בחודש יולי האחרון, הודיעה חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר שהיא ובעלה עמית סטיבה מצפים לבת נוספת. בימים האחרונים, ילדה שפיר את בתה השנייה שהצטרפה למשפחה, אחות קטנה לאייר, ואלון, בנו של סטיבה ממערכת יחסים קודמת.
1 צפייה בגלריה
סתיו שפיר
סתיו שפיר
סתיו שפיר, עמית סטיבה והבייבי
(צילום: אינסטגרם)
בפוסט מרגש כתבה שפיר ברשתות החברתיות: "ברוכה הבאה לעולם אהובה שלנו. תדעי שהוא יכול להיות מופלא, אך יש זמנים שבהם אנחנו צריכים מאוד להתאמץ כדי שזה יקרה. גם בלידה הזו וגם בלידה של איירי בתנו הבכורה הגענו לחדר הלידה בלילה של הפגנות, וכשברקע קולות המחאה בחוץ חווינו את הנס הקטן שלנו. מתפללים שבקרוב מאוד הניסים יגיעו גם למקום הזה שבחרנו כבית, שנצליח לצאת מהתקופה הכואבת, להחזיר את האחים והאחיות שלנו הביתה ולהתחיל לבנות את המדינה שלנו מחדש". את הדברים חתמה בפנייה לעוקביה: "בבקשה קחו אתכם להפגנות חברים שעדיין לא יצאו, כדי לפצות על מקומנו לכמה ימים".
ביולי האחרון, עם שיתוף ההיריון הטרי, בעוד בעלה מגויס למילואים, כתבה שפיר: "בתקופה הסוערת הזו שמתי את כל הקשב פה על ענייני היום-יום, המלחמה והחטופים, כי זה מה שהכי חשוב עכשיו. אך בינתיים אנחנו גדלים והגיע הזמן לשתף גם בקסם הקטן שמתבשל לנו בבטן ומשמח אותנו מאוד בתוך הזמנים האלה, תזכורת לכמה יש לתקן בעולם הזה, בשבילם".
באוקטובר 2022, חודשיים בלבד אחרי שהתחתנו, חברת הכנסת לשעבר והפעילה החברתית ובעלה הודיעו כי הם מצפים לבייבי ראשון משותף, ובפברואר 2023 הביאו לעולם בת. כעת השניים הרחיבו את התא המשפחתי עם בת נוספת. עבור סטיבה מדובר בבת שלישית, ממערכת יחסים קודמת.