בסוף חודש שעבר, בעיצומו של גל הפרידות שתקף את תעשיית הבידור, הסתיימה גם מערכת היחסים של אנה זק ורועי סנדלר אחרי שלוש שנים וחצי. השניים, שהיו אמורים לעלות יחד על מטוס שייקח אותם לחופשה זוגית בתאילנד - רגע אחרי שזק סיימה את מחויבויותיה לפסטיגל, עם למעלה ממאה הופעות - החליטו לפרק את החבילה ברגע האחרון. אבל זק לא ויתרה על היעד האקזוטי וטסה כמתוכנן, רק שבמקום עם סנדלר - אחותה הצטרפה אליה.
כעת, פחות מחודש אחרי הפרידה המתוקשרת, הגיעה הכוכבת הצעירה לפארק השעשועים Magic Kass, להשיק את סדרת הרשת "צרחות", בה היא מככבת לצד יעל שלביה. להבדיל מראיונות קודמים של זק לתקשורת, הפעם הפרזנטורית לא היססה או נמנעה מלענות על שאלות, וסיפרה בכנות על הפרידה ועל ההחלטה לא לוותר על החופשה: "ניסיתי להתרכז בטוב ובאמת להיות שם ברגע ולנוח", היא אומרת ומודה שהעובדה שאחותה הצטרפה הייתה בונוס מבורך. "היא באמת הייתה שם בשבילי. היא הצחיקה אותי ועשתה לי טוב ברגעים שהם קצת פחות כיפיים".
עם זאת, ולמרות השיזוף מעורר הקנאה איתו חזרה מתאילנד, זק מודה שהחזרה לארץ לא הייתה קלה: "המכה היותר חזקה הייתה כשחזרתי מהטיול, כשאת קולטת שאת חוזרת לבית ריק, אז באמת נופל האסימון שאין יותר את הביחד הזה".
עוד אמרה זק: "היינו ביחד שלוש וחצי שנים של זוגיות מדהימה ואוהבת, הוא בן הזוג המושלם, אבל פרידות זה משהו שקורה. זה כואב וזה קשה וזה עצוב כי בסופו של דבר זה הבנאדם שאת ישנה איתו בלילה, איש הסוד שלך, וזה לא קל".
איך עולים כל ערב לבמה ככה?
"זה באמת קרה בתקופת הפסטיגל, להגיד שהיה לי קל - לא. אבל החבר'ה של הפסטיגל עשו לי מאוד טוב בלי שהם ידעו בכלל מה אני עוברת".
2 צפייה בגלריה
חתונה אוראל צברי
חתונה אוראל צברי
לא פוסלת קאמבק אבל לא נשארת ידידה. אנה זק ורועי סנדלר
(צילום: אמיר מאירי)
נזכיר גם שרגע אחרי הפרידה, סנדלר הוציא שיר בשם "שמועות" שמדבר על פרידה מבת זוג והרשת געשה על המסר הלא ממש עדין שהופנה אל זק. "זה פחות השפיע עליי כי שמעתי אותו הרבה הרבה לפני, ואני מכירה אותו. אני יודעת שזה לא עליי והכל בסדר, פשוט הטיימינג היה בעייתי", היא מבהירה.
הרגשת שהוא מנסה לרכוב על הפרידה שלכם?
"לא רציתי להתעסק בזה, זה שיר שנכתב מזמן והוא לא מתכוון לפגוע בי, אז הכל בסדר".
וגם: האם הם יישארו ידידים, מה הסיכוי לקאמבק ואיך היא מתרגלת לסטטוס ה"רווקה הנחשקת" שלה? צפו בווידאו המלא בראש הכתבה.
2 צפייה בגלריה
סילבסטר 2023
סילבסטר 2023
רגע לפני שהפרידו כוחות
(צילום: אינסטגרם)