בשיתוף סובארו מבית סמלת
יעל גולדמן ואורי פפר הם מהזוגות הוותיקים בתעשייה. היא דוגמנית ומגישת טלוויזיה, הוא שחקן קולנוע שעובד גם מעבר לים, וביחד הם הורים לשלושה ילדים שמטפחים קריירות לצד חיי משפחה. ביום-יום יעל רוכבת על טוסטוס ואורי על אופנוע, אבל כשצריך לארוז את המשפחה ולנסוע לטיול בצפון, כולם נכנסים ביחד לרכב.
כעת בני הזוג משלבים כוחות ומשתפים פעולה בקמפיין החדש למשפחתית של סובארו. פגשנו את השניים על סט הצילומים, כשהפעם הם בתפקיד עצמם, ושמענו מהם כיצד הם חווים את תקופת המלחמה המורכבת, מה התגובות שאורי מקבל מקולגות בתעשיית הקולנוע בחו״ל וגם קצת על הרגלי הנהיגה שלהם. צפו:
אורי פפר יעל גולדמן קמפיין סובארו
(צילום: אסף מגל)
מה שלומכם? יעל: "אני לא יודעת איך לענות על זה, אין תשובה טובה בתקופה הזאת". אורי: "בוא נגיד שביום צילום אני משתדל לא לפתוח את האינטרנט עד שאני מסיים".
איך זה באמת לשלב יום עבודה במצב הזה? יעל: "החיים שלנו משולבים באירוע. אחיין שלנו חייל ויש לנו במשפחה מילואימניקים ואנשי קבע. אנחנו חיים את המציאות הזו ביום-יום שלנו. המציאות הזו לא פוסחת על אף משפחה. אני מוצאת את עצמי הולכת למטה החטופים ועושה את מה שאני עושה בשאיפה שקצת תמכתי ועזרתי ושקצת הייתי חלק". אורי: "זה נוכח כל הזמן ואנחנו מנסים לחיות בתוך הדבר הזה. זו מציאות כל כך משוגעת שאני יכול לחזור הביתה בערב ולראות אותה בוכה במיטה, ואני כבר יודע למה".
4 צפייה בגלריה
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
משתפים פעולה בקמפיין חדש. אורי פפר ויעל גולדמן
(צילום: רפי דלויה)
אורי, אתה שחקן בינלאומי. איך התגובות כשרואים פנים ישראליות? אורי: "אחרי שביעי באוקטובר זו הייתה פעם ראשונה שקיבלתי טלפונים מכל האנשים בתעשייה בחו"ל שאני מכיר, מהאנשים הכי גדולים שהביעו תמיכה והזדהות. אבל אחרי חודש-חודשיים הרגשתי שהתגובות מתמעטות ויותר מזה, עם אנשים ספציפיים הרגשתי שהתהפך להם התקליט, שהנרטיב שהיה כבר לא מתאים להם ושהם עוברים לנרטיב אחר. ואני מוצא את עצמי בדין ודברים עם אנשים שאני מנסה להסביר להם את העמדה שלי. ואתה נכנס ומוכרח להחזיק חזק בסירה ולהאמין בצדקת הדרך שלנו".
איך אתם מרגישים כשאתם קוראים תגובות של כוכבים גדולים שנגדנו? אורי: "נורא. מארק רופאלו, אני מרגיש שבא לי לתפוס ולנער אותו. לשאול אותו 'תגיד, איפה אתה חי? בוא לארץ, אני אקח אותך לסיבוב'". יעל: "פעם הייתי נכנסת לוויכוחים ואז אמרתי לעצמי 'מה את רבה?'. זה מאוד נחמד לשבת באמריקה ולהגיב. וואלה, בואו לפה. בואו ותראו, נעשה לכם סיור בבארי ואז נדבר, ואז יהיה לך את הזכות בכלל לנהל איתי את הדיאלוג הזה".
4 צפייה בגלריה
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
"מציאות כל כך משוגעת, שאני יכול לחזור הביתה בערב ולראות אותה בוכה במיטה"
(צילום: רפי דלויה)
ספרו קצת על הקמפיין שאתם מצלמים היום. יעל: "אני חושבת שזו פעם ראשונה שאנחנו עושים קמפיין כזה גדול ביחד, לרכב החלומות שלי. האמת היא שזה ממש תפור למידותינו כי אנחנו באמת אוהבים לטייל. אוהבים את העיר במהלך השבוע ואוהבים לצאת מהעיר בסופי שבוע. יש לנו בבית כמות בלתי מוגבלת של רכבים - אופניים, קורקינט (לא חשמלי), סקייטבורד, רולרבליידס. הרכב זה האופציה היחידה שאפשר לשים את כולם בפנים, כולל הכלבה".
יעל, יש משהו שאורי עושה בנהיגה שמעצבן אותך? יעל: "לפעמים הוא קוף ירושלמי ומביא איתו פיצוחים. מי מפצח ברכב, מה אתה קוף?" אורי: "אני אסביר, זה טריק בשביל לא להירדם. אתה מפצח גרעינים שחורים וזה משאיר אותך עירני".
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה!
4 צפייה בגלריה
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
"מוכרחים להאמין בצדקת הדרך שלנו"
(צילום: רפי דלויה)
4 צפייה בגלריה
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
יעל גולדמן אורי פפר קמפיין סובארו
טאצ' אפ אחרון
(צילום: רפי דלויה)