לראשונה אחרי שנתיים של זוגיות צמודה עם יעל שלביה, הזמר עומר אדם סיפר לאחרונה בראיון אצל שלישיית "מה קשור" את סיפור ההיכרות שלהם. אם לא שמעתם, הנה תקציר האירועים: השניים שהו באותו בית מלון, הוא שלח לה יין והזמנה להופעה שלו, ומשם הכל היסטוריה רומנטית. מי שעוקב אחרי אדם, יודע שהשיתוף הזה לא שגרתי עבורו שכן הכוכב לא נוהג להתראיין ולשתף את הציבור בחייו האישיים.
שלביה, שבניגוד לבן זוגה רגילה להתראיין ולדבר על מערכת היחסים שלהם, הופתעה והתרגשה לשמוע את דבריו ואתמול (ג'), כשפגשנו אותה על סט צילומי קמפיין לחג הפסח של מותג האופנה רנואר, היא הגיבה על דבריו.
איך זה לשמוע אותו מדבר על הזוגיות שלכם? "מצחיק ומרגש. זה חמוד ורומנטי ברמות. לא תארתי לעצמי שארגיש ככה כשמדברים עליי, אף פעם לא קרה לי שהבן זוג שלי התראיין עליי, וזה היה הכי חמוד בעולם. הוא ממש ריגש אותי".
לפי מה שהוא מספר, היית קצת קשה להשגה בהתחלה. "שמע, מה זה קשה להשגה? דברים הסתדרו בסוף. הוא לא ויתר, איזה מזל שהוא לא ויתר".
הופתעת שהוא דיבר על זה? "ברמות. זה אחד הסיפורים הכי יפים ורומנטיים שיש. יש שם כל כך הרבה מעבר, שאף אחד לא יכיר ויידע כי זה באמת שלנו".
למה הוא החליט להתראיין? "הוא הרגיש שזה הזמן הנכון, במקום הנכון ועם אנשים שהוא מרגיש איתם בנוח. אנשים מאוד חיכו לזה, אפילו אני חיכיתי לשמוע אותו מדבר מנקודת המבט שלו. ראיתי שם דברים שלא היו יוצאים באף ראיון תקשורתי אחר, זו שיחה כל כך אותנטית שאני בעצמי לא שמעתי אותו מדבר ככה. הוא יודע שהקהל רצה לקבל את זה, והוא בעצמו רצה לתת ולהוציא מעצמו משהו, והוא עשה את זה".
בכל ראיון שואלים אותך על טבעת, יש הרגשה שאחרים רוצים את זה יותר ממך. "אתה לא מבין בכלל כמה. אין מקום שאני לא הולכת אליו, אין בן אדם שלא פוגש אותי ואומר 'יאללה, מתי חתונה? בקרוב בעזרת השם'. לא אומרים לי שלום, רק מאחלים לי להתחתן כבר. אבל כנראה שזה בא ממקום טוב".
צפו בריאיון המלא בווידיאו שבתחילת הכתבה!
1 צפייה בגלריה
עומר אדם יעל שלביה
עומר אדם יעל שלביה
אז מתי חתונה? עומר אדם ויעל שלביה
(צילום: אינסטגרם)