הפרק בארץ ובחו"ל.
"השמיים הם באמת הגבול ואני כל פעם מפתיעה את עצמי מחדש", היא אומרת בגאווה לא מוסווית. "אני יושבת בפגישה ואנשים מסתכלים עליי ואומרים לי 'לא האמנו שתשב מולנו אשת עסקים כזאת'. זה נשמע שאני מרימה לעצמי, אבל אני באמת גאה בעצמי, אני שמחה שזו הדרך שאני עוברת".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"הפכנו את האינסטגרם ממקום שהוא פעם היה כאילו הצלם שלי, ולקחנו את זה למקום מאוד שלנו ומאוד מצחיק וכיפי"
(צילום: ערן לוי)
זה באמת נראה לי כמו משהו מאוד מרגש, בטח עברת דרך ארוכה.
"דרך ארוכה ולא פשוטה, ועברתי הרבה מכשולים בדרך, אביב יעיד. אני חושבת שכל ההקמה של הדבר הזה וגם השנה הראשונה היו מאוד קשים עבורי. היו לי מלא נפילות, מלא התמודדויות שלא חשבתי שאצטרך להתמודד איתם, אבל אני מודה על כל רגע ועל כל שלב.
"ברביז היום מצליח בזכות כל הדרך שעברתי, בזכות העובדה שזה שלי ואני מקבלת את ההחלטות לבד, אני יודעת מה אני רוצה ומה אני לא רוצה וכל מוצר נבחר בקפידה. מכל נפילה שהייתה בדרך באמת צמחתי ולמדתי. היום אני מסתכלת אחורה ויש את ההתחלה של בר כאשת עסקים ויש את בר של היום אחרי שלוש שנים. וואו כמה עברתי".
איזה מכשולים יש בדרך? אף אחד לא באמת מכיר.
"נכנסתי לעולם העסקים בגיל צעיר, ויש לך איזשהו חלום, אבל המחשבה על החלום והדרך כל כך ארוכה ואני לא באמת ידעתי איך היא הולכת להיות ובגלל שנכנסתי אליה לבד, ההשקעה מאוד גדולה וחשוב לשים את הדברים על השולחן – אין לי משקיעים. הכל מהכסף שלי. הכל מהכסף שחסכנו כל השנים, במקום לחסוך ולקנות דירה, לקחתי את הכסף והקמתי את המותג בעשר אצבעות, לגמרי לבד".
החזרת את ההשקעה?
"כן".
סליחה, זו פשוט שאלה שצריכה להישאל.
"אתה צודק ואני גם עונה עליה בכנות".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"אביב התבאס עליי בהתחלה שאני זקנה באופי שלי אבל הוא התרגל"
(צילום: ערן לוי)
פרט לזומר שהקימה מותג טיפוח מצליח, יש עוד לא מעט מפורסמות בביצה שמתחזקות מוצרי איפור. מור ממן התפרסמה בזכות הטינטים שלה, עדן פינס הוציאה ליין למתולתלות, נטע אלחמיסטר ידועה בצבע המולאטי שלה והקימה חברה למוצרי שיזוף עצמי והרשימה עוד ארוכה וכוללת שמות כמו אלין כהן, אשלי וקסמן בקשי ואפילו אביבית בר זוהר. ועדיין, זומר בטוחה בעצמה ובמה שיש לה להציע. "התחרות מטורפת והתחזקה מאוד בשנה וחצי האחרונות. אבל אני כבר שלוש שנים עם המותג שלי, אני גם בין הראשונות פה בארץ. ויש ביקוש, יש ביקוש לאיפור, יש ביקוש לשיער, כשיש ביקוש המצב טוב".
למה בעצם שאנשים יקנו דווקא את המוצרים של בר זומר ולא מישהי אחרת שיש בשוק?
"קודם כל כי בנות ניסו ואהבו והן מרוצות. ואם הן אוהבות את המוצר אז הן חוזרות לקנות", היא אומרת וחושבת עוד רגע איך לנסח את מה שהיא רוצה להגיד. "אני חושבת שמההתחלה, אני כל כך אני, תמיד הייתי ותמיד אשאר אני, שכשאני מעלה ואני משווקת מוצר חדש, אני בלי מסכות, בלי פילטרים. אני מראה איך המוצר נראה, אני מדגימה אותו עליי, אני מדגימה אותו על אנשים, אני מדברת עם הקהל שלי, אני לא סתם מוכרת מוצר.
"אני לא רק הפנים של הדבר הזה, אני הרבה מעבר. אני מספרת להם את כל קו המחשבה מאחורי ההשקה של המוצר, מה הצורך שלי בו, ואז זה מתחיל מזה שהן סומכות על מה שאני אומרת, אבל אחרי שהן מנסות הן אוהבות ומרוצות וקונות שוב".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
בר: "ברביז זו המתנה הכי גדולה שלי בחיים". אביב: "השנייה הכי גדולה שלך בחיים"
(צילום: ערן לוי)
כאמור, השוק מוצף בתחרות בין משפיעניות - וזה עוד לפני שדיברנו על מותגים ותיקים ומוכרים, מקומיים ובינלאומיים – וזומר מעידה שלא תמיד יש פירגון בתחום. "אני לא יכולה להגיד בפה מלא שיש פרגון. ברור שחברה שלי תפרגן לי מכל הלב, ומנגד, יש בחורה שקצת מרימה גבה וזה בסדר. באיזשהו שלב ההוכחה היא עליי ובוא נגיד את זה ככה, כל הצקצקנים שהיו לפני שלוש שנים, כבר לא מצקצקים".
