בשבוע הבא, ביום חמישי (14/9) יתקיים אירוע הרווקים והרווקות של Pplus במתחם ה-VIP של מירוץ Hoodies סינגלס ראן, ובו יחשפו הרווקים והרווקות הנחשקים של תעשיית הבידור לשנת 2023. עשר הרווקות הכי לוהטות יפגשו את עשרת הרווקים הכי רותחים באירוע שיגרום לכולנו להזיע. ולא רק בגלל הלחות.
לראשונה, השארנו מקום אחד בכל רשימה לבחירת הקהל, ובשיתוף עם דורקס, ביקשנו מהעוקבים של Pplus באינסטגרם לכתוב מי הרווק והרווקה שהם הכי היו רוצים לראות בעשירייה.
ובכן, אנחנו מודים, לא ציפינו לכזו הסתערות. הרווק והרווקה שבחרתם מצטרפים ל-18 שמות גדולים מהביצה, שלמרות שיש להם הכל מהכל – יופי, אופי, אושר, הצלחה ועמודי מעריצים, דווקא את התחום הזוגי הם טרם הצליחו לאייש. ובכן, בשביל זה בדיוק אנחנו (ואתם כאן). אז ללא הקדמה נוספת, קבלו את שני השמות של הרווקים שנכנסו לרשימה הכי נחשקת.

אורטל עמר

2 צפייה בגלריה
רווקים נחשקים אורטל עמר
רווקים נחשקים אורטל עמר
הסכמה גורפת בין המערכת לעוקבים. אורטל עמר
(צילום: מור צידון)
מעולם לא נרשמה הסכמה גורפת כל כך בין צוות המדור והעוקבים שכתבו את שמה של אורטל עמר פעם אחר פעם בתגובות ובסטוריז, והאמת, זה מובן לגמרי.
עמר בת ה-33 פרצה לחיינו ככתבת בידור אך מהר מאוד התעשייה זיהתה את הפוטנציאל, וגם אחרי שסיימה פרק זוגי מתוקשר מאוד בחייה, נשארה חלק בלתי נפרד מהביצה והפכה לסלב מן השורה.
מבחינה חיצונית, בואו נודה באמת - יש לה את כל מה שדרוש לקטגוריה "נחשקת": גוף לוהט, חיוך פוטוגני שחושף שיניים מושלמות, עיניים מלאות אהבה ושיער שגם אם נשתמש בכל תכשירי הטיפוח בארץ לא נגיע לרמה כזו של ברק.
ברמה האישית - מאז הפרידה מבן אל תבורי בשנת 2017 עמר לא הייתה במערכת יחסים מתוקשרת, והתרכזה בעיקר בגידול בנה תו פרינס ובקידום הקריירה שלה - אחרי שסיימה ב"ערב טוב עם גיא פינס", סחפה את "גולסטאריות" והייתה כתבת שטח של "נינג'ה ישראל" כיום היא מגישה תוכנית רדיו יומית ב-91FM לצד ליאור דיין.

מתן פרץ

2 צפייה בגלריה
רווקים נחשקים מתן פרץ
רווקים נחשקים מתן פרץ
הפתיע אותנו בגדול. מתן פרץ
(צילום: ירדן יוסף לוי)
עם יד על הלב, הופתענו. מאז צבא האמת של שי חי לא נתקלנו במעריצים משוגעים כמו אלו של מתן פרץ, שיכולים ללמד אפילו את העוקבים של סתיו קצין דבר או שניים. הפוסט באינסטגרם הופגז במאות תיוגים של הסטנדאפיסט החתיך - ושלא נספר לכם מה קרה לנו בפרטי. שורה תחתונה - הבנו, יש פה תופעה שאי אפשר להתעלם ממנה. אז קבלו אותו במחיאות כפיים ואם אפשר גם בצחוק (בכל זאת, זה מה שהוא עושה למחייתו). פרץ בן ה-35, במקור מגן יבנה, הוא אחד השמות הכי מדוברים בתעשיית הסטנדאפ בישראל כיום, עם 90 אלף עוקבים באינסטגרם, 225 אלף עוקבים בטיקטוק, 14 מיליון (!) לייקים ועוד מיליוני צפיות.
פרץ חטוב, שחום, עם חיוך גדול ועיניים טובות (גם לכם הוא מזכיר קצת את אביב אלוש?), אבל יש לנו הרגשה שלא רק בגלל זה הוא פילס את דרכו לרשימת הרווקים הנחשקים ביותר של Pplus. ואם עוד לא הבנתם את זה עד היום, נגיד (שלא לומר נצעק) את זה שוב - הומור זו התכונה הסקסית ביותר בגבר. כל השאר זה בונוס.
אם עוד לא יצא לכם לשמוע את השם שלו, פייר, אנחנו קצת מקנאים כי צפויות לכם שעות ארוכות של צחוק כשתצפו בסטנדאפ שלו ברשת. אבל אם כבר דיברנו על אביב אלוש, מתן, זה הזמן לחשוף עוד צד בך. ואתה יודע למה אנחנו מתכוונים.

את אורטל עמר ומתן פרץ תוכלו לפגוש לצד עוד 18 הרווקים והרווקות הנחשקים ביותר בביצה במתחם ה-VIP של Hoodies סינגלס ראן.
בשיתוף דורקס