לפני כמה שבועות, הרשת געשה לאחר שהמשפיענית המצליחה עינב בובליל הושעתה מאינסטגרם, שבה נמצא מרכז הפרנסה שלה. במשך שבוע וחצי לא הייתה לבובליל גישה לחשבון האישי שלה שכולל כ-400 אלף עוקבים. הקמפיינים הקבועים שלה ברשת נעצרו, היא הפסידה הרבה כסף ונאלצה לפנות לגורמים רבים בבקשת עזרה. סוף טוב הכול טוב: בשבוע שעבר החשבון שלה חזר בקול תרועה והיא שיתפה את העוקבות ברגע המאושר שבו גילתה זאת, שכלל הרבה דמעות של התרגשות.
אמש (ג') נערך ערב חגיגי של חברת ארגניה, Argania GROUP, בגלריה דובנוב בתל אביב, לרגל השקת סדרת טיפוח חדשה לשיער. נבחרת השגרירות של המותג הגיעה לעשות כבוד וביניהן גם בובליל, שלאחר תום המשבר הייתה רגועה ושמחה מתמיד. היא סיפרה לנו למה נחסמה ועל הפחד מכך שהחשבון לא יחזור, האהבה המטורפת שקיבלה, וגם על האנשים ששמחו שהיא נעדרה מהרשת. צפו:
עינב בובליל אינסטגרם
(צילום: ליאור שרון)
האינסטגרם חזר, אפשר להגיד בשעה טובה. "היו שבועיים קשים ולא פשוטים עבורי, ועכשיו אני צריכה להיות ילדה מאוד טובה ולא להפר את כללי אינסטגרם ואת כללי הקהילה. הכול קרה בגלל תוכן שהעליתי שקשור במלחמה, בחטופים, בהתבטאויות ובנקיטת עמדה".
איך הגבת כשנחסם לך החשבון? "הייתי עצובה, היה לי קשה, בכיתי. זו הפרנסה שלי, של הילדים שלי. ובוא נשים רגע את הפרנסה בצד, זה זה חלק מאוד גדול מהחיים שלי. בשבועיים האלה גם הבנתי שאני מאוד משמעותית עבור המון אנשים. ולאלה שעכשיו ירשמו בתגובות 'למי היא משמעותית, את מי מעניינת?' - בואו לדיירקט שלי, בואו לחברות שלי, למשפחה שלי, לבונת הציפורניים שלי, לספר שלי, ותראו מה עשו להם בשבועיים שלא הייתי. זה היה פשוט אחד הדברים שהכי חיממו לי את הלב אי פעם בחיים. ידעתי שאוהבים אותי, ברוך השם, תודה מיליון פעם, אני יודעת שאני אהובה, אבל לא שיערתי לעצמי עד כמה. פשוט לא שיערתי לעצמי".
2 צפייה בגלריה
עינב בובליל ארגניה
עינב בובליל ארגניה
"הבנתי שאני מאוד משמעותית עבור המון אנשים". עינב בובליל
(צילום: רועי שור)
איך גילית שהחשבון שלך חזר? "מי שבישרה לי שהחשבון חזר הייתה עוקבת שנכנסה כל עשר דקות לבדוק. ואז שלחו לי מאינסטגרם הודעה שזה חזר".
שיתפת סרטון של התגובה שלך, והיו כאלו שאמרו שהיא הייתה קצת חסרת פרופורציה. "שיגידו. מי שלא חי את החיים שלי לא יכול להבין אותי. אני רוצה לראות מישהו שיש לו כמה עסקים, שמתעורר בבוקר ומגלה שנעלו לו את כולם ויש לו חמישה ילדים בבית. בוא נראה מה הוא יעשה, אם יהיה דרמטי או לא. אני רוצה לראות שמישהו יגיד 'אה, בקטנה'".
אנשים שמחו לאידך כשזה קרה? "99 אחוז מהאנשים לא שמחו. כולם הצטערו יותר, כאבו את הכאב שלי והתפללו בשבילי שזה יחזור. כמובן שיש את קומץ האנשים הרעים, שאנחנו לא נתעסק בהם. נתעסק בהמון אנשים טובים שאוהבים ומכבדים אותי ואני חשובה להם, ואני שמחה שאני כזו".
2 צפייה בגלריה
עינב בובליל ארגניה
עינב בובליל ארגניה
אפשר לנשום לרווחה
(צילום: רועי שור)