נטע ברזילי (30) אוחזת בלא מעט תארים מכובדים: היא זוכת אירוויזיון 2018 ואחת הזמרות המצליחות בארץ, ולאלו מתווסף כעת טייטל נוצץ לא פחות ואולי אפילו יותר - קבלו את "הרווקה הנחשקת לשנת 2023" של Pplus.
ברזילי אמנם ידועה בביטחון העצמי הרב שלה, אבל הפעם היא מודה שהיא די נבוכה מהמעמד: "הכותרת הזו מאיימת, בטח".
מאיזו בחינה? "מהבחינה שזה נראה לא נגיש, אבל בתכלס זה הכי כן".
את חוששת שזה תואר שיאיים על הגברים? "אין לי מושג מה הולך לקרות מזה. זה מעניין".
איך הגבת כששמעת את הבשורה? "חשבתי שמשקרים לי, מאיפה זה הגיע? אבל אמרתי 'יאללה אם כבר, אז כבר'".
סוד מאחורי הקלעים: הסכמנו לגבייך בפה אחד. "באמת? זה מרגש! זה כיף ברמת האידיאל שזה מגניב שיש נשים שהן אחרות, וזה כיף כי זה כיף להיות נחשקת".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
נטע ברזילי היא הרווקה הנחשקת של PPlus לשנת 2023
(צילום: ערן לוי)
נזכיר כי האחרונה שהכרזנו עליה כרווקה נחשקת הייתה חני נחמיאס, שאחזה בתואר בשנה שעברה בעקבות גירושיה מבעלה אחרי 22 שנות נישואים. לא ניקח קרדיט אבל בהחלט ייתכן שבכך שבחרנו בה למעמד, הבאנו לה גם קארמה רומנטית טובה: לפני כשלושה חודשים סיפרנו לכם כאן לראשונה שיש לה בן זוג חדש. "אם פתחתם לה את המזל בעקיפין, אז אני אשמח להיות הנסיינית הבאה בדבר וגם לזכות. אני אוהבת לזכות, אני בעניין", צוחקת ברזילי.
לזכות באהבה? "חלום. מעדיפה לוותר על הכול בשביל אהבה".
איך את בזוגיות? "היה לי בן זוג אחד בחיי וחוץ מזה היו לי כל מיני רומנים. לפני כן הייתי בטוחה שלא מגיעה לי זוגיות ושאני לא אהיה טובה בזה, אבל אז גיליתי שאני מדהימה בתור בת זוג. הוא באמת גילה לי את זה וזה משהו שאני מאוד רוצה".
מה זה אומר שאת מדהימה כבת זוג? "זה בעיקר תקשורת, לראות מי נמצא איתך ולהתקדם ולעבור איתו קשיים ומשוכות, לא להגיע ביחד להשקות ולשתות שמפניה".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
טוטאל לוק - אוסף פרטי, נעליים - אלדו "להיות עם חופשי בארצנו זה כשאדם יכול לשמור שבת וללכת לים בביקיני ולחגוג את מצעד הגאווה וגם לצום ביום כיפור"
(צילום: ערן לוי)
ברזילי ובן זוגה אילן בן אור נפרדו בשנת 2021 אחרי שנתיים וחצי של זוגיות בהן היא כבר הייתה כוכבת מפורסמת, מה שהפך את הפרידה לפומבית ומתוקשרת. היא נזכרת: "יש את הפרידה עצמה ויש את הפרידה שאת עוברת עוד פעם כשהתקשורת או אנשים אחרים מגלים וזה סיוט. כאילו מישהו בא וסוחט לך לימון על פצע פתוח. זה עוד פעם לעבור את התהליך החלמה".
את מרגישה שאת עדיין צריכה למלא את המשבצת של כוכבת שהיא לא במידות של 90-60-90? "כל עוד אני מקבלת שנאה כשאני מעלה תמונה בבגד ים, אז כן".
עדיין? "בוודאי שכן. אתה יכול להיכנס לאחד הסרטונים ולהסתכל. זה בכל מקום וזה מפחיד. באופן כללי כמות השנאה ברשת מפחידה אותי. האינסטינקט הראשוני הוא ללכת אחורה אבל זה בדיוק מה שאסור לעשות, צריך להמשיך ולטפל בעצמי באמצעות החשיפה הזו".
