3 צפייה בגלריה
דולב רם חתונה
דולב רם חתונה
כבר לא. לירן דנינו וטיילור מלכוב
(צילום: אור גפן)
עוד זוג נפל בסטטיסטיקה: אחרי שנתיים וחצי של זוגיות צמודה ופוטוגנית, טיילור מלכוב (20) ולירן דנינו (31) נפרדו רשמית. השניים חוו משבר ביחסים בתקופה האחרונה - במהלכו מלכוב אף ישנה בבית אמה - ולמרות הניסיונות לגשר על הפערים, השניים החליטו שעדיף לבד מאשר ביחד ואמרו להתראות. מלכוב כאמור ישנה בבית אמה ולירן העביר את תכולת ביתם לדירה חדשה, והשניים אף הפרידו את הכלבים המשותפים.
בשנתיים וחצי האחרונות מלכוב ודנינו הפגינו זוגיות מאושרת וצמודה ואף הגיעו יחד לרוב האירועים המתוקשרים בביצה. בנובמבר 2021 התראיינה מלכוב ל-Pplus וסיפרה על העתיד שהיא צופה עם הזמר. "מהרגע הראשון, תמיד אמרתי שבגלל הרקע של ההורים שלי והגירושים, חיפשתי יציבות. בגלל אני רואה בזה מקום מפלט, היציבות הענקית הזו, אני חולמת שזה יהיה משהו שהוא לתמיד. בגלל זה תמיד אמרתי שכשאני נכנסת לזוגיות, אני ישר חולמת על חתונה. אין לי מה להישאר עם בן אדם אם אני לא רואה אותו כאבא של הילדים שלי ובאמת יכולה לראות אותו מתחת לחופה. אז כמובן שאנחנו מכוונים לשם וימים יגידו".
דנינו עצמו התראיין ל-Pplus בחודש מאי האחרון: "טיילור מבריקה, חכמה, בוגרת בטירוף. כל מי שפוגש אותה לוקח לו בדיוק כמה דקות להבין שזה זה. יצא לי לצאת בחיי עם לא אחת ולא עם שתיים, וטיילור מבחינתי היא הפתעה", ואף אמר כי מדובר באהבת חייו. "היא הכי טובה לגרסה העדכנית שלי. אני מרגיש מאוד מאוזן בחיים שלי, והכל בשנתיים האחרונות התחיל להתפקס לי".
3 צפייה בגלריה
יום הולדת
יום הולדת
ציפינו לשמלה לבנה מסוג אחר
(צילום: אור גפן)
לטובת מי שלא בקיא במערכות היחסים הקודמות של השניים נזכיר כי לפני דנינו ניהלה מלכוב מערכת יחסים בת שלוש שנים עם הזמר בן זיני, לצידו השתתפה גם בריאליטי "זוג מנצח", ששודר חודשים ארוכים לאחר הפרידה של בני הזוג. דנינו גם ידע את חלקו עם מפורסמות אחרות בביצה, ביניהן נטע אלחמיסטר ועומר נודלמן.
3 צפייה בגלריה
יפים גם בנפרד
יפים גם בנפרד
יפים גם בנפרד
(צילום מסך: אינסטגרם)