בחודש אפריל האחרון, במהלך הופעה, הזמרת נסרין קדרי ריגשה את הקהל כשהשמיעה על הבמה דפיקות לב ממוניטור חי, ועל המסכים הופיע אולטרסאונד של עובר, בעודה בחודש רביעי.
אתמול (ד'), ממש רגע לפני הלידה, שיתפה הזמרת כי היא נמצאת בהיריון בסיכון. "דווקא רגע לפני הלידה החלטתי לשתף אתכם שאני נמצאת בהיריון בסיכון עם עניין רפואי שמלווה אותי לאורך התקופה, כמה פעמים במהלך ההיריון עמדתי מול החלטה האם הגיע הזמן להפסיק להופיע והתבקשתי להקשיב לגוף שלי - והגוף שלי אמר לי להמשיך".
כאמור ההצגה - או במקרה שלה המוזיקה צריכה להמשך, ורגע לפני שהיא תשנה סטטוס לאמא לשניים - קדרי מוציאה מיני אלבום עם ארבעה שירים, עד שהיא תחזור להופיע על הבמות.
נסרין קדרי
(צילום: יחצ)
בריאיון קצר על סט הצילומים חשפה הזמרת לראשונה כי היא מצפה לבן שני, אח קטן לריף בן השנתיים. "אני מצפה לחבר טוב לריף, הוא כבר מחכה לו. כל היום הוא אומר לי 'אח אח אח', הוא כבר מחכה לזה", סיפרה.
"אני מאוד מתרגשת לקראת הלידה. אני בפחדים. כל אמא רוצה בעזרת השם ללדת ולצאת בידיים מלאות ושהכל יהיה בסדר, אבל תמיד החרדות משלטות עליי. אני עוזבת את זה כי יש בי אמונה חזקה ועוצמתית".
2 צפייה בגלריה
נסרין קדרי
נסרין קדרי
"אני מאוד מתרגשת לקראת הלידה". נסרין קדרי
(צילום: עומרי לוי)
איך זה עבורך ללדת בתקופה כזו עצובה ומפחידה? "אני חושבת שצריך להמשיך לייצר חיים, צריך לייצר תקווה, מציאות. המציאות שאנחנו חיים בה מאז ה-7 באוקטובר, צריך לייצר מציאות שמחה וטובה".
מתי תחזרי להופיע? "אני חושבת שאני אצטרך דקה להרגיש את המהות, זו תקופה כל כך יפה שמאחדת אותך עם הדבר שכל כך חיכית לו. אני חוזרת, אני פה. אני לא מפחדת להעדר להרבה זמן, אני כאן ואני אשאר כאן לעד".
2 צפייה בגלריה
חתונה מאיה בוסקילה
חתונה מאיה בוסקילה
אוטוטו הורים לשניים
(צילום: אור גפן)