"אני ממש בתחילת הדרך שלי, זה ממש הדובדבן שלפני הקצפת", אומרת יולי ויצמן, בתם הבכורה של מיכל הקטנה וניר ויצמן, בריאיון ראשון לבד.
"אני רוצה לעמוד על במה, להביא את עצמי, עוד לא טעמתם ממני", מכריזה הבת של כוכבת הילדים, שנראה שהרצון לתהילה זורם בעורקיה. "יש עוד הרבה שמתחבא בי ורוצה לפרוץ החוצה. חופש גדול עוד לא הרגיש לי חופש גדול".
5 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
"הדובדבן שלפני הקצפת". יולי ויצמן
(צילום: רפי דלויה)
את יולי פגשנו על סט הצילומים fix, לצד שגרירי המותג עדן דניאל גבאי, רומי פרנקל ושחר סאול. לשם הגיעה חדורת מטרה והתייצבה מול המצלמה בלי להתבלבל. "אני כל בוקר מתעוררת בשש בבוקר וקוראת את ברכת השחר ומקפידה לפרסם את זה כדי להביא למודעות ולגרום לעוד בנות צעירות לעשות את זה – זו ברכה לכל דבר. משם אני ממשיכה לשני אימונים ביום וכמו שאמרתי – אין קיצורי דרך. אמא שלי היא מיכל הקטנה, אני הבת שלה – זה תמיד יישאר ככה. היא תוכל לפתוח לי דלתות כל החיים אבל בסוף אני עומדת שם ואני נותנת מעצמי ואני הולכת לעשות את זה בצורה הכי חדה ויפה שיש".
את בסך הכל בת 15, את מוכנה לעולם הזה? "אני לגמרי מוכנה לזה, אפשר לומר שנולדתי מוכנה לזה. תמיד היה לי את הברק והאש בעיניים לעשות את זה, שום דבר לא יעצור אותי. אני עוד לא שם בשביל להגיד 'התחלנו', אני בדרך ובעזרת השם בקרוב תשמעו ממני עוד הרבה".
5 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
"נולדתי מוכנה לזה. תמיד היה לי את הברק והאש בעיניים"
(צילום: רפי דלויה)
כאמור, יולי היא טינאייג'רית בסך הכל וכבר נאלצת להתמודד עם שמועות רבות המתרוצצות בכל הנוגע למצב הנישואים של הוריה. אמה, משתפת את העוקבים שלה בכל רגע נתון, מספרת על הקשיים, ונראה שיולי הגיעה מוכנה – גם לשאלה הזו. "זה נושא שמציף המון אנשים, זה מאוד מעניין וזה חלק מזה – זה חלק מהעבודה הזו שאני לאט-לאט אכנס אליה.
"משבר קורה בכל בית, בכל משפחה. בכל מקום יהיו משברים – אם זה בבית, בעבודה, תמיד יהיו משברים. זה נורמלי. שום דבר לא השתנה בבית שלנו, הכל בסדר גמור. זהו".
אבל איך את מרגישה עם זה? "אין שוני, כמו שאמרתי. הכל בסדר גמור".
לשאלה האם היא גילתה על המשבר של הוריה דרך התקשורת, יולי מתחמקת מלענות – ונראה שהכינו אותה היטב לקראת השאלות האלה: "זה נושא מאוד רגיש ומציף אצל המון אנשים הרבה דברים. הייתי שמחה שנתמקד באיפה שאנחנו נמצאים כרגע, שזה גם מאוד מרגש".
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה
5 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
כוכבת עולה
(צילום: רפי דלויה)
5 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
בחברה טובה. רומי פרנקל, עדן דניאל גבאי, שחר סאול ויולי ויצמן
(צילום: רפי דלויה)
5 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
קמפיין ראשון? זה בהחלט לא נראה ככה
(צילום: רפי דלויה)