ביום חמישי האחרון, הזמר ונציג ישראל לאירוויזיון 2022, מיכאל בן דוד, נישא לבן זוגו רועי רם באירוע מרגש לצד בני משפחה וחברים. השניים צעדו לחופה ושמו על השתק את הקולות בממשלה שקוראים תיגר על קהילת הלהט"ב בכל יום מחדש.
"זה היה הערב הכי מאושר בחיים שלי", אמר לנו הזמר רגע אחרי, כשהגיע לפרמיירה חגיגית לסדרה "לעוף על אנה" בה הוא משחק. "זה ניצח את האירוויזיון", הוא אומר בלי להסס ומוסיף: "לא חשבתי שיש משהו שיוכל לנצח את זה, אבל זה ניצח".
בן דוד התחתן כאמור עם בן זוגו, ולחופה ליוו אותו שני אחיו, כיוון שאמו לא הגיעה לאירוע בשל אמונתה הדתית. "רגע לפני הם אמרו לי שאני הגאווה הכי גדולה שלהם", הוא מבהיר. "תמיד תהיה במקום שאנשים אוהבים אותך ומאמינים בך, זה התאים לי כמו כפפה ליד".
איך זה מרגיש להתחתן בתקופה כזאת?
"זו התקופה הכי מדהימה שיכולתי לעשות את זה. כי עד לפני החתונה לא ידענו אם נוכל להתחתן, ועשינו את זה בענק".
איזה מסר יש לך לפוליטיקאים שמדברים נגד קהילת הלהט"ב?
"חיה ותן לחיות. אני לא מפחד מהמצב הנוכחי, להט"בים היו, להט"בים ישנם ונהיה ככה כל החיים. זה לא תחביב, זה לא חוג, כך שאין להם ברירה".
2 צפייה בגלריה
זוכר את המעמד המלחיץ באירוויזיון. מיכאל בן דוד
זוכר את המעמד המלחיץ באירוויזיון. מיכאל בן דוד
זוכר את המעמד המלחיץ באירוויזיון. מיכאל בן דוד
(צילום: רפי דלויה)
את בן דוד פגשנו כאמור בהשקת הסדרה שתעלה ב״טין ניק״ ב-yes, כשבעוד ימים ספורים נועה קירל תעלה על במת גמר האירוויזיון - מעמד אותו הוא מכיר היטב. "אני רואה את נועה ואני כל כך מתרגש בשבילה, זה אדרנלין אחר! זה הדבר הכי אחר שהיא עשתה בחיים שלה. זה כל כך מיוחד, אין לזה מחיר ואתה יודע שמדינה שלמה מאחוריך".
אתה חושב שהיא תנצח?
"כן. אין ספק. אין סיבה שלא. הכל מדויק. הכישרון, הכריזמה, הצוות, התקציב, הכל נכון".
ואם היא לא תנצח?
"הניצחון הוא המעמד, לא כולם עושים את זה".
ואיזה טיפים מיכאל בן דוד נתן לנועה כשנפגשו? צפו בווידאו בראש הכתבה.
2 צפייה בגלריה
חתונה מיכאל בן דוד
חתונה מיכאל בן דוד
קול חתן וקול חתן. החתונה של מיכאל בן דוד ורועי רם
(צילום: ענת מוסברג)