את חושבת פעמיים לפני שאת מעלה משהו כזה? "אני תמיד חושבת פעמיים לפני שאני מעלה כל פוסט, לאו דווקא בבגד ים. אני מרגישה שיש לי אחריות. אני חושבת המון על מה שאני עושה ואיך אני מתרגמת את המוסיקה שלי והאנרגיה החיובית שלי ועל זה אני עובדת מאוד קשה. האם מעניין אותי אם זה בגד ים או לא בגד ים..."
זה מצליח עדיין לגעת בך? "כן. פחות ופחות אבל אני עדיין בן אדם. אני במשחק הזה לא מעט זמן, ולא מהיום אני עוברת בריונות אבל יאללה, באמת. מה שמדאיג זה כמה שנאה יש ברשת. טיק-טוק זה מקום מאוד אפל, אתה רואה סרטונים של בחורה שרוקדת ונהנית והיא לא מפורסמת, ואנשים מרשים לעצמם להגיד דברים על הגוף וצבע העור שלה ועל הבחירות האופנתיות שלה, ואתה לא מאמין שככה אנשים מדברים".
איך את מרגישה כשאת רואה דברים כאלה? "נשבר לי הלב ולפעמים אני כותבת לאותן בנות בפרטי. יש לי הרבה הזדהות".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
ג'ינס ובגד גוף - אמריקן איגל, קרדיגן ירוק - דיזל, תכשיטים - אתי קובו "מעדיפה לוותר על הכול בשביל אהבה"
(צילום: ערן לוי)
שמה של ברזילי לא באמת יורד מהכותרות, אבל לאחרונה שב לשם ביתר שאת, כשהזמרת הופיעה בהפגנה הקבועה של מוצאי שבת בתל אביב וכמו רבים לפניה – שילמה את המחיר על כך שלקחה צד במאבק, בצורת שנאה ובריונות שהופנו אליה ברשת מצד גולשים קולניים במיוחד. "זו הרגשה טובה ללכת אחרי האמת שלך אבל זה היה מאוד קשה. לילה נוראי", היא אומרת. "המצב הזה כל כך נפיץ ומורכב, ואני מאמינה שכולנו כאחים מרגישים את הקרע הזה, כואבים אותו ולא יודעים איך הגענו אליו. אני לא יכולה להסביר כמה כואב לי. אל תשכח שאני גם בעין הציבורית בעולם ואני שומעת מה אנשים בעולם חושבים. אני מגינה בחירוף נפש על ישראל ואז קוראת על ילדות שאילצו אותן להתכסות במושב האחורי של האוטובוס. כאישה, יש נשים בשמאל ונשים בימין ולהט"בים שאני רואה אותם חווים אלימות קשה ברחוב, עלייה מטורפת במקרים האלה. לא יכולתי לשבת בשקט".
איך היה להיות שם על הבמה? "זה לא היה רגע כיפי, מול אנשים שכואבים את המצב של המדינה. אבל זו הייתה חובה. אני לא יכולה לדבר על זה בלי להיות סופר אמוציונלית. אני רואה את ההורים שלי הולכים כל שבוע ונלחמים עבור הדבר שהם נלחמו עבורו בצבא ועבור מה שהם חינכו אותי. את כולנו חינכו על אהבת הארץ וכולם אוהבים את הארץ באופנים אחרים. ישראל היא אהובתי ולכן קשה לי לראות את העם הזה, הכל כך יפה. מצד אחד אתה לא רוצה ללבות שנאה כי אתה רואה שנאמרים דברים בלי אחריות ומצד שני איך אפשר לשבת בשקט כשאתה רואה את החברים שלך חוטפים מכות? איך אפשר לשבת בשקט כשאתה רואה נשים שמודרות מהמרחב הציבורי?"
את מאמינה שאפשר להציל את המצב, לאחות את הקרע? "כן. להיות עם חופשי בארצנו במלוא מובן המשפט זה להיות עם חופשי באמת. כשאדם יכול לשמור שבת וללכת לים בביקיני ולחגוג את מצעד הגאווה וגם לצום ביום כיפור, זה אנחנו. זו הדואליות היפה שלנו. זה מקום עם כל כך הרבה קסם".
