אלכסיי מורוזוב, שהתפרסם כשזכה עם ליטל סמדג'ה בעונה השנייה של הריאליטי "היפה והחנון" בשנת 2010, סיפר שבשנה שעברה, בגיל 32, אובחן עם אוטיזם.
מוזורוב כתב אתמול (א') בפוסט בפייסבוק: ״עברתי אבחונים אצל פסיכיאטרית ופסיכולוג קליני, הגשתי את ממצאי האיבחונים למוסד לביטוח הלאומי והוכרתי רשמית כאוטיסט וכבעל 40 אחוזי נכות. מאז האבחון הבנתי סוף כל סוף מי אני, מדוע אני שונה מהרבה אנשים שאני מכיר וממה נבעו קשיים ואתגרים רבים בחיי, שאת חלקם התקשיתי להבין בעצמי ולהסביר לסובבים אותי. לאחר האבחון הצטרפתי לסוכנות NET Human, המייצגת טאלנטים.ות, שחקנים.ות, דוגמנים.ות ומשפיענים.ות עם מוגבלויות״.
2 צפייה בגלריה
אלכסיי מורוזוב. לא פוסל ריאליטי נוסף בעתיד
אלכסיי מורוזוב. לא פוסל ריאליטי נוסף בעתיד
אלכסיי מורוזוב
(צילום: ירון שרון)
מורוזוב סיפר לנו היום: "קיבלתי הרבה תמיכה בפייסבוק כשכתבתי על כך שאובחנתי כאוטיסט".
למה החלטת לקבל איבחון? ״לפני יותר משנה וחצי פניתי לפסיכולוגית תעסוקתית והיא המליצה לי להתאבחן. הלכתי לאיבחון וקיבלתי את התוצאה. היא צדקה. זה מעניין, כי למרות שאני יודע בוודאות שההתנהגות שלי שונה מהתנהגות של אנשים אחרים, לפני כן אף אחד לא שיער שאני אוטיסט - לא פסיכולוגית שבדקה אותי בגיל 6, לא קב״ן בלשכת הגיוס ואף אחד מהמורים הרבים שהיו לי במהלך החיים. ולמדתי בשישה בתי ספר שונים".
כתבת גם שהצטרפת לסוכנות טאלנטים. "הלכתי לסוכנות כדי לטפח את הקריירה שלי בתחום הטלוויזיה, והייתי רוצה גם לדגמן".
כאמור, מורוזוב השתתף בעונה השנייה של הריאליטי "היפה והחנון", שם הצטוות לליטל סמדג'ה, והשניים הפכו במהרה לחביבי הקהל ובסוף גם לזוכי העונה. בשנת 2018 הוא חזר למרקע בריאליטי אחר ולא צפוי: "גולסטאר", שם הבקיע שערים לצד דין מירושניקוב, ירון ברלד ורז זהבי.
2 צפייה בגלריה
געגועים למאה ה-19. אלכסיי מורוזוב
געגועים למאה ה-19. אלכסיי מורוזוב
בקרוב בריאליטי נוסף?
(צילום: ירון שרון)