3 צפייה בגלריה
מישל גרציג טיבו קורטואה ואניטי פייר ספרד
מישל גרציג טיבו קורטואה ואניטי פייר ספרד
מישל גרציג טיבו קורטואה ואניטי פייר ספרד
(צילום מסך)
שוער ריאל מדריד שנחשב לטוב בעולם, טיבו קורטואה, וארוסתו הדוגמנית הישראלית מישל גרציג, התראיינו למגזין "וניטי פייר" ספרד וסיפרו כיצד הכירו, על הצעת הנישואים ואיך הילדים שלו רואים אותה.
כזכור, בחודש יוני הקרוב בני הזוג יחליפו נדרים בלוקיישן רומנטי במיוחד, אחרי שקורטואה שלף טבעת ביוני אשתקד. תמונות שלו כורע ברך על סיפון אוניה הציפו את הרשתות וכיום הוא מודה: "אלתרתי, לא הכנתי כלום", וגרציג מוסיפה בצחוק: "היה לך מזל שזה הלך טוב."
בריאיון לפאלומה סימון, מוסיף השוער: "רציתי לתת לה את הטבעת בינואר, אבל העדפתי לחכות לרגע הנכון. מישל אוהבת את הים, אז תכננתי הכל לקיץ". למרבה צערו, צלם פפראצי מזדמן קלקל את ההפתעה. "הוא עקב אחרינו, אני מניח שהוא ציפה לזה. והוא תפס אותנו", הוא מספר בלי להתעצבן יותר מדי. "לא אהבנו את זה אבל אנחנו מעריכים את האהבה והעניין שאנחנו מעוררים".
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג וטיבו קורטואה
מישל גרציג וטיבו קורטואה
"מעריכים את האהבה והעניין שאנחנו מעוררים"
(צילום: GettyImages)
הם הכירו באינסטגרם – הוא הגיב לה על פוסט של הכלב שלה, הם עברו לפרטי ומשם שעות על גבי שעות של שיחות פייסטיים, עד שהרומן הבינלאומי נחשף וקרנה של גרציג עלה בעולם בכלל ובישראל בפרט. במגזין, מציינים שהיא "סלבריטי בישראל", ושהתחילה לעבוד כבר בגיל 13 כדי לעזור בכלכלת הבית. "הם עלו מרוסיה, יציאת היהודים שמחפשים הזדמנות שניה", היא מתארת את השנים ההן, והחדירו בה את האהבה למולדת – שהיא יודעת ומציינת שלא רואים בעין יפה מסביב לעולם. את שירותה הצבאי עשתה על ספינה שם פיקדה על 15 חיילים, ואף עצרה לכמה שנים את קריירת הדוגמנות בשביל זה.
בריאיון מספרת גרציג לראשונה על התקפי החרדה שחוותה לאורך הקריירה שלה. "ברגע שדלתות המטוס נסגרו התחלתי להרגיש קוצר נשימה. לא הרגשתי את הרגליים שלי. ראיתי הכל בשחור, רעדתי, זיעה קרה עברה לי בגוף. הדבר הראשון שחשבתי הוא שיש לי התקף לב. התחלתי לצעוק להם שיוציאו אותי משם", סיפרה על הפעם הראשונה בה חשה כך, בטיסה ללונדון. גרציג מספרת שהתקפי החרדה השפיעו על העבודה שלה כי היא לא הצליחה לעלות על מטוס או ללכת לבד לצילומים, אך בשלב הצליחה לראות את האור בקצה המנהרה. "זו הייתה השנה הגרועה בחיי, אבל אני מרגישה בת מזל כי לא רק שהצלחתי לראות שאני מוקפת במשפחה וחברים מדהימים, אלא גם כי ראיתי שאני יכולה לעשות משהו למען אחרים". היא החלה לשתף באינסטגרם ומספרת כי "הדיבור על זה עזר לי להיפתח, לקבל את עצמי ולעזור לאנשים שיש להם את אותה בעיה. "היום אני יכולה להגיד שיש לי מערכת יחסים טובה עם התקפי החרדה שלי", היא מסכמת.
ונחזור לזוגיות: גרציג מספרת שעוד לפני שהכירה את קורטואה היא אהבה כדורגל, כמו לא מעט ישראלים. "כדורגל בכלל וריאל מדריד בפרט מאוד פופולרים בישראל".
והיות שמדובר בשוער של הקבוצה הכי פופולרית כמעט בעולם, גם נושא הכסף עלה על הפרק. "זה אחד השיעורים שלמדתי במהלך השנה הראשונה שלי במדריד. באתי מעיירה קטנה, ואכן פנו אליי אנשים בשביל הכסף שלי", מספר קורטואה אך הוסיף כי אביו סמנכ"ל כספים ומפקח על כל ההשקעות שלו.
"אתה סומך על מי שכבר היה שם לפני שהתפרסמת. ואתה לומד להעריך מי תומך בך בזמנים קשים. יש לנו מעגל טוב ואנחנו נהנים איתם כמשפחה. אנחנו יודעים על מי אנחנו יכולים לסמוך".
ואם כבר משפחה, נזכיר שלקורטואה יש שני ילדים קטנים, אדריאנה וניקולס מבת זוג קודמת, אך שהיחסים ביניהם ובין גרציג מעולים, כמו גם היחסים עם האקסית. "יש לנו קשר טוב מאוד, היא גרה לידנו, אנחנו משפחה גדולה", אומר השוער ומוסיף: "הילדים רואים במישל עוד אמא", הוא מוסיף והיא מאשרת. "אני יודעת שיש אמא בתמונה ואני מאוד מכבדת את זה. אני החברה של אדריאנה וניקולס, הם יודעים שהם יכולים לסמוך עליי בכל מה שהם צריכים". גרציג גם מוסיפה כי לילדים יש תפקיד חשוב בחתונה הקרובה, והיא כבר בחרה להם בגדים – אצל מעצבת ישראלית.
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג שוער ריאל מדרידתיבו קורטואה
מישל גרציג שוער ריאל מדרידתיבו קורטואה
בקרוב החתונה!
(צילום: מתוך אינסטגרם)