את יוצאת בקרוב להופעות באירופה, כמה זה קשה להיות שם כשזה המצב במדינה? "אני מזכירה לעצמי שאני מוזיקאית ובאתי לעשות מוזיקה ולעשות טוב, להדליק אור וגם לייצג את המקום שאני באה ממנו כי ישראל היא אור והיא טוב. אני מאמינה בזה באמת".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
ג'ינס וטופ - אמריקן איגל, נעליים - אלדו "כשאני עצובה אני יורדת מהבית ומקבלת חיבוקים מנשים וילדות שסתם עוברות ברחוב, זה מרים אותי. ומצד שני יש אובדן פרטיות או תגובות נאצה"
(צילום: ערן לוי)
מאז הזכייה שלה באירוויזיון 2018, ברזילאי זוכה להצלחה לא רק אצלנו אלא ברחבי העולם. הסאונד המיוחד, הקליפים המושקעים והצבעוניים וההופעות הכובשות שלה הפכו אותה לזמרת מבוקשת במיוחד מעבר לים. מוקדם יותר השנה היא חזרה לבמת האירוויזיון, שנערך הפעם באנגליה, שם הופיעה הפעם בחלק האומנותי לצד זוכי עבר נוספים: "היה מטורף לעשות את זה", היא מספרת.
עשית שולם עם האירוויזיון? "כן, ובטח אחרי לילה כזה. היה לי כל כך כיף".
ומה היה לפני? "תשמע, לא חלמתי לזכות באירוויזיון, אבל עכשיו זה כיף. הקליפ לשיר שלי 'באסה סבבה', שהוא לא חלק מהאירוויזיון, הפך השבוע להכי נצפה ביוטיוב הישראלי, יש לו 300 מיליון צפיות. אני עושה עכשיו טור בעולם ואנשים קונים כרטיסים ומגיעים להופעות שלי.
"אני עומדת ומחבקת אותם, יש לי את הקהל הכי מושלם בעולם. מורכב מזוגות של גייז ונשים ונערות וילדות, אנשים מבוגרים, זה כולם. אלו אנשים טובים עם חוש צדק ואור בעיניים שרוצים לשמוח".
איך מצליחים לאזן את החיים המטורפים שלך? "בגלל זה אני צריכה בן זוג".
הוא יצליח לעמוד בקצב? "הוא צריך לאהוב את הקצב".
מה זה אומר? "למשל אם אגיד לו 'התקשרו אלי ואמרו שאני צריכה לטוס עכשיו לאיטליה, רוצה לבוא?'. סתם, אבל הוא צריך לדעת לפרגן. אני מאוד אוהבת את הספייס שלי, את המקום שלי. אני חושבת שגם הבן זוג צריך שתהיה לו קריירה עצמאית".
שידוך יכול לעבוד? "כן, למה לא".
מישהו שיתחיל איתך באינסטגרם? "אם הוא כותב מספיק מגניב... יש סיכוי".
זה קרה? "כן. אם אתה מספיק חלקלק עם המילים שלך יש מצב טוב. כשזה מרגיש נכון זה פשוט זה. היום במרחב הציבורי לא ניגשים גם לאנשים רגילים. אתה רגיל לתקשר עם אנשים דרך הודעות, אין מה לעשות".
מי גבר החלומות שלך? יש טייפקאסט מסוים? "אין לי טייפקאסט. לב זהב. זהו. אני צריכה מישהו שיאהב לראות איתי טלוויזיה ומישהו שידע לי לתת לי את הספייס שלי - אני לא אוהבת כפיות, חם לי!"
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
"באתי לעשות מוזיקה ולעשות טוב, להדליק אור וגם לייצג את המקום שאני באה ממנו כי ישראל היא אור והיא טוב. אני מאמינה בזה באמת"
(צילום: ערן לוי)
בשנה שעברה גילו גולשי אפליקציית היכרויות מסוימת שברזילי היא אחת מהם ושגם היא מחפשת שם אהבה ביחד איתם. ואם תהיתם, אז כן, היא עדיין שם, כך שאם תחפשו אותה – אולי תמצאו.
