"אני עדיין מעכל את זה שאני אבא. באמת", אמר לנו הזמר לי בירן כששאלנו אותו האם הוא מעכל את זה שהוא הפך לאבא. "עבר חודש - אני עדיין לא מוצא מילים ועדיין מעכל את הנס הזה. אתה קם כל בוקר ואתה זוכה להיות נוכח בתוך נס. בלי שום ציניות ובלי שום דבר, עם ילדים אין את הדבר הזה - אתה משתנה".
בחודש מרץ האחרון ושנתיים וחצי לאחר שנישאו, לי בירן ואליאנה תדהר הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם בן ראשון, נבו. על סט הצילומים לקמפיין מאצ'תונים D-ACTIVE של דלתא, שוחחנו עם בירן על חוויית הלידה, ההורות ובדקנו עד כמה הוא הורה פעיל.
"אני הייתי שותף פעיל בלידה", סיפר לנו הזמר עם ניצוץ בעיניים. "הייתי שותף מלא, על גבול הדולה, למרות שהייתה לנו דולה מדהימה. היה לי חשוב להיות שם בשביל אשתי".
3 צפייה בגלריה
לי בירן
לי בירן
מנמנם בעמידה? לי בירן
(צילום: רפי דלויה)
איזו אמא אליאנה? "קודם כל היא אמא כמו הבן אדם שהיא - רגישה, אמיצה, מכילה, מפרגנת, דואגת. אני מאוד שמח בשביל נבו שזו אמא שלו".
אתה מתעורר בלילות? קם לחתל? "שותף פעיל מלא. אני עושה הכל. הטכניקה היא שאני משתדל שהוא יבכה כמה שפחות, עושה זאת בזריזות ובעדינות אסרטיבית. זה ברור שאני לא ישן בלילה, אבל כשאתה יודע למה אתה מתעורר בלילה, אחרי שישנת 20 דקות, אז לא אכפת לך, הכל מתבטל. לא מעניין אותי כלום, אתה בשבילו. ואם תשאל אותי מה גיליתי ומה הדגש - מהות החיים. זו התכלית, וזה לא רק נבו, זו גם אליאנה. זו המשפחה".
צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה.
3 צפייה בגלריה
לי בירן
לי בירן
לא רואים עליך שאתה לא ישן בלילות
(צילום: רפי דלויה)
3 צפייה בגלריה
לי בירן
לי בירן
אבאל'ה!
(צילום: רפי דלויה)