אגם בוחבוט היא בהחלט אישה עסוקה: זמרת ושחקנית מצליחה, חיילת בצה"ל וכעת אוחזת בג'וב חדש ונחשק: פרזנטורית של מותג ההלבשה אורבניקה. בכך היא נכנסת לנעליו של בן אל תבורי, שאחז עד לאחרונה בתפקיד לצד שותפו המוזיקלי לשעבר סטטיק.
השבוע נודע שהחברה החליטה לסיים את החוזה עם תבורי, אחרי שנתיים בהן היה הפנים שלה. יחד עם זאת, החליט המותג שלא לעשות ניקוי בית מלא וכן האריך את החוזה עם סטטיק. כל זה אומר שקמפיין החורף הנוכחי, שעלותו הוערכה בכ-3 מיליון דולר, היה המסמר האחרון בקריירה המשותפת של הצמד לאחר 7 שנים ביחד, לפחות לעת עתה. להחלפתו של תבורי לא ניתנה סיבה רשמית, אבל הוא היה מעורב בחודשים האחרונים בכמה שערוריות משפחתיות שעלו לו בלא מעט פרויקטים שהתבטלו בעקבות המהומה. בימים אלו הוא נע על קו תל אביב-לוס אנג'לס, שם הוא שוהה עם בת זוגו דני לוי (הידועה גם בתור הסטייליסטית של קים קרדשיאן).
השבוע התארח בתוכנית של דנית גרינברג ובר זגה ברדיו ynet הפרסומאי מירן פחמן, שדיבר על המהלך של אורבניקה ועל הדברים החשובים שעומדים מאחורי החלפת פרזנטור ובחירתו של אחד חדש.
כשפרזנטורים מלוהקים או מתחלפים, יש סביב זה הרבה פרסומים בתקשורת אבל האם זה באמת מעניין את הציבור מי נמצא על הפוסטר או בשלטי החוצות? בסופו של דבר הלקוחות רואים את הבגדים וקונים אותם, ולא משנה להם מי מפרסם את המותג.
"לפי מה שראיתי, בעבר הפרזנטורים של אורבניקה באמת לא ממש הפכו להיות מזוהים עם המותג באופן בלעדי. אני כן חושב שזה מאוד משמעותי כשהפרזנטור מאוד מזוהה עם המותג ושהערכים של שני הצדדים משתלבים. להרגשתי זה לא משהו שהיה להם לפני כן ולכן הסיפור עם בן אל לא השפיע על המותג עצמו. נשאלת גם השאלה עד כמה לקהל היעד שלהם, שהוא צעיר ברובו, זה באמת מפריע. אבל בסופו של דבר כן יש עליו איזשהו כתם תדמיתי ומוסרי, אז למה להם להיצמד למשהו כזה?"
3 צפייה בגלריה
האם השערוריות של בן אל מטרידות את הקהל הצעיר? סטטיק ובן אל תבורי
האם השערוריות של בן אל מטרידות את הקהל הצעיר? סטטיק ובן אל תבורי
האם השערוריות של בן אל מטרידות את הקהל הצעיר? סטטיק ובן אל תבורי
(צילום: יוגב שוורץ)
למה לדעתך הביאו במקומו דווקא את אגם, והשאירו בתפקיד דווקא את סטטיק? "צריך להבין באמת מה התפיסה שלהם ומה התדמית שהם מנסים לשדר. בסטטיק ובן אל יש משהו שפונה לצעירים, פופי ושטותניקי כזה. אחרי שהם התפרקו, היה ברור שמבין שניהם יבחרו להמשיך עם סטטיק, והיה הגיוני גם להצמיד אליו אישה, כי יש להם קולקציות נשיות. אגם היא גם אותו סגנון, כלומר פחות או יותר פופי שפונה בערך לאותם גילים, זה לא משהו מאוד פלצני והם שומרים על אותו רוח".
אז הם בעצם רוצים לשמור על הקהל הצעיר? "פרזנטור אמור לייצג קודם כל איזושהי תפיסה מותגית. יש חנויות שמיועדות לגילים מסוימים ושאחרי שלב מסוים או כשמגיעים גיל מסוים, כבר קונים בהן פחות או אפילו נמנעים מלהיכנס אליהן עוד לפני שרואים את הבגדים שלהן. אני חייב להגיד שנכנסתי לאתר של אורבניקה, והדרך שבה הם פונים לגולשים נשמעת מאוד מאולצת ומזיעה. יש שם משפט כמו 'כל מה שאנשים הכי הורסים צריכים כדי להתלבש, להתאקסס'. מה זה להתאקסס? מי שכתב את הדברים שם הוא לא אדם צעיר לדעתי".
אז יכול מאוד להיות שהם רוצים להנגיש את תפיסת העולם הצעירה הזו באמצעות אגם בוחבוט, אולי נראה פרסומות עם שירים או קטעי טיק טוק.
"נכון, אז זו דווקא מחשבה נכונה. בעיניי מותג צריך לעשות יותר מאשר להגיד על עצמו 'אני מגניב'. הוא זקוק לתפיסת עולם או איזו אג'נדה. אם הוא רוצה להגיד על עצמו 'אני מגניב, אני מחופף אני זה וזה', אז הוא יכול לעשות את זה באמצעות הפרזנטורים שלו, במדיה וברשתות החברתיות".
3 צפייה בגלריה
שיק שוק
שיק שוק
שומרת על הרוח הצעירה שהמותג מנסה לייצר. אגם בוחבוט
(צילום: אמיר מאירי)
אתה אומר שפרזנטורים צריכים להיות מזוהים עם המותג, אבל לדעתי מעולם לא ראיתי את סטטיק ובן אל לובשים אורבניקה. יש משהו נורא מנותק בלהיות פרזנטור אבל לא באמת לחיות את המותג. זה כמו להיות פרזנטור של סמסונג, אבל להשתמש באייפון.
"נכון, חשוב שזה באמת יהיה הסטייל שלהם, אחרת זה יראה מוזר כשהם ילבשו את הבגדים האלה. צריך לבחור פרזנטור מתאים, שהסגנון שלו יהיה באזור או לשאוף לקצת יותר, אבל שלא יהיה מצב שירגישו שאין קשר ושהפרזנטורים האלה בחיים לא ילבשו את המותג שהם מפרסמים, או שהכריחו אותם ללבוש את הבגדים האלו. צריך לחשוב גם מעבר להשקות ולרשתות החברתיות, אם בעולם האמיתי זה הגיוני שהוא ילבש את הבגדים האלה, אם הם מתאימים לו או לא. זה חייב להיות אותנטי".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של דנית גרינברג ובר זגה, רביעי ב-13:00 ב-ynet radio.
3 צפייה בגלריה
פפראצי בן אל תבורי
פפראצי בן אל תבורי
מאיפה הבגדים?
(צילום: מוטי לבטון)