איך הם מגיבים כשהם מבינים שזו את? חושבים שמישהו עובד עליהם? "כן. קודם כל באפליקציה הזו רק הבנות מתחילות עם הבנים ואני יכולה להחליט מה הקצב של הדבר הזה. ואז אני מחליטה לשלוח למישהו הודעה כי אני חושבת שהוא יכול להתמודד עם זה, והוא אומר לי 'אין מצב שזאת את'. זה מספיק מביך עבורי, למה אתה מביא אותי לסיטואציה הזו?".
נשמע שזה קורה לך הרבה. "כן. אני אומרת להם 'תהנה מהספק'. אני לא מוכיחה את עצמי ולא שולחת סלפי לאף אחד, אין סיכוי!"
היו דייטים בחו"ל? "היו. זה יותר כיף, הם לא מכירים אותי".
ובישראל? "לוקח איזה דקה לשבור את הקרח אבל בסופו של דבר זה עובר. יש כל מיני דברים ששואלים וזה טרן אוף אבל אני מבינה שיש את הרבע שעה שאני צריכה לענות להם על השאלות, 'כן הגביע מהאירוויזיון בבית', 'כן, השמלה פה, אתה רוצה לראות אותה?' זה הסגנון".
היצירות הכי טובות של הרבה אמנים היו תוצאה של שברון לב. מזדהה? "כן, קודם כל הבלדה היחידה שלי Cuckoo זה שיר שברון לב משוגע, וגם Nails זה שיר שאם אתה קורא את המילים שלו, זה על דושבג שהתאהבתי בו ולא שם עלי. וחזרתי לאהוב את עצמי דרך הציפורניים".
היום את אוהבת את עצמך? "כן. לאהוב את עצמך זה עבודה. יש לי שתי עבודות, האחת היא זמרת והשנייה היא לאהוב את עצמי. אני קמה בבוקר וכדי לא לשנוא את עצמך באיזושהי רמה אתה צריך להיות בחמלה כלפי עצמך, לסלוח לעצמך להגיד לעצמך שאתה טוב ומדהים ותהיה עוד יותר טוב".
את באמת יותר סלחנית כלפי עצמך? "כן, הווליום של החיים שלי עולה כל הזמן. ככל שאתה גדל יש לך יותר אחריות, אתה מתבגר ויש לך יותר משימות. פתאום יש לי יותר עובדים ויותר אנשים ואני עובדת בכמה מדינות ודברים נהיים יותר קשים ועוד פעם אני שונאת את עצמי וכועסת על עצמי, 'איזו מטומטמת אני, ואיך לא הוצאתי את זה בזמן ואיך לקחתי את הבן אדם הזה לעבוד איתי', ואז אתה מקטין את עצמך וזה כל כך הרבה גדול מלהסתכל במראה ולהגיד לעצמי שאני יפה".
אבל זה קורה, שאת מסתכלת על עצמך במראה ומרימה לעצמך? "בוודאי! ברמות".
מה את אומרת? "אמאל'ה, איזו יפה אני!"
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
"אין לי טייפקאסט. לב זהב. זהו. אני צריכה מישהו שיאהב לראות איתי טלוויזיה ומישהו שידע לי לתת לי את הספייס שלי"
(צילום: ערן לוי)
את נראית מדהים והצילומים פה מאוד שונים ממה שהתרגלנו לראות אותך בעבר. "קודם כל, 'הרווקה הנחשקת' ורציתי שזה יהיה הסיפור של התמונות, מאוד טבעי יחסית, עד כמה שאפשר להיות טבעית עם צוות ביוטי של שמחות וצהלולים. יצאתי היום מאוד רכה ועדינה בצילומים אבל אני מאוד רכה ועדינה באופן כללי בתקופה האחרונה".
בגלל השינוי בגזרה? "יש לי עניין בריאותי פרטי שאני עוברת כרגע והוא משפיע באופן תנודתי על המשקל. זה לא האישיו אבל זו הערת שוליים. כשיהיה לי נוח לספר על הדבר הזה, כשאני ארגיש שאני מאחוריו, אז אני אספר".
דיברת על הנפש, איך נשארים שפויים בעולם הזה? "חברים טובים. אני חייבת למצוא פסיכולוג טוב, לא הצלחתי עדיין".
