מאור ומירן בוזגלו הפכו עם השנים לאחד הזוגות האהובים על מסך הטלוויזיה, בזכות הריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס" שבו הם מככבים. מאז שהתחילה הסדרה, מאור הספיק לפרוש מעולם הכדורגל והפך לדי-ג'יי, בעוד שמירן ביססה את מעמדה כאושיית רשת מצליחה. לאחרונה, שניהם לוהקו לתפקיד הפרזנטורים של מותג האופנה רנואר והשיקו קולקציית ריזורט חדשה שעיצבו בעצמם עבור המותג. את אירוע ההשקה האינטימי - הם ערכו בביתם הפרטי בראשון לציון.
בראיון זוגי, הם סיפרו לנו על האתגר בתכנון והוצאת קולקציה, על האתגר הגדול יותר בלהיות הורים לארבעה ילדים שנמצאים בחופש גדול, וגם על הסרט החדש שהם צפויים לככב בו, שגרר תגובות עוד לפני שבכלל צולם. צפו:
מאור ומירן בוזגלו השקת קולקציה רנואר
(צילום: מיכאלה חזני)
אנחנו בעיצומו של החופש הגדול, איך מסתדרים עם ארבעה ילדים? מירן: "זה לא פשוט, אבל הכול תלוי באיך לוקחים דברים בחיים, אז זורמים". מאור: "לא פשוט? מהצד שלי זה הכי פשוט שיכול להיות. אני ראש קטן. אני אורח בבית הזה". מירן: "זה יתרון שהוא ככה שטותניק כי אז הוא משחק איתם, אבל בסוף אין מצב שזה לא ייגמר בילד שבוכה או צועק". ארבעה ילדים זה הרבה עבודה. מירן: "אני לא נחה לרגע במהלך היום, לשנייה אחת. אני עושה כל כך הרבה פעולות בו זמנית". מאור: "אם הייתי צריך לעשות את מה שהיא עושה, השנ״צ שלי היה מהבוקר עד יום למחרת".
מפריע לך שהוא ישן צהריים? מירן: "כן, קצת. אני יכולה לפרפר ברמה שאתם לא מבינים, ואני שואלת את הילדים ׳איפה אבא?׳, והם עונים ׳עלה לנוח׳". מאור: "איזו אישה שמחה כשהגבר יושב רגל על רגל? אני לא מכיר. גם כשאני ישן, אני ישן עם המטאטא, כדי שהיא תחשוב שאני עושה משהו".
הייתם רוצה עוד ילדים? מאור: "הייתי רוצה עוד ילדים". מירן: "אני רוצה, אבל מאוד חוששת לחשוב על הרגע של להיכנס להיריון ועל הלידה. היום זה קצת יותר מלחיץ אותי, אבל בואו נראה".
4 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
"מאוד חוששת לחשוב על הרגע של להיכנס להיריון". מירן ומאור בוזגלו
(צילום: לנס הפקות)
היו דיווחים שאתם עומדים לככב בסרט קולנוע חדש. מאור: "הלוואי שהיינו יודעים איפה זה עומד כרגע כדי לשתף. אנחנו רק יודעים שזה עדיין בתחילת הדרך, ולפני זה אמורה להיות עונה תשע של ״הבוזגלוס, שנתחיל לצלם בקרוב". מירן: "אני עוד לא מאמינה ומעכלת שזה יהיה סרט. האמת שזה לא היה רעיון שלנו, זה הגיע מההפקה".
ומיד הסכמתם? מירן: "כן, אנחנו בדרך כלל זורמים. תשמע, כל מה שקשור לבוזגלוס מאוד הולך. יש רייטינג מטורף ואנשים כל כך אוהבים, תודה לאל, אז למה שלא נזרום?".
אתם חושבים על הביקורות? שאולי יגידו, "הם לא שחקנים" או "הם לא יודעים לשחק"? מאור: "תמיד ידברו. יש כאלה שיאהבו אותנו ויש כאלה שפחות. אנחנו משפחה מפורסמת, אז לפעמים אומרים ׳פוזאיסט׳, ׳עולה לו׳, כל מיני דברים כאלה שתלושים מהמציאות". מירן: "ואז פוגשים אותך, ואנשים לא מאמינים. שואלים ׳מה אתם באמת ככה?׳. מה זאת אומרת, איך אנחנו צריכים להיות?"
איזה תגובות קיבלתם כשהודיעו שיהיה סרט? מירן: "מישהו כתב ׳בבקשה שהאיראנים ישגרו טילים כבר׳. זה מצחיק, הכול טוב. אבל לעומת זאת היו מלא שכתבו, ׳איזה כיף׳ ו׳איך אנחנו אוהבים אתכם׳. אין מה לעשות, יש כאלה ויש כאלה".
4 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
כוכבי הקולנוע הבאים?
(צילום: לנס הפקות)
אתם משיקים קולקציה חדשה שעיצבתם. מאור: "שבוע לפני שנסענו לצילומים, אמרו לנו שהקולקציה מבוטלת. זו הייתה שנה מאתגרת בטירוף בגלל המון קשיים מבחינת לוגיסטיקה, שילוח, בדים. אבל לא וויתרו".
מירן: "כשהתקשרו להגיד שזה מבוטל, חשבתי שרק הצילומים ואמרו לי 'לא, כול הקולקציה'. עבדנו עליה במשך חצי שנה, ופתאום בשיחת טלפון מבטלים הכל. יום למחרת התקשרו מרנואר ואמרו שלא מתכוונים לוותר על זה, ושיהפכו עולמות כדי לעשות אותה - והנה אנחנו כאן".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
4 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
חיבוק מיעל שלביה
(צילום: לנס הפקות)
4 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
בא לפרגן. ידין גלמן
(צילום: לנס הפקות)