רגע אחרי שרן בוקר פרסם כי החוזה של פאולה וליאון רוזנברג לתוכנית הבוקר שלהם "פאולה וליאון" הסתיים ולא חודש אחרי שש שנים על המסך - חדשות נוספות מגיעות מכיוון זוג המגישים. מסתבר שכבר חודשים לפני פרוץ המלחמה שסיימה את שידוריהם, השניים דאגו למקור הכנסה נוסף והם חיים כבר קרוב לשנה על קו ישראל-קפריסין.
"עשינו מהלך כלכלי - יש לנו מיזמי פעילות בלרנקה, יש נדל"ן, אנחנו מושקעים בכל מיני מיזמים", אמרה פאולה ל-Pplus. "ליאון למשל מלווה משקיעים - הוא רואה חשבון וכלכלן", היא אומרת בשיחת טלפון מביתה שבהוד השרון, ומבקשת להבהיר: "לא עברנו לקפריסין ואנחנו גם לא עוזבים את הארץ".
אז מה זה אומר לחיות על קו? "כשפרצה המלחמה היינו בלרנקה. הפרנסה שלנו נתקעה ואנחנו גם לא יודעים מתי תחזור לנו התוכנית. קפריסין זה משהו שקורה כבר הרבה זמן, עכשיו יש לנו פשוט יותר הזדמנויות להיות שם, להיות יותר ימים, יותר גמישים - כל עוד אין תוכנית".
2 צפייה בגלריה
פאולה וליאון רוזנברג
פאולה וליאון רוזנברג
פאולה וליאון רוזנברג
פאולה כידוע, דוברת ספרדית מבית, ומצאה את עצמה מאז השבעה באוקטובר מתדרכת עיתונאים זרים במטרה להסביר להם את מה שהתחולל כאן באותה שבת שחורה. "90 אחוז מהזמן שלי הייתי בחמ"לים של ציוד ותדרוכים לעיתונות. השינוי בלו"ז היומי שלי מאפשר לי לעשות כמה דברים במקביל - גם לתדרך עיתונאים בשפה הספרדית וגם להתראיין בספרדית, נסעתי גם כחלק ממשלחת לאו"ם. חוץ מזה אנחנו צריכים לדאוג למשפחה שלנו".
מלחיץ לדעת שאולי התוכנית לא תחזור למסך? "החוזה שלנו עם קשת הסתיים, וכרגע אנחנו עסוקים בלעשות את הכי טוב בשביל המשפחה שלנו, הילדות שלנו, אנחנו אנשים של עשייה. כששואלים אותי מתי תחזור התוכנית, אני תמיד אומרת לאנשים שאם תראו אותנו שוב על המסך תדעו שהגיעו ימי שגרה".
2 צפייה בגלריה
יש להם זמן לעוד מיזמים עכשיו
יש להם זמן לעוד מיזמים עכשיו
יש להם זמן לעוד מיזמים עכשיו
(צילום: ענת מוסברג)