2 צפייה בגלריה
שלומית מלכה קסטרו
שלומית מלכה קסטרו
סופו של עידן. שלומית מלכה
(צילום: לנס הפקות)
באוגוסט לפני שנה נודע כי הדוגמנית שלומית מלכה תצטרף לחברת האופנה קסטרו ותהיה הפרזנטורית של קסטרו הום. בהמשך, היא הצטרפה לנבחרת הדוגמנית שכוללת גם את און רפאלי, רביב כנר ודורית רבליס. אלא שכעת, שנה בלבד לאחר הצירוף המלהיב שהיכה גלים וכשמלכה מבלה את מרבית זמנה בניו יורק - החליטו בחברת האופנה להיפרד מהפרזנטורית היפה.
למי ששכח, נזכיר שהחתמתה של מלכה לקמפיין באה בסמיכות חשודה לפרידה שלה מבעלה לשעבר, יהודה לוי. השניים נפרדו ביוני, הדוגמנית נסעה לכמה שבועות בניו יורק, וכשחזרה, הצטלמה לקמפיין - שקפץ על המציאה עם הקריאייטיב לפרסומת שגרס שעכשיו כשהיא לבד, היא צריכה לרהט דירה חדשה מהתחלה. מיותר לציין שכל גופי התקשורת הגיעו לאותו יום צילום לשמוע מה בדיוק קרה בין בני הזוג.
2 צפייה בגלריה
שלומית מלכה קסטרו
שלומית מלכה קסטרו
אנחנו בטוחים שכולם יתגעגעו
(צילום: לנס הפקות)
מקסטרו נמסר בתגובה: "שלומית מלכה ליוותה אותנו כפרזנטורית מובילה ואהובה בשנה האחרונה, שלומית הובילה את השקת רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה CASTRO HOME בקמפיין נפלא ויפהפה, ובהמשך גם השתלבה כפרזנטורית של בית האופנה קסטרו. החוזה עם שלומית הסתיים כמתוכנן. במהלך השנה האחרונה שלומית העתיקה את מגוריה ופעילותה לניו יורק, ולאור זאת, החלטנו יחדיו לסיים את ההתקשרות. אנו מאד אוהבים את שלומית והיה לנו לעבוד איתה. אנו מאחלים לשלומית הצלחה בכל אשר תעשה."