4 צפייה בגלריה
שימי תבורי בן אל תבורי
שימי תבורי בן אל תבורי
לא פירגן לאבא שלו? שימי ובן אל תבורי
(צילום: מוטי לבטון, אמיר מאירי)
בחודש אוגוסט האחרון הודיעו סטטיק ובן אל כי הם מתפרקים ומפסיקים את עבודתם המשותפת אחרי שבע שנים יחד. הפרידה המקצועית קרתה לא הרבה אחרי שסטטיק ואשתו, שרית פולק, נקלעו למשבר זוגי עמוק והוא עזב את הבית. רגע אחרי, כיכב הזמר בקמפיין שנוי במחלוקת לחברת פרטנר שהוא הפרזנטור שלה - בפרסומת בה הוא שר את השיר "לונלי" (בודד), סוג של ריפרור למצבו הנוכחי, אחרי הפרידה הזוגית והמקצועית.
לפני כמה שבועות, חשפנו בסטורי שלנו כי מי שיצטרף לסטטיק על המסך בקמפיין החדש הוא המפיק ג'ורדי (ירדן פלג), שאחראי ללהיטים הגדולים של הצמד, אלא שכעת מסתבר כי היה שם נוסף בקנה, לפני שהמפיק המוזיקלי נבחר לתפקיד.
היום (ה') נודע כי משרד הפרסום של פרטנר פנה אל הזמר שימי תבורי, אביו של בן אל, והציע לו לקחת חלק בקמפיין. הוא הסכים בשמחה, אך התבקש לבדוק עם בנו אם זה מקובל עליו - ובן אל טירפד את הרעיון.
4 צפייה בגלריה
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
(צילום: משה נחומוביץ)
"בן אל צעק עליו 'אתה לא עושה את זה! אתה לא עושה את זה!' היה חתיכת סיפור", אומרת יהודית באומן, אשתו של הזמר ל-Pplus, ומוסיפה כי ההתנהלות של חברת התקשורת הייתה "ממש גועל נפש". "לבקש רשות מהבן שלו כשהם יודעים יפה מאוד שהבן שלו לא יסכים והוא יודע טוב מאוד שאנחנו צריכים את הכסף ויודע את המצב הנוראי והקשה שאנחנו נמצאים בו. לו אני הייתי יודעת והבת שלי הייתה יודעת שאנחנו יכולים לעשות קמפיין, מה אכפת לו שזה יהיה עם סטטיק, מה כואב לו? עם 200 אלף שקל יכולנו להציל את קרין, יכולנו להציל את הילדה הזו, אתה לא יודע באיזה מצב אנחנו חיים".
למה היו צריכים אישור של בן אל?
"זה מה שמרתיח אותי, מה שקרה זה דבר שאני בחיים לא שמעתי. בן אדם, אתה שוחה בדולרים, באמבטיות של כסף, בתים, הכל, אתה יודע שאנחנו לא מבקשים ממך כסף, לא העזנו לבקש ממך שקל, כי מלכתחילה אמרת שאין לך. רצינו עזרה, הבנות שלי עוזרות בשכירות, במיטה לילדה, בחשמל ובמים ופתאום באה כזו הצעה מפתה שעצרנו את הנשימה, ואז פתאום אלה שהציעו אמרו 'אתה צריך לשאול את בן אל, אנחנו מכבדים אותו', זה היה כמו חץ לתוך הלב".
כמה כסף הציעו לכם?
"כמעט 200 אלף שקל. זה כאילו אלוהים הושיט לנו את היד. עד היום אני סובלת מחרדות. אנחנו מבקשים נדבות ממדינת ישראל, מבקשים מאזרחים להכניס את היד לכיס ואנשים נותנים בקושי, פה שקל שם שני שקלים, פה 30, פה 40, שזה לא מספיק לכלום. מגיעה אלינו הצעה כזו, מה כואב לך בן אל, מה כואב לך? קיבינימט, אתה יודע שאבא שלך לא עובד כל יום, בקושי פעם בשבוע, יוצא לו אולי פעם בשבועיים איזו הופעה שמזה אנחנו חיים, אתה יודע את המצב".
לא ניסיתם לדבר איתו?
"שאלתי את שימי 'למה אתה לא אומר כלום לבן אל?' הוא באמת דיבר איתו ובן אל אמר 'אתה לא עושה את זה, אני לא הבן שלך אם אתה עושה את זה, אתה וסטטיק, מה פתאום?'"
את יודעת מה רצו שהוא יעשה בפרסומת?
"ממש לפרסם את פרטנר, כמו שגידי גוב עושה עם בזק. זו הייתה יכלה להיות הצעה שמושכת עוד הצעות ועוד פרסומות, זה הורג אותי שאני חושבת על זה. איפה הצדק?"
4 צפייה בגלריה
שימי תבורי ובנו בן אל אחרי הסולחה
שימי תבורי ובנו בן אל אחרי הסולחה
אחת התמונות הבודדות שלהם יחד. שימי ובן אל אחרי הסולחה שעשו
(צילום: אינסטגרם)
מטעם פרטנר סירבו להגיב לדברים.
מטעם בן אל תבורי לא נמסרה תגובה.
4 צפייה בגלריה
התבקש לשאול את בנו. שימי תבורי
התבקש לשאול את בנו. שימי תבורי
התבקש לשאול את בנו. שימי תבורי
(צילום: ערן גרנות)