את מרגישה שאת משלמת מחיר עבור הפרסום? "זה מחיר אבל אני מקבלת תגמול מאוד גבוה. כשאני עצובה אני יורדת מהבית ומקבלת חיבוקים מנשים וילדות שסתם עוברות ברחוב. זה מרים אותי. ומצד שני יש אובדן פרטיות או תגובות נאצה".
את קוראת טוקבקים? "בוודאי. משתדלת שלא, אבל אתה חייב להרגיש איפה אתה עומד".
אבל זה לא באמת משקף את מה שקורה ברחוב, כשמחבקים אותך. "נכון. ברחוב יש אהבה אבל צריך להבין גם את הרשת כי שם הכול קורה. הרשת היא קשה ואנשים בה איבדו את הצפון לאחרונה. באיזה מהירות אנחנו פשוט גומרים בן אדם. אני בכלל לא מסתכלת עלי, זה לא העניין. היד כל כך קלה על המקלדת".
היית רוצה להתנתק מהרשתות החברתיות? "בטח. אבל אני לא רוצה לנתק קשר עם האנשים שלי ויש מלא דברים טובים בסושיאל. אני אוהבת את אופק וסיירת החרם שלה, אני אוהבת עשייה חברתית שקופצת לי בפיד. אבל גם כל הבררה קופצת".
את חושבת לפעמים איזו מן אמא את תהיי? "כן. אני מחייכת כי אני מאוד רוצה ואני יודעת שאני אהיה אמא וואו! הילדה שלי תשנא אותי ברמות".
למה? "כי אני אציק לה ואהיה אמא לחוצה. אבל אני כרגע לא בזה. קודם כל אני רוצה להגיד לכל הבנות שחושבות להקפיא ביציות ללכת להקפיא. חשבתי על זה עכשיו, זה מנייה ממש טובה. כולן ללכת לפריזר ולהקפיא".
אנחנו נכנסים לתקופת ארוחות החגים. עם המשפחה שלך את מרגישה שאת יכולה להיות עצמך? "כן. יש חוק כזה שלא מדברים על עבודה בשולחן ונותנים לי להיות אני".
ועל זוגיות? אפשר לדבר? "על זה הם מציקים, 'נו מתי תביאי?', השטויות הרגילות שמשפחות אומרות".
אז גם את לא חסינה מזה. "אני לא חפה מהביקורות הזו. אני חפה מביקורות אחרות. אני מקבלת הנחת סלב גדולה בארוחת חג ולא מדברים איתי על עבודה כי כולם יודעים מה אני עושה".
בסוף לא משנה כמה תצליחי, הם רוצים חתן. "לא כולנו?"
מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה? "חתן. סתם! כוחות להתמודד עם העולם ועם האתגרים שיגיעו, וחמלה כלפי עצמי וכלפי אחרים. לסלוח לעצמי על זה שאני טועה ושאני לא מושלמת ולסלוח לאחרים בדיוק על אותו דבר".

נטע ברזילי היא המקום הראשון ב"רשימת הרווקים הנחשקים לשנת 2023". הרשימה המלאה תתפרסם היום באירוע הרווקים הנחשקים של Pplus במירוץ Hoodies סינגלס ראן ותעלה מחר באתר.
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
"מצד אחד את לא רוצה ללבות שנאה ומצד שני איך אפשר לשבת בשקט כשאת רואה את החברים שלך חוטפים מכות? איך אפשר לשבת בשקט כשאת רואה נשים שמודרות מהמרחב הציבורי?"
(צילום: ערן לוי)
צילום: ערן לוי
סטיילינג: איתי בצלאלי
איפור: מתן סבג
שיער: אבי מלכה
ע. סטיילינג: אלמוג פורת
הפקה: ערן רחמני
צילום וידאו: אוראל לוי
עריכת וידאו: אורי סתו
ייצוג נטע ברזילי: נדב גזונדהייט ו-טדי הפקות
קרדיט לוקים:
לוק שער: ג'ינס וטופ - אמריקן איגל, נעליים - אלדו
לוק שני: אוסף פרטי, נעליים - אלדו
לוק שלישי: ג'ינס ובגד גוף - אמריקן איגל, קרדיגן ירוק - דיזל, תכשיטים - אתי קובו