בשיתוף עם רנואר
צילומי הקמפיין הקודמים של מותג האופנה רנואר התקיימו רק לפני חודשיים במרקש שבמרוקו, ואילו היעד החדש אליו הגיעה נבחרת הפרזנטורים המפורסמת, שכוללת את יעל שלביה, עומר נודלמן, רן דנקר, בר ברימר, טל מורד וברק שמיר, היה לא פחות אקזוטי - פתח תקווה. לפחות כדי להגיע לשם לא צריך דרכון ואישור חיסון לקורונה.
מה שכן, לאור כמות ימי הצילום שהייתה לנבחרת בחודשים האחרונים (מישהו אמר צילומים חגיגיים לפסח?), היינו חייבים לדעת האם הכימיה שנראית מבעד למצלמה אמיתית, או שמדובר בשחקנים ממש טובים. "ממש לא נמאס לנו אחת מהשנייה", אומרות נודלמן ושלביה שכבר הפכו לחברות בלי קשר לצילומים, ואילו ברימר ושמיר לוקחים את זה צעד אחד קדימה ומבהירים כי הם אפילו ישנים יחד בימי הצילום: "הייתה לנו כימיה מדהימה בצילומים באיטליה ואחר כך במרוקו, אנחנו יכולים לישון בנפרד, אבל מעדיפים לישון ביחד. זה עצוב לישון לבד, אנחנו יחד מעבירים את הלילות, מתחבקים, נהנים, כיף לנו".
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר
קמפיין רנואר
המצטרפת החדשה לחבורה. עדן פולני לצד עומר נודלמן ויעל שלביה
(צילום: )
לחבורה העליזה הצטרפה הפעם דוגמנית חדשה, עדן פולני, שאם השם שלה מצלצל לכם מוכר, נזכיר שהכרזנו עליה כבר לפני שנתיים כ"תגלית" בעולם הדוגמנות וכעת היא פודה את הקופונים. פולני הצעירה גם כיכבה בפפראצי עולמי בחודש פברואר האחרון, כשצולמה יושבת לצד השחקן זוכה האוסקר ליאונרדו דיקפריו במהלך מסיבה בלוס אנג'לס. אבל אבק הכוכבים העולמי ממש לא שינה לנבחרת הפרזנטורים, שעשתה לדוגמנית החדשה טקס חניכה ממש כמו בצבא: "אני חושב שקיבלנו אותה יפה", סיפר שמיר על חוויית הצילומים של פולני. "ביום הצילום הראשון שלה היא 'אכלה' כרית לפנים בעוצמה מרן דנקר, היא בכתה ולקחה את זה קצת קשה, אבל הרגענו אותה". ברימר מוסיף שהכל היה בהומור, אבל "בוא נגיד שהיא לא תשכח את היום צילום הראשון".
ומה הם עשו ביום הצילומים, למי מהפרזנטורים יש כפיל ומה הם חושבים על התמונות עם דיקפריו? צפו בווידאו בראש הכתבה.
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר
קמפיין רנואר
שלום, מה עם קמפיין בלי חולצות? ברק שמיר, רן דנקר וטל מורד
(צילום: )
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר
קמפיין רנואר
נוסעות בכל העולם ובסוף מעדיפות את פתח תקווה
(צילום: )
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר
קמפיין רנואר
אז בסוף הלכתם על החבל או לא?
(צילום: )
בשיתוף עם רנואר