בשיתוף "טבע נאות"
בחודש שעבר מדורי הרכילות סערו כשנודע ששביט ויזל, מלכת היופי לשעבר ואושיית רשת בהווה, עשתה רילוקיישן לקפריסין ביחד עם בעלה ובתם. לאחרונה הגיעה ויזל לביקור מולדת, ונחתה היישר לצילומי קמפיין הקיץ החדש של "טבע נאות".
"עברנו לגור בקפריסין בעקבות העבודה של בעלי", מספרת ויזל. "הדיבור על המעבר התחיל הרבה לפני המלחמה, אבל זה קרה ממש בסמוך לתחילתה ופשוט לא תיקשרתי את זה ולא דיברתי על זה".
כי פחדת ממה שיגידו? "לא, אני לא מפחדת ממה שיגידו ואני שלמה עם ההחלטה. לא ברחתי לשום מקום, אני במרחק טיסה של חצי שעה. זו הייתה הזדמנות עסקית מעניינת, הרפתקה שיצאנו אליה ביחד כמשפחה ואני ממש שמחה עליה".
איך זה לגור שם בזמן שכאן בארץ עדיין מתחוללת מלחמה? "אני משתדלת להיות מעודכנת אבל ברמת החשיפה האפשרית לנפש, כי ההתעסקות בחדשות כל הזמן גורמת לך להיכנס ללופ קשה. ההורים שלי עדיין גרים בדרום, המשפחה של בעלי מקריית שמונה והם כרגע מפונים, אז אני מודעת למצב ואני חיה אותו. המשפחה שלי והחברות שלי פה".
2 צפייה בגלריה
שביט ויזל קמפיין טבע נאות
שביט ויזל קמפיין טבע נאות
הכי ישראלית! שביט ויזל בצילומי קמפיין הקיץ החדש של "טבע נאות"
(צילום: שי יחזקאל )
צילומי הקמפיין נערכו בפארק שרשרת הנמצא בצפון הנגב - מרחק של דקות נסיעה בודדות מהעיר נתיבות, מקום שהפך בחודשים האחרונים לאזור מלחמה. המותג עצמו ממוקם בצפון, בקיבוץ נאות מרדכי הנמצא בקו העימות, ולמרות זאת צוות העובדים שלו ממשיך להגיע ולייצר את הסחורה.
ויזל העבירה את ילדותה בקיבוץ בארי, שלפחות 94 מחבריו נרצחו בטבח שבוצע על ידי מחבלי חמאס, ו-25 מחבריו נחטפו לשטח הרצועה. היא מספרת: "בחודשים הראשונים חלמתי, אכלתי ונשמתי את זה. ההורים שלי עזבו את הקיבוץ לפני כמה שנים, וזה מזל גדול בהתחשב בסיטואציה. כל הזמן חיפשתי לראות אם קרה משהו לבית שבו הם גרו. כל הזמן דמיינתי מה הייתי עושה ולאן הייתי הולכת. זה חי בי, היו לי סיוטים מזה".
מרגישה שהתפכחת? "אני חושבת שיש את החיים לפני ואחרי המלחמה. יש הרבה אנשים שנעקרו מהבתים שלהם והם לא אותם אנשים, אין להם את אותה שמחת חיים, ויש עדיין חטופים בעזה ומשפחות שנלחמות שהיקרים שלהם יחזרו הביתה".
אז איך מצליחים להתגבר? "החיים חזקים מהכל ואנחנו צריכים להמשיך ולהבין שאין לנו מקום אחר".
ויזל גם מספרת שהיא מרגישה מעין תחושת ניצחון על כך שנבחרה להוביל את הקמפיין ל"טבע נאות", במיוחד בתקופה מורכבת שכזו: "האמת שזה מאוד מרגש ומרים ובתקופה כזו, וזה נורא מחמיא. זה הכי שורשי, ישראלי, קיבוצניקי, הכי אני".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש העמוד!
בשיתוף "טבע נאות"
2 צפייה בגלריה
שביט ויזל קמפיין טבע נאות
שביט ויזל קמפיין טבע נאות
במרחק טיסה של חצי שעה. ויזל ל"טבע נאות"
(צילום: שי יחזקאל )