המאפר ראם שרביט לא ציפה למבול כזה של תגובות כשפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שמונה 183 אלף עוקבים, תמונה ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "היה לי הכבוד לאפר את ראש ממשלת ישראל", כתב ראם והוסיף את ההאשטג "תודה להשם".
"התקשרו אלי ממשרד ראש הממשלה וביקשו ממני לבוא לאפר את בני הזוג נתניהו", סיפר. "איפרתי את שרה לפני עשר שנים וכנראה שהיא זכרה אותי. בפעם השנייה שאיפרתי את ראש הממשלה שאלתי אותו האם אני יכול להצטלם איתו והוא הסכים".
2 צפייה בגלריה
ראם שביט  בנימין נתניהו
ראם שביט  בנימין נתניהו
תמונה אחת שווה פחות 3,000 עוקבים. ראם שרביט בנימין נתניהו
(צילום: פייסבוק)
ומה קרה מאותו הרגע שהתמונה התפרסמה? "ירדו לי שלושת אלפים עוקבים וקיבלתי הודעות נאצה מאנשים שקיללו אותי וכתבו לי איך אני לא מתבייש להעלות תמונה כזו. אני מאפר כלות ביום-יום שלי, לא מעניין אותי שמאל או ימין. לאפר את ראש הממשלה זו אמירה - הזמינו אותי לאפר ובאתי לעשות את העבודה שלי, הייתי בשוק מהתגובות הרעות, אני בסך הכל מאפר".
למה בעצם ראש הממשלה צריך שיאפרו אותו? "הכהויות שלו מתחת לעיניים, הוא לא ישן. מדובר באיפור מאוד בסיסי. זה לא מסקרות".
שיתפת אותם בתגובות שקיבלת? "סיפרתי לשרה שירדו לי עוקבים בעקבות התמונה והיא אמרה לי שהרבה לא אוהבים אותם".
2 צפייה בגלריה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מטיילים בגן לאומי "סוסיתא" רמת הגול
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מטיילים בגן לאומי "סוסיתא" רמת הגול
"הרבה לא אוהבים אותם". הזוג נתניהו
(צילום: קובי אלקוצר, לע״מ)
למרות כל התגובות והעוקבים שירדו, שרביט בחר שלא להוריד את הפוסט המדובר. "היה לי חשוב לאפר את ביבי בשביל הרזומה שלי. אני מאפר קרוב לעשרים שנה - מהפקות אופנה ועד כלות ואומנים, ומעולם לא נתקלתי בכזה דבר".
משלמים טוב לפחות? "הסכום הוא באמת שולי, זה מאה שקלים ושעתיים לפני זה אתה עובר בדיקות בטחוניות. אני באתי לעשות את העבודה שלי".