דורון מור, מפיק, מנהלה האישי של רינת גבאי ובשנה וחצי האחרונות גם הגרוש שלה, יזם את פירוק הזוגיות, אך בהחלט לא עשה את זה בקלות. הסופה עברה גם דרכו, ניתצה מקומות בנפש והורידה שכבות מיותרות. עכשיו הם עובדים שוב ביחד על הצגת חנוכה, אבל ככל הנראה זה יהיה הפרויקט המשותף האחרון. "הבטחתי לרינת שנזדקן ביחד, וההבטחה הופרה. היא חיה עם התחושה הזו שאני זה שהפרתי. אני מרגיש את האנרגיה שלה עליי בכל מה שאני עושה. עד שהיא לא תנקה את הלב והנשמה כלפיי, אני לא אוכל לייצר שורשים חדשים ולהשתקע", הוא משתף בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע ב"7 לילות" וב-ynet+.
"שנינו לא יכולים עדיין להתקדם מקצועית ורגשית. עובדה שרינת התארסה וביטלה. גם אני נפרדתי מבת זוג (זמרת האופרה דניאלה לוגסי). להתגרש זה לשבור הכול. לוקח זמן לאחות את השברים ולבנות את עצמך כאדם שעומד בפני עצמו".
זה אולי נשמע כמו רצון לקמבק, אבל מור מבהיר שזה לא המקרה. "אני קשור לרינת באין סוף דרכים. אני רוצה לשבת בחג הבא איתה ועם בן זוג שלה ועם הילדות שלנו ולשמוח ביחד. כרגע המשפחה מפורקת. אני מייחל לזה שנוכל לחזור להיות משפחה. אנחנו לא זוג, אבל אנחנו יכולים להיות עוד מלא דברים ביחד".
2 צפייה בגלריה
עם הגרוש, דורון מור
עם הגרוש, דורון מור
"להתגרש זה לשבור הכול. לוקח זמן לאחות את השברים". רינת גבאי ודורון מור
(צילום: יאיר שגיא)
בימים אלו מור מפיק מחזה על פסטיבל נובה, 'רק רצתה לרקוד' (שכתבה וביימה הדר גלרון), וכבר הספיק לקבל על זה תגובות קשות בעקבות אייטם ובו התייחסו לפרויקט כ"מחזמר על הנובה". "כתבו שאנחנו רוקדים על הדם, אבל זו הצגה שהדר כתבה עם ניצולים מהנובה ולוחמים. זו יצירה אותנטית ומרגשת. כבר חשבתי לרדת מזה, אבל אז קיבלתי הודעה משי־לי עטרי שאמרה לי שהיא מבקשת שנמשיך, שזה הקול שלהם וההנצחה שלהם. מבחינתי זה פרויקט התאבדות אמנותי ומסחרי, ואני לוקח את הסיכון".
2 צפייה בגלריה
דורון מור
דורון מור
"אני מייחל לזה שנוכל לחזור להיות משפחה"
(צילום: גבריאל בהרליה)