"ב-7 לאוקטובר ב-6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא. מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזיה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים!", כך כתב אמש (ו') השף המפורסם מאיר אדוני ומבכה את היותו איש שמאל בכל שנותיו. "חלמתי חלומות הזויים על עולם יפה, שקט, מלא בטוב ובאהבה! עולם שלא קיים ליהודי וישראלי. שילמתי מחיר ענק, אישי על האמונות הללו. הטיחו בי דברים נוראיים. הפסדתי לקוחות וקמפיינים. אבל נאחזתי בטמטום ההזוי שרציתי להאמין בו".
1 צפייה בגלריה
מאיר אדוני
מאיר אדוני
מאיר אדוני
(צילום: מתוך אינסטגרם)
סיכם אדוני וכתב, "מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל. מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו! אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהם! עם ישראל חי לנצח נצחים".
מאיר אדוני מבלה את השנים האחרונות בין ישראל למדינות רבות אחרות, ובין היתר פתח מסעדות בברלין, קייב וסינגפור. לפני כשנה עזב את ישראל ועבר להתגורר בקפריסין וסיפר בראיון ל-ynet: "בחרתי ביעד שהוא 40 דקות טיסה מישראל, זה יותר קרוב מלטוס לאילת. נפתחו לי שם הרבה הזדמנויות עסקיות שדורשות את הנוכחות שלי שם. בקפריסין יש כרגע וואקום קולינרי מטורף, מספר המסעדות האיכותיות שיש שם שואף לאפס. בימים הראשונים הייתי מגיע למסעדה ב-8:00 בבוקר ולא היה שם אף אחד חוץ ממני. בהתחלה לא הבנתי מה הסיפור אבל אז הסבירו לי שאלה החיים כאן וכל העובדים מגיעים בסביבות 10:00 לעבודה, שותים אספרסו בנחת ואף אחד לא רץ ולא ממהר לשום מקום".