אתמול (ד') רעדו מדורי הבידור והחדשות כשנודע כי כתב אישום הוגש לבית משפט נגד כדורגלן העבר איציק זוהר בגין תקיפת בת זוגו דאז מ' ואיומים עליה. כמה שעות לאחר מכן, גם הופץ סרטון שבו רואים את התקיפה עצמה.
לאחר הפרסומים, האקסית האיטלקייה שלו לאורה לנטינו הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה ואמרה: "אתם יודעים מה אני אוהבת מאוד מאוד? שהיקום והקארמה עושים את העבודה שלהם. אתם יודעים מה אומרים - 'קארמה איז א ביץ'".
לנטינו, שבילתה לצד זוהר במשך חמש שנים, סיפרה לאחר מכן בסטורי נוסף: "קיבלתי הודעות מאתרי חדשות, אני לא יודעת איך יש להם את המספר שלי בכלל. אני לא הולכת לתת כתבה לאף אחד, אני לא הולכת להגיד ספציפית מה הוא עשה לי ומה הוא לא עשה לי".
לאורה לנטינו, האקסית של איציק זוהר מדברת
(מתוך אינסטגרם)
לנטינו, שעזבה את ישראל לפני כשנתיים אחרי שהיא וזוהר נפרדו, מוסיפה ומנדבת בסטורי מעט מידע על מערכת היחסים איתו: "הוא עשה לי המון דברים ואף פעם לא דיברתי על זה. קודם כל אני מתביישת בזה ודבר שני, אני בחיים לא הולכת להגיד את הדברים האלה לאף אחד. יש לו משפחה וילדים ואני מכבדת ונותן להם כבוד, אבל זה מספיק שהוא עשה את זה למ' הזאת. אני לא מכירה אותה אישית, אבל חשבתי שהיא יותר חכמה ממני ותעזוב אותו. שלחתי לה גם הודעה".
לאלו שעשויים לחשוד שהיא מנצלת את המקרה המטריד לקצת פרסום, היא עונה מראש: "אני ממש לא מחפשת תשומת לב מהדבר הזה, אתם יכולים להאמין לי שאני מתביישת בזה. אני פשוט חשבתי שקארמה עושה בדיוק את העבודה שלה, כי כל השנים האלה לא אמרתי ולא עשיתי כלום על זה. אלוהים יודע. בבקשה, תעזבו אותי עם זה, אני לא רוצה חלק מהעוגה הזאת, אני לא עזבתי את ישראל בשביל זה".
2 צפייה בגלריה
יום הולדת יקי כביר
יום הולדת יקי כביר
כשעוד היו זוג. איציק זוהר ולאורה לנטינו
(צילום: אמיר מאירי)
הבוקר (ה') בסטורי חדש היא אמרה: "קיבלתי מיליון הודעות ואני לא יכולה לענות לכולם. אין לי מה להגיד לכם יותר מזה. אני לא רוצה שהוא יתקשר אליי אישית או יבוא לעשות לי בלגן. אני חושבת שהבנתם מה היה לי להגיד".
עורך דינו של זוהר, אביחי חג'בי, מסר בתגובה: "איציק זוהר ולאורה היו בני זוג במשך חמש שנים והדבר מדבר בעד עצמו".
בתיעוד התקיפה, רואים את זוהר ומ' חוזרים לביתם מבילוי תוך כדי וויכוח, שבמהלכו נכנס זוהר לבניין בעוד מ' נשארת בחוץ. לאחר מכן הוא יוצא אליה, אוחז בה בחוזקה תוך איום באגרוף, ודוחף אותה לעבר חלון הזכוכית של הבניין. בנוסף, הוא אוחז בחוזקה בשיערה, מכניס אותה לתוך הבניין ודוחף אותה על הקיר. בכתב האישום צויין כי זוהר היה תחת השפעת אלכוהול בזמן המקרה.
2 צפייה בגלריה
יום הולדת איציק זוהר
יום הולדת איציק זוהר
לא זיכרון מתוק כפי שזה נראה
(צילום: אור גפן)