ארבעה חודשים לתוך הזוגיות של גל רובין ומחמוד (מודי) ציפורי, ונראה שהרשת עדיין לא מצליחה לעכל. אולי זה בגלל שאנחנו בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל" ואולי כי בכל זאת, גל היא יהודייה, מודי הוא ערבי - ונראה שגם בשנת 2024 יש כאלה שמתקשים לקבל את דרכו של האחר.
"אין טוב יותר ממראה עיניים", אמרה לנו רובין, וביקשה מאיתנו להביט במודי. "לא רק שזה אפשרי, זה גם נעים. עכשיו יקפצו כל אלה שיגידו 'את מעודדת התבוללות'. לא, אני מעודדת אנושיות. יש יותר ראוי ממנו?".
גל רובין ומודי ציפורי
פגשנו את השניים על סט הצילומים של קמפיין הקולקציה המשפחתית של דלתא. לרובין יש שישה ילדים מנישואים קודמים, לציפורי שלושה - אותם הוא הביא לסט וביחד הם הצטלמו לקמפיין. כששאלנו היכן הילדים של גל, היא הסבירה: "להביא ילדים מצריך אישור משני ההורים ואני קצת בבעיה בגירושים שלי, הגרושה של מודי ממש מבינה ומקבלת".
מי מכם סופג יותר? גל: "אני. אני גם אגיד לך מה. אני הבנאדם הזה שבא אטום - זו אני ותקבלו אותי. הוא (מודי) בא קצת יותר פתוח מזה. אין לי כוח שתאשרו אותי - אני לא צריכה את האישורים שלכם. אבל אני לא אשקר שבא לי שיראו מעבר".
רובין, שלא חוסכת במילים, סיפרה בכנות שגם היא חוותה קושי בהתחלה, שהרגישה שהיא "הפנתה את הגב לכל מה שגדלה עליו", ואף הוסיפה שהיה לה קשה לנשק את ציפורי בפעם הראשונה, אבל זה השתנה. "אני מרגישה שאני חווה חוויה כל כך טוב בלי קשר לזוגיות, חוויה של קבלה, של לתת צ'אנס אמיתי".
3 צפייה בגלריה
דלתא גל רובין מודי
דלתא גל רובין מודי
נמסה ממנו. גל ומודי
(צילום: רפי דלויה)
זה היה כמו סוג של 'יציאה מהארון', לבוא ולספר שאתה יוצא עם מישהי יהודייה? מודי: "לא. המשפחה שלי מאוהבת בה. אני יצאתי עם יהודיות בעבר אבל כמעט ולא הבאתי הביתה בנות שיצאתי איתן. אבל פה זה היה ממש כמו המפץ הגדול. כשזה זה - זה זה מההתחלה".
רובין: "כל הזמן שואלים אותי 'למה הוא לא מתגייר בשבילך?'. כי אני לא מתאסלמת בשבילו. אנחנו לא רוצים לשנות אחד את השני. פשוט תהיו פתוחים לדברים שהעולם שולח לכם כי זה שיעור במסע החיים שלכם".
3 צפייה בגלריה
דלתא גל רובין מודי
דלתא גל רובין מודי
קיבלתם את הפיג'מות? גל, מודי ושלושת ילדיו
(צילום: רפי דלויה)
ואיך הסתכלת על ערבים לפני עשור, איך זה היה בשבילך? "היום כשאני לצד מודי אני קצת מתביישת להגיד אבל מאוד אטום ומאוד קיצוני ואפילו מזלזלת במגזר".
שונאת? "שונאת. שונאת. שונאת, ממדרת. אמרתי לך, רק לקנות ירקות וללכת".
צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה!
3 צפייה בגלריה
דלתא גל רובין מודי
דלתא גל רובין מודי
חמסה!
(צילום: רפי דלויה)