אני יודע שהתקשורת מאוד אוהבת לנפח ריבים בין סלבס, כמו שהיה לך עם נטע אלחמיסטר ומצד שני, גם להגדיל חברויות של מפורסמים בתעשייה. כמה מכל זה אמיתי?
"זה נורא תלוי, צריך להפריד כל מקרה לגופו. יש לי חברים מאוד טובים בתעשייה שאנחנו לא מקצינים שום דבר, אנחנו כמו משפחה. אפשר גם למחוק את המילה תעשייה, הם חברים לכל החיים. וכן, גם כשיש איזשהו סכסוך, בעצם זו מילה גדולה מדי, אני לא רוצה להשתמש בה. קורה שחברויות מתרחקות לאורך השנים, וזה טבעי וזה בסדר, אבל כן, התקשורת לעיתים אוהבת להגזים".
מי החברים הטובים שלכם בתעשייה?
"דנה זרמון ובעלה שאנחנו בלתי נפרדים, אנחנו מתראים המון. יש את אסי עזר ואלברט, ירדן ויזל ובעלה שאנחנו שידכנו ביניהם. זה הגרעין המאוד קרוב".
אביב, מהצד שלך - אלו אנשים שרואים כל הזמן על המסך ועכשיו זה אצלך בבית. זה מוזר?
"בהתחלה זה היה מוזר, גם יותר מרגש מעוד זוג חברים שמבקר, אבל אחרי שלומדים להכיר את האנשים באמת, במיוחד את אסי, שמה שרואים על המסך זה הבן אדם וזה למה גם אני התאהבתי בו, ההתרגשות מהמסך ומהפרסום כבר לגמרי בצד, כי בעינינו הוא פשוט חבר מן המניין".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"ההקמה וגם השנה הראשונה של ברביז היו מאוד קשים עבורי. היו לי מלא נפילות"
(צילום: ערן לוי)
בקרוב נראה גם את זומר עם עזר שוב, אחרי שהשתתפה בסדרה שיצר "להיות איתה", הפעם היא תהיה על הקווים ב"נינג'ה ישראל". "אני עושה את הראיונות למתמודדים לפני העלייה למסלול ואחריה, גם אחרי הכישלונות וגם אחרי הניצחונות וזו התמודדות לא פשוטה עבור מישהי שלא עשתה את זה. זו תכנית פסיכית, ובהבטחה ופניי לשם - אני ממש שואפת להנחות".
ורגע לפני שהשנה מסיימת, איך אתם מסכמים את 2022?
"זו הייתה שנה מדהימה מכל הבחינות. מבחינה זוגית הייתה לנו טוב, חמסה! שנה יפה גם מבחינת קריירה, גם שלי וגם של אביב. באמת שנה מדהימה והלוואי ש-2023 תתעלה עליה".
מה התכניות ל-2023?
כהן: "להמשיך באותו ערוץ, בקו הזה, אנחנו גם בהתפתחות זוגית וגם בקריירה וברוך השם גם בריאים, יש הרבה זמן למשפחה בחיפה".
זומר: "שימשיך ככה, רק ביותר גדול".
ביותר גדול זה אומר שמתכננים גם להרחיב את המשפחה בקרוב? זו שאלה שבטח שואלים אותך הרבה.
זומר: "האמת שחשבתי שהיא לא תשאל אבל אביב הרים לך להנחתה. בכללי אני לא אוהבת ששואלים את השאלה הזו, אבל התשובה הכי אובייס. בעזרת השם".
כהן: "כל דבר בעיתו".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
שער Pplus - בר זומר אביב כהן - שער סילבסטר
"באיזשהו שלב ההוכחה היא עליי ובוא נגיד את זה ככה, כל הצקצקנים שהיו לפני שלוש שנים, כבר לא מצקצקים"
(צילום: ערן לוי)
צילום: ערן לוי
סטיילינג: תום רוזליו
איפור: תהילה גוטליב
שיער: אור צעירי
הפקה: ערן רחמני
צילום וידאו: אוראל לוי
ייצוג בר זומר: ADD
יחסי ציבור: נטע הר-לב
צולם ב- " The Levee - Fine Stays" (יהודה הלוי 16, ת"א). לפרטים

קרדיטים לבוש:
לוק 1
בר זומר: ג'קט שחור של alc - בוטיק מיכל כיכר המדינה
אביב כהן: ג'קט שחור - ורסאצ'ה, מכנסיים שחורים - ורסאצ'ה
לוק 2
בר זומר: ג'קט ג'ינס של Rta - בוטיק רויה, מכנסי ג'ינס icon - בוטיק רויה
אביב כהן: ג'קט ג'ינס msgm - לה גרסונייר, מכנסי ג'ינס - ליוויס
לוק 3
בר זומר: טופ - קלווין קליין, ג'ינס - קלווין קליין
אביב כהן: טי שרט לבנה - קלווין קליין, ג'ינס - קלווין קליין
לוק 4
בר זומר: ג'קט שחור - איה מוס מבוטיק מיכל כיכר המדינה, מכנסיים שחורים - איה מוס בוטיק מיכל כיכר המדינה
אביב כהן: ג'קט שחור - בוטגה ונטה לפקטורי 54, טי שרט שחורה - בוטגה ונטה לפקטורי 54, מכנסיים שחורים - בוטגה ונטה לפקטורי 54
לוק 5
בר זומר: מעיל טרנץ' חאקי - ברבי לפקטורי 54
אביב כהן: מעיל טרנץ' חאקי - בוס