"יש לנו המון גיבורים בדור הזה. אני גאה בעם שלי", כך פתח הזמר המצליח סטטיק את הריאיון שלנו איתו, כשפגשנו אותו על סט צילומי הקמפיין החדש של קבוצת התקשורת פרטנר שמתמקד בסלולר דור 5, שבו הוא מככב.
בחודשים האחרונים שיתף הזמר בכך שהוא עלה משמעותית במשקל וכתוצאה מכך החליט לקחת את עצמו בידיים וכעת הוא מתאמן ובעיקר מנסה להקפיד על תזונה - משהו, שלדבריו, הוא מעולם לא עשה בעבר.
"אפשר לומר שהמצב בהחלט תרם לזה", אמר הזמר. "אנחנו, כל האומנים, הרבה פחות פעילים. גם כשאנחנו מתנדבים, זה לא בתדירות שהיית רגיל לעבוד וזה דיכאון. זו תקופה קשה. אז כן, התחלתי לשים לב לזה שאני מזניח את עצמי - וזהו. התאפסתי".
בעשרת החודשים האחרונים סטטיק, או בשמו האמיתי לירז רוסו, מנהל זוגיות יציבה עם השחקנית רונה לי שמעון, וכשנודע על הקשר ביניהם, איך נאמר זאת בעדינות - הציבור בהחלט הופתע.
בטח שמעת שהיו כאלו שאמרו שאתם לא מתאימים, מה חשבת על זה? "לא יודע, זה רנדומלי. מה זה אומר? זה לא אומר כלום. אני מניח שזה יכול להיראות ככה מהצד ואני מקבל את זה באהבה".
ניסית להבין למה אומרים את זה? "אני חושב שלא תמצא מישהו שמכיר אותי או את רונה לי שכתב את זה, ובטח לא את שנינו. זה כמו משהו שאף פעם לא טעמת ותגיד שהוא לא טעים".
וגם: מה הוא באמת חושב על הסינגל החדש של בן אל תבורי? צפו בווידיאו המלא!
1 צפייה בגלריה
סטטיק
סטטיק
סטטיק
(צילום: אינסטגרם)