2 צפייה בגלריה
השקת חנות פרפואה נוי והדר
השקת חנות פרפואה נוי והדר
חלמו להיכנס יחד להיריון והצליח להן. התאומות נוי והדר קרקו
(צילום: רפי דלויה)
"היריון ביחד זה נס", מכריזות התאומות נוי והדר קרקו. לטובת מי שלא עקב אחרי החדשות החמות ביותר בתעשייה, בשבוע שעבר הודיעו התאומות המפורסמות ששתיהן בהיריון - אחרי שכבר התארסו באותו היום, חגגו חינה משותפת והתחתנו בהפרש של חודשיים. השתיים סיפרו בעבר ל-Pplus על הרצון לחוות היריון משותף - ונראה שזה בהחלט עבד להן. כמובן שעם הבשורות המפתיעות הגיעו ההזמנות לאירועים בביצה, ופגשנו אותן לריאיון זוגי והיריוני ראשון בהשקת רשת האופנה הבינלאומית PARFOIS בקניון עזריאלי. בכל זאת, היינו חייבים לבדוק את עניין התיאום. "התחתנו בהפרש של חודשיים ועשינו את זה בשביל להביא ילד. זה מה שרצינו כל החיים", הן מספרות. "רצינו להקים משפחה. אנחנו מדברות על זה מגיל 16, שאנחנו חייבות להיות אימהות צעירות וזה כנראה הכוח של הסנכרון בינינו. כמובן שלא תיאמנו, לא דיברנו אחת עם השנייה. אי אפשר לתאם היריון, אי אפשר לתכנן כזה דבר".
קודם כל ספרו לנו באיזה שבוע אתן. נוי: "אני בשבוע 20". הדר: "אני בשבוע 23".
האמנתן שתהיו בהיריון ביחד? הדר: "אין דברים כאלה, התרגשות מטורפת. אי אפשר להסביר את זה במילים, זה פלא הבריאה. זה השיא של החיים ואנחנו מודות ומברכות על זה, ועדיין בהלם שזה המצב". נוי: "לא ציפינו לזה, אמא שלי התעלפה כשהיא שמעה".
איך בני הזוג שלכם הגיבו? נוי: "עפו באוויר".
שברתן את הרשת, כולם דיברו על הבחירות ועל ההיריון שלכן. נוי: "אני חושבת שמאז ומתמיד אנחנו מעניינות". הדר: "תאומות זה דבר מעניין, זה גימיק לכל החיים".
איך היו התגובות? הדר: "כולם התרגשו עבורנו, סיפרו שהם מתרגשים, בוכים". נוי: "אם הייתי שומעת על סיפור כזה הייתי גם מתרגשת".
היו גם תגובות קצת פחות טובות ויותר עוקצניות. איך מתמודדים? נוי: "אני יכולה להגיד שקצת נפגעתי, כי אלו באמת תגובות שאתה לא יכול לקרוא ולהמשיך כרגיל ביום שלך. אנשים ירדו לרזולוציות קשות וזה לא לעניין. זה מאוד אישי, מאוד פרטי".
יש כאן פוטנציאל לריאליטי חדש, לא? נוי: "לא, זה כבר יותר מדי חושפני". הדר: "אבל נבר סיי נבר, את יודעת".
צפו בריאיון המלא:

2 צפייה בגלריה
השקת חנות פרפואה נוי והדר
השקת חנות פרפואה נוי והדר
שמחות להיות אמהות צעירות. נוי והדר
(צילום: רפי